Ik wacht nog steeds op dat moment. Bij mij is het eerst altijd een teleurstelling, die dan toch nog een positieve wending kan krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, een "echte" klik merk je al de eerste keer dat je elkaar ziet. Zo'n *Bam* gevoel wat je bij iemand krijgt.
Of klink ik nou hopeloos romantisch?
Ja goed hèquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
We zijn trouwens weer terug in relaties & liefde
in het algemeen, bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand nog iets te melden over monogamie en jaloezie?
Wat wil je er over weten? Ik ben monogaam, verwacht dat ook van mijn partner en een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Heeft iemand nog iets te melden over monogamie en jaloezie?
De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden latenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.
Lees alleen graag wat ik wil lezenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden laten.
Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen?quote:
Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen?.
Terecht. Er moet wel iets te raden overblijven natuurlijk. Anders dan de lengte van eventuele hulpstukken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet was
ik denk dat alles in theorie wel kan werken, mits je er redelijk hetzelfde in staat...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het leuk hier advies te horen/te vragen, de meeste van jullie denken wel redelijk hetzelfde over monogamie etc. Heb recent advies/verhalen etc gekregen van iemand met een hele andere visie. Daar zat ook wel een soort van logica/kern van waarheid in. (En ook leuk om iets van een hele andere kant te belichten)
Als ze echt je grote liefde is, raakt ze vertederd door je kleine beetje jaloeziequote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik denk dat alles in theorie wel kan werken, mits je er redelijk hetzelfde in staat...
Ik denk dat een beetje jaloezie wel normaal is...maar voor mij is vertrouwen heel belangrijk, en ik zou dan ook echt niet willen dat mijn beetje jaloezie de manier waarop ik met mijn hypothetische grote liefde om zou gaan, negatief zou beinvloeden...
Ik vind dat wel een beetje complottheorie-achtig hoor..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zijn jullie bang dat als je heel open bent over je gevoelens dat het tegen je gebruikt kan worden? Ik ben door een heel saai, truttig meisje gewaarschuwd dat ik mijn privé leven vooral privé moet houden en niets moet vertellen omdat het anders vooral tegen je gebruikt kan worden. Ik vind het niet erg als mensen weten wie ik ben en hoe ik denk over "privé" dingen. Zij bedoelde daar onder andere mee of je een relatie hebt etc. Als dit soort dingen "tegen mij gebruikt zouden worden" ja jammer. Dan kan ik ook bot/scherp uit de hoek komen. En sowieso wat maakt het uit
Het kwam er op neer dat hij nu in principe een vriendin had, maar al twee maanden niet heeft gezien en slechts twee keer gesproken. In die twee maanden heeft hij wel met andere meisjes afgesproken, omdat ze nu even ver uit elkaar wonen. Wonen ze weer in de buurt dan is hij er echt voor haar. En natuurlijk mag ze altijd langskomen etc. Ook was er een meisje waar hij dan echt verliefd op is en als hij in de stad is dan spreken ze af en is het heel leuk (en die heeft ook in principe een vriend)quote:
daarom....ik denk ook dat een totaal gebrek aan jaloezie het voor de ander ook niet per se makkelijker maakt om monogaam te blijven...klinkt als desinteresse...en als je van iemand houdt, dan laat je dat merken, potverdikkie!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als ze echt je grote liefde is, raakt ze vertederd door je kleine beetje jaloezieHet is toch gek dat als je heeeeel gek op iets/iemand bent dat je toch ergens wel een beetje bang bent dat je het kan kwijtraken? Anders geef je er toch ook geen donder om?
Grappig. Ik had daar gister ook een gesprek met iemand over en ik zei zo ongeveer hetzelfde. Ik heb geen geheimen en schaam me ook niet (uitzonderingen daargelaten) dus ik ben open. Men kan dat wel doorvertellen, maar als ik mij er niet voor schaam, dan boeit mij dat toch niet. Vriendschap met die persoon is dan wel zo goed als over, maar zelfs daar kan ik dan goed mee leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zijn jullie bang dat als je heel open bent over je gevoelens dat het tegen je gebruikt kan worden? Ik ben door een heel saai, truttig meisje gewaarschuwd dat ik mijn privé leven vooral privé moet houden en niets moet vertellen omdat het anders vooral tegen je gebruikt kan worden. Ik vind het niet erg als mensen weten wie ik ben en hoe ik denk over "privé" dingen. Zij bedoelde daar onder andere mee of je een relatie hebt etc. Als dit soort dingen "tegen mij gebruikt zouden worden" ja jammer. Dan kan ik ook bot/scherp uit de hoek komen. En sowieso wat maakt het uit
Dat is uiteraard geheel en al het probleem van die andere mensen. Ze hoeven het niet te begrijpen, maar tenzij ze zelf in de relatie zitten mogen ze zich qua oordeel beperken tot "ik snap het niet".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(Andere mensen zeggen over hem dat hij vreemd gaat bij het leven en z'n vriendin dat weet en het niet heel erg vindt en dat die andere mensen dat dan weer vreselijk vinden)
Ja daarom zo een instelling heb ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje complottheorie-achtig hoor..
Hangt ervan af aan wie en wat. Je voelt vaak zelf wel ongeveer aan of je iets wel of niet kan vertellen aan iemand. En als diegene dat tegen jou wil gebruiken, dan gaat hij zijn gang maar, dat zegt namelijk meer over die persoon dan over mij.
Inderdaad, als dat voor hem (én haar) werkt, dan moet hij dat vooral zo doen. Ik zal de laatste zijn die zal oordelen over andermans relatie, want iedereen vult dat op een andere manier in. Dit zou voor mij niet werken, maar dan vooral om dat ik niet aan "in principe-relaties" doe. Je hebt een relatie of je hebt het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat hij nu in principe een vriendin had, maar al twee maanden niet heeft gezien en slechts twee keer gesproken. In die twee maanden heeft hij wel met andere meisjes afgesproken, omdat ze nu even ver uit elkaar wonen. Wonen ze weer in de buurt dan is hij er echt voor haar. En natuurlijk mag ze altijd langskomen etc. Ook was er een meisje waar hij dan echt verliefd op is en als hij in de stad is dan spreken ze af en is het heel leuk (en die heeft ook in principe een vriend)
Het kwam er op neer dat als hij samen is met z'n vrienden het echt super leuk is en echt nou ja, leuk (dit gesprek duurde twee uur dit is de samenvatting) maar dat hij ook niet heel erg gebonden of jaloers was. En dat hij vooral alles deed vanuit zijn eigen gevoel en niet vanuit wat andere mensen eventueel zouden denken.
Ik veroordeel niemand, als dit voor je werkt ja waarom ook niet.. Maar het wierp weer gelijk een heel ander licht op van alles en nog watIk kan het niet zo geloofwaardig of helder uitleggen. Maar, het klonk wel plausibel.
(Andere mensen zeggen over hem dat hij vreemd gaat bij het leven en z'n vriendin dat weet en het niet heel erg vindt en dat die andere mensen dat dan weer vreselijk vinden)
als ze maar gelukkig zijn...wat andere mensen ervan vinden is niet zo heel interessant dan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
uiteraardquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef dawg het volgende:
Maare Abba, heb je al wat gehoord van heksehiel, of nog niet?
Dat dacht ik inderdaad al, maar ik moest even een excuus hebben. Vertel eens, wat gaan jullie doen?quote:
Elkaar lekker makenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad al, maar ik moest even een excuus hebben. Vertel eens, wat gaan jullie doen?
zo werkt dat nu eenmaalquote:
alsof ik nog niet lekker genoeg was...quote:
Tijdelijk. Zoals iedereen hierquote:
het vorige deel was 83quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef dawg het volgende:
En ik vind dat we een andere TT moeten vragen. PF is de tel kwijt... ofzo.
beide denk ikquote:
'quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het vorige deel was 83
het deel daarvoor was 86..
"quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alsof ik nog niet lekker genoeg was...
Je hebt het goed gedaan! Tegan zal trots zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het vorige deel was 83
Doe je het expres?quote:
Voor 83 moet je bij Tegan zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het vorige deel was 83
Ik ben dan ook makkelijk kwijt te rakenquote:
ik heb er alle vertrouwen in, maar over smaak valt natuurlijk niet te twistenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef heksehiel het volgende:
"
'was' misschien wel, kan ik niet over oordelen, maar of je dat nu nog bent
winnen met 5-0quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
Bah, zometeen klaar met werken, en dan boodschappen doen... Bah, helemaal geen zin in.
Maar vanavond voetbal!
Wat denken jullie dat het gaat worden?
Ik vertel alles tegen vrienden en vriendinnen. Mijn filosofie : wat je verteld , daarmee kunnen ze je nooit pakken, aangezien je het niet geheim hebt gehouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en de rest van de vraag wordt genegeerdquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben dan ook makkelijk kwijt te raken.
Dat geldt voor minimaal 90% van de mensen die zich nu in vloekend oranje uitdossenquote:
Díe is scherp!;)quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vertel alles tegen vrienden en vriendinnen. Mijn filosofie : wat je verteld , daarmee kunnen ze je nooit pakken, aangezien je het niet geheim hebt gehouden.
Als ik tijd heb om hier te tikken kan het nooit slecht gaan. Als ik tijd heb om hier te tikken heb ik ook niet direkt iets beters te doen. Het lijkt me dat ik je andere vragen dus impliciet heb beantwoordquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de rest van de vraag wordt genegeerd
Dat zegt dan ook genoeg toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en de rest van de vraag wordt genegeerd
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
Bah, zometeen klaar met werken, en dan boodschappen doen... Bah, helemaal geen zin in.
Maar vanavond voetbal!
Wat denken jullie dat het gaat worden?
Net zo scherp als Cruijf zekerquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hier is de koelkast volgegeooid met bier, snacks en borrelnoten gehaald...........nu nog 2 doelpunten voor ons en het feest is compleet.
Plastische chirurgiequote:
Nah, Nederland gaat natuurlijk in deze wedstrijd niet helemaal tot het uiterste en zal anderen opstellen die eerder op de bank zaten. Huntelaar, Affelay. Ik gok dat die ff in de wedstrijd moeten komen. Voor Roemenië is de insteek van de wedstrijd heel anders.quote:
Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?quote:
Hij, nou, die tieten hebben geen prioriteit, maar dat hóófd! Dat je daar nog langer mee rond wil lopen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?
Zij: Nou, ik neem nieuwe tieten, laat jij je zwembandjes weghalen?
We zullen zien wat ze doen. Ik heb er niet zoveel verstand van, van voetbal, ik hoop alleen dat ze weer dik winnen, puur om een statement te maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nah, Nederland gaat natuurlijk in deze wedstrijd niet helemaal tot het uiterste en zal anderen opstellen die eerder op de bank zaten. Huntelaar, Affelay. Ik gok dat die ff in de wedstrijd moeten komen. Voor Roemenië is de insteek van de wedstrijd heel anders.
Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij, nou, die tieten hebben geen prioriteit, maar dat hóófd! Dat je daar nog langer mee rond wil lopen!
Einde date ook, denk ik.
Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsa
Ik heb idd ook zoiets van; laten we maar niet té optimistisch zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:37 schreef Logician het volgende:
zou best wel eens kunnen dat ze vanavond verliezen ... kweetnie heb een voorgevoel
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?
Daar heb je ook wel een punt in..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:41 schreef Liquidootje het volgende:
Nee joh. Die bankzitters van Nederland krijgen eindelijk de kans om te spelen, dus ze gaan extra hun best doen.
De roemenen gaan rode kaarten riskeren omdat ze kost wat kost willen winnen. Dus het wordt echt wel een geweldige wedstrijd met bloed zweet en tranen.
Zo meteen maar eens "aanrijden"Zin in
Duh!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat het hier voor het eerst non voetbal haat is. En het wordt ook nog eens besproken door twee wijven dames vrouwen meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |