abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59461811
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Oh. Vorig topic: [Singles #83#] Tegan! Speeltje!
pi_59461874
Fipo.
pi_59461879
Die TT is echt te slecht
sorry
pi_59461909
ff een tvp, kom er net achter dat ik nog ff naar het ziekenhuis moet
A mind with a heart of it's own
pi_59461931
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, een "echte" klik merk je al de eerste keer dat je elkaar ziet. Zo'n *Bam* gevoel wat je bij iemand krijgt.

Of klink ik nou hopeloos romantisch?
Ik wacht nog steeds op dat moment. Bij mij is het eerst altijd een teleurstelling, die dan toch nog een positieve wending kan krijgen.
pi_59461975
We zijn trouwens weer terug in relaties & liefde
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:27:50 #7
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59461984
tvp.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59461993
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
We zijn trouwens weer terug in relaties & liefde
Ja goed hè
pi_59461998
Ik heb t wel 1 keer gehad. Echt zo'n gevoel van ; Wow!
4,5 jaar een relatie mee gehad, maar zag mezelf er toch niet nog 50 jaar mee..

Dus t is niet altijd een garantie dat t altijd leuk blijft
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59462021
Heeft iemand nog iets te melden over monogamie en jaloezie?
pi_59462030
Jij dan?
pi_59462058
Ik heb gister wel wat nieuwe visies gehoord
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:08 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462069
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in het algemeen, bedoel je?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59462077
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat wil je er over weten? Ik ben monogaam, verwacht dat ook van mijn partner en een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.
pi_59462093
Ja Hoe kijken jullie daar tegen aan? Etc. Het een heeft natuurlijk met het ander te maken!
pi_59462158
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:

[..]

een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.
De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden laten .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:35:39 #17
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59462201
pi_59462254
Tja, als ik een vaste relatie heb, ben ik hondstrouw. Als ik al iemand tegen kom waar ik het warm van krijg, dan kijk ik heel rationeel voor mezelf; Is hij leuk genoeg om eventueel een relatie mee te beginnen? Nee? Dan is het ook de moeite niet om mijn relatie daarvoor op het spel te zetten. Zelfde verwacht ik van de ander dan ook. Je gaat niet half/half voor iemand, nee helemaal. Vreemdgaan is niet onvergeeflijk, maar is ook niet echt een boost voor je relatie, om het maar zacht uit te drukken.

Jaloezie? Een heel klein beetje jaloezie, ok. Maar bezitterig gedrag, en geouwehoer over met wie ik praat en dergelijke, daar wordt ik nogal recalcitrant van. Ikzelf ben een klein beetje jaloers, maar denk dan altijd maar dat het feit dat ik jaloers zit te zijn, niks voorkomt of veranderd.
pi_59462256
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden laten .
Lees alleen graag wat ik wil lezen Het is noodzakelijk en over de mate waarin kun je met elkaar uitvechten.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:37:39 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_59462258
SingleheidVindPost.
For great justice!
pi_59462303
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Lees alleen graag wat ik wil lezen
Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen? .
pi_59462336
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen? .
Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet was
pi_59462355
Ik vind het leuk hier advies te horen/te vragen, de meeste van jullie denken wel redelijk hetzelfde over monogamie etc. Heb recent advies/verhalen etc gekregen van iemand met een hele andere visie. Daar zat ook wel een soort van logica/kern van waarheid in. (En ook leuk om iets van een hele andere kant te belichten)
pi_59462386
Ik zou zeggen, brandt los!
pi_59462414
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet was
Terecht. Er moet wel iets te raden overblijven natuurlijk. Anders dan de lengte van eventuele hulpstukken.
pi_59462431
Zijn jullie bang dat als je heel open bent over je gevoelens dat het tegen je gebruikt kan worden? Ik ben door een heel saai, truttig meisje gewaarschuwd dat ik mijn privé leven vooral privé moet houden en niets moet vertellen omdat het anders vooral tegen je gebruikt kan worden. Ik vind het niet erg als mensen weten wie ik ben en hoe ik denk over "privé" dingen. Zij bedoelde daar onder andere mee of je een relatie hebt etc. Als dit soort dingen "tegen mij gebruikt zouden worden" ja jammer. Dan kan ik ook bot/scherp uit de hoek komen. En sowieso wat maakt het uit
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:44:17 #27
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462439
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het leuk hier advies te horen/te vragen, de meeste van jullie denken wel redelijk hetzelfde over monogamie etc. Heb recent advies/verhalen etc gekregen van iemand met een hele andere visie. Daar zat ook wel een soort van logica/kern van waarheid in. (En ook leuk om iets van een hele andere kant te belichten)
ik denk dat alles in theorie wel kan werken, mits je er redelijk hetzelfde in staat...

Ik denk dat een beetje jaloezie wel normaal is...maar voor mij is vertrouwen heel belangrijk, en ik zou dan ook echt niet willen dat mijn beetje jaloezie de manier waarop ik met mijn hypothetische grote liefde om zou gaan, negatief zou beinvloeden...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59462500
tvp
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59462528
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik denk dat alles in theorie wel kan werken, mits je er redelijk hetzelfde in staat...

Ik denk dat een beetje jaloezie wel normaal is...maar voor mij is vertrouwen heel belangrijk, en ik zou dan ook echt niet willen dat mijn beetje jaloezie de manier waarop ik met mijn hypothetische grote liefde om zou gaan, negatief zou beinvloeden...
Als ze echt je grote liefde is, raakt ze vertederd door je kleine beetje jaloezie Het is toch gek dat als je heeeeel gek op iets/iemand bent dat je toch ergens wel een beetje bang bent dat je het kan kwijtraken? Anders geef je er toch ook geen donder om?
pi_59462561
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zijn jullie bang dat als je heel open bent over je gevoelens dat het tegen je gebruikt kan worden? Ik ben door een heel saai, truttig meisje gewaarschuwd dat ik mijn privé leven vooral privé moet houden en niets moet vertellen omdat het anders vooral tegen je gebruikt kan worden. Ik vind het niet erg als mensen weten wie ik ben en hoe ik denk over "privé" dingen. Zij bedoelde daar onder andere mee of je een relatie hebt etc. Als dit soort dingen "tegen mij gebruikt zouden worden" ja jammer. Dan kan ik ook bot/scherp uit de hoek komen. En sowieso wat maakt het uit
Ik vind dat wel een beetje complottheorie-achtig hoor..
Hangt ervan af aan wie en wat. Je voelt vaak zelf wel ongeveer aan of je iets wel of niet kan vertellen aan iemand. En als diegene dat tegen jou wil gebruiken, dan gaat hij zijn gang maar, dat zegt namelijk meer over die persoon dan over mij.
pi_59462601
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:42 schreef Kluts het volgende:
Ik zou zeggen, brandt los!
Het kwam er op neer dat hij nu in principe een vriendin had, maar al twee maanden niet heeft gezien en slechts twee keer gesproken. In die twee maanden heeft hij wel met andere meisjes afgesproken, omdat ze nu even ver uit elkaar wonen. Wonen ze weer in de buurt dan is hij er echt voor haar. En natuurlijk mag ze altijd langskomen etc. Ook was er een meisje waar hij dan echt verliefd op is en als hij in de stad is dan spreken ze af en is het heel leuk (en die heeft ook in principe een vriend)

Het kwam er op neer dat als hij samen is met z'n vrienden het echt super leuk is en echt nou ja, leuk (dit gesprek duurde twee uur dit is de samenvatting) maar dat hij ook niet heel erg gebonden of jaloers was. En dat hij vooral alles deed vanuit zijn eigen gevoel en niet vanuit wat andere mensen eventueel zouden denken.

Ik veroordeel niemand, als dit voor je werkt ja waarom ook niet.. Maar het wierp weer gelijk een heel ander licht op van alles en nog wat Ik kan het niet zo geloofwaardig of helder uitleggen. Maar, het klonk wel plausibel.

(Andere mensen zeggen over hem dat hij vreemd gaat bij het leven en z'n vriendin dat weet en het niet heel erg vindt en dat die andere mensen dat dan weer vreselijk vinden)
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:51:15 #32
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462627
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:47 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Als ze echt je grote liefde is, raakt ze vertederd door je kleine beetje jaloezie Het is toch gek dat als je heeeeel gek op iets/iemand bent dat je toch ergens wel een beetje bang bent dat je het kan kwijtraken? Anders geef je er toch ook geen donder om?
daarom....ik denk ook dat een totaal gebrek aan jaloezie het voor de ander ook niet per se makkelijker maakt om monogaam te blijven...klinkt als desinteresse...en als je van iemand houdt, dan laat je dat merken, potverdikkie!
pi_59462630
quote:
Grappig. Ik had daar gister ook een gesprek met iemand over en ik zei zo ongeveer hetzelfde. Ik heb geen geheimen en schaam me ook niet (uitzonderingen daargelaten) dus ik ben open. Men kan dat wel doorvertellen, maar als ik mij er niet voor schaam, dan boeit mij dat toch niet. Vriendschap met die persoon is dan wel zo goed als over, maar zelfs daar kan ik dan goed mee leven.
Daarnaast valt het mij op dat ik juist veel positieve reacties krijg dat ik open ben, dat mensen dat ook zouden willen kunnen en voor je het weet vertellen ze je al hun geheimen
pi_59462653
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
(Andere mensen zeggen over hem dat hij vreemd gaat bij het leven en z'n vriendin dat weet en het niet heel erg vindt en dat die andere mensen dat dan weer vreselijk vinden)
Dat is uiteraard geheel en al het probleem van die andere mensen. Ze hoeven het niet te begrijpen, maar tenzij ze zelf in de relatie zitten mogen ze zich qua oordeel beperken tot "ik snap het niet".
pi_59462666
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:48 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een beetje complottheorie-achtig hoor..
Hangt ervan af aan wie en wat. Je voelt vaak zelf wel ongeveer aan of je iets wel of niet kan vertellen aan iemand. En als diegene dat tegen jou wil gebruiken, dan gaat hij zijn gang maar, dat zegt namelijk meer over die persoon dan over mij.
Ja daarom zo een instelling heb ik ook
Ik wil gewoon eerlijk zijn en mijzelf recht in de ogen aankunnen kijken,
dan ga ik niet allemaal smoesjes aan anderen vertellen..
pi_59462697
quote:

[..]

Het kwam er op neer dat hij nu in principe een vriendin had, maar al twee maanden niet heeft gezien en slechts twee keer gesproken. In die twee maanden heeft hij wel met andere meisjes afgesproken, omdat ze nu even ver uit elkaar wonen. Wonen ze weer in de buurt dan is hij er echt voor haar. En natuurlijk mag ze altijd langskomen etc. Ook was er een meisje waar hij dan echt verliefd op is en als hij in de stad is dan spreken ze af en is het heel leuk (en die heeft ook in principe een vriend)

Het kwam er op neer dat als hij samen is met z'n vrienden het echt super leuk is en echt nou ja, leuk (dit gesprek duurde twee uur dit is de samenvatting) maar dat hij ook niet heel erg gebonden of jaloers was. En dat hij vooral alles deed vanuit zijn eigen gevoel en niet vanuit wat andere mensen eventueel zouden denken.

Ik veroordeel niemand, als dit voor je werkt ja waarom ook niet.. Maar het wierp weer gelijk een heel ander licht op van alles en nog wat Ik kan het niet zo geloofwaardig of helder uitleggen. Maar, het klonk wel plausibel.

Inderdaad, als dat voor hem (én haar) werkt, dan moet hij dat vooral zo doen. Ik zal de laatste zijn die zal oordelen over andermans relatie, want iedereen vult dat op een andere manier in. Dit zou voor mij niet werken, maar dan vooral om dat ik niet aan "in principe-relaties" doe. Je hebt een relatie of je hebt het niet.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:54:06 #37
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462701
quote:

als ze maar gelukkig zijn...wat andere mensen ervan vinden is niet zo heel interessant dan...

...al zou het niets voor mij zijn
pi_59462748
Maare Abba, heb je al wat gehoord van heksehiel, of nog niet?
pi_59462807
En ik vind dat we een andere TT moeten vragen. PF is de tel kwijt... ofzo.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:00:26 #40
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462822
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:56 schreef dawg het volgende:
Maare Abba, heb je al wat gehoord van heksehiel, of nog niet?
uiteraard
pi_59462843
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

uiteraard
Dat dacht ik inderdaad al, maar ik moest even een excuus hebben. Vertel eens, wat gaan jullie doen?
pi_59462901
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

uiteraard
Niet met de eer gaan strijken he?
pi_59462911
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:01 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat dacht ik inderdaad al, maar ik moest even een excuus hebben. Vertel eens, wat gaan jullie doen?
Elkaar lekker maken
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:04:59 #44
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462946
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:03 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Niet met de eer gaan strijken he?
zo werkt dat nu eenmaal
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:05:41 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462966
quote:

[..]

Elkaar lekker maken
alsof ik nog niet lekker genoeg was...
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:07:44 #46
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59463021
Litpho jij hier?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59463047
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Litpho jij hier?
Tijdelijk. Zoals iedereen hier .

Cue .
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:09:22 #48
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59463065
intriges...
Dawg!
pi_59463067
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:59 schreef dawg het volgende:
En ik vind dat we een andere TT moeten vragen. PF is de tel kwijt... ofzo.
het vorige deel was 83
het deel daarvoor was 86..
pi_59463086
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef JamesBrownie het volgende:
intriges...
Dawg!
Of jaloezie Geheel ontopic!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:11:04 #51
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59463098
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:10 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Of jaloezie Geheel ontopic!
beide denk ik
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:11:40 #52
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59463118
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:08 schreef Litpho het volgende:

[..]

Tijdelijk. Zoals iedereen hier .

Cue .
'
Was je kwijtgeraakt hier..
maar hoe is het ermee dan.. en OT, al in een relatie gestruind?
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_59463120
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

het vorige deel was 83

Mmmm... dan wordt t wel erg lastig idd..
pi_59463121
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

alsof ik nog niet lekker genoeg was...
"
'was' misschien wel, kan ik niet over oordelen, maar of je dat nu nog bent
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:11:53 #55
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_59463122
tvp maar weer.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:12:10 #56
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_59463138
quote:

[..]

het vorige deel was 83
Je hebt het goed gedaan! Tegan zal trots zijn
Tvp!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_59463166
JB!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:13:40 #58
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59463186
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:13 schreef dawg het volgende:
JB!
Doe je het expres?
pi_59463198
quote:

[..]

het vorige deel was 83
Voor 83 moet je bij Tegan zijn.
pi_59463217
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:13 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Doe je het expres?
Doe ik wat expres?
pi_59463244
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef dawg het volgende:

[..]

Doe ik wat expres?
pi_59463251
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

'
Was je kwijtgeraakt hier..
Ik ben dan ook makkelijk kwijt te raken .
pi_59463269
Bah, zometeen klaar met werken, en dan boodschappen doen... Bah, helemaal geen zin in.

Maar vanavond voetbal!

Wat denken jullie dat het gaat worden?
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:18:39 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59463340
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:11 schreef heksehiel het volgende:

"
'was' misschien wel, kan ik niet over oordelen, maar of je dat nu nog bent
ik heb er alle vertrouwen in, maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten
pi_59463342
Ik doe niet aan voetbal
pi_59463377
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:
Bah, zometeen klaar met werken, en dan boodschappen doen... Bah, helemaal geen zin in.

Maar vanavond voetbal!

winnen met 5-0
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59463400
quote:
Ik vertel alles tegen vrienden en vriendinnen. Mijn filosofie : wat je verteld , daarmee kunnen ze je nooit pakken, aangezien je het niet geheim hebt gehouden.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  dinsdag 17 juni 2008 @ 16:20:41 #68
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59463409
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ben dan ook makkelijk kwijt te raken .
en de rest van de vraag wordt genegeerd
pi_59463421
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik doe niet aan voetbal
Dat geldt voor minimaal 90% van de mensen die zich nu in vloekend oranje uitdossen .
pi_59463425
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Ik vertel alles tegen vrienden en vriendinnen. Mijn filosofie : wat je verteld , daarmee kunnen ze je nooit pakken, aangezien je het niet geheim hebt gehouden.
Díe is scherp!;)
pi_59463468
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als ik tijd heb om hier te tikken kan het nooit slecht gaan. Als ik tijd heb om hier te tikken heb ik ook niet direkt iets beters te doen. Het lijkt me dat ik je andere vragen dus impliciet heb beantwoord .
pi_59463486
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat zegt dan ook genoeg toch?
pi_59463552
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:16 schreef Kluts het volgende:

Maar vanavond voetbal!

Hier is de koelkast volgegeooid met bier, snacks en borrelnoten ...........nu nog 2 doelpunten voor ons en het feest is compleet.
pi_59463576
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Díe is scherp!;)
Net zo scherp als Cruijf zeker
pi_59463600
Okay, ik wilde vragen wie er vanavond dan moeten spelen.
Maar goed, ik ben dan ook geen fan.
pi_59463651
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 16:25 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Hier is de koelkast volgegeooid met bier, snacks en borrelnoten gehaald...........nu nog 2 doelpunten voor ons en het feest is compleet.

Ik geniet zo van dat heerlijke enthousiasme! Moet steeds denken aan mijn broertje die vroeger 5 nachten voor O&N niet kon slapen omdat hij zó zenuwachtig was voor het afsteken van vuurwerk. Of aan mezelf toen ik vroeger een week van te voren al super enthousiast op zoek ging naar de cadeautjes voor mijn verjaardag. Alleen bleef dan die enthousiaste reactie uit als ik ze op mijn verjaardag open maakte

Dus Feitosa, ik geniet van je reacties!
pi_59464763
Idd, nou thát is what I call spirit!

Inmiddels de boodschappen in huis, eten koken zo, en dan maar Oranje aanmoedigen!

Ik zeg; 2-1 voor NL.
Eerste doelpunt is voor Roemenië denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kluts op 17-06-2008 17:15:39 ]
pi_59464822
Nee man, 4-0, 5-0, zoiets.
Voor Nederland.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:13:17 #79
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59464904
quote:

[..]

Elkaar lekker maken
Plastische chirurgie
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59464927
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Plastische chirurgie
Het is wél origineel...
pi_59464967
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:10 schreef dawg het volgende:
Nee man, 4-0, 5-0, zoiets.
Voor Nederland.
Nah, Nederland gaat natuurlijk in deze wedstrijd niet helemaal tot het uiterste en zal anderen opstellen die eerder op de bank zaten. Huntelaar, Affelay. Ik gok dat die ff in de wedstrijd moeten komen. Voor Roemenië is de insteek van de wedstrijd heel anders.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:15:31 #82
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59464977
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het is wél origineel...
Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?
Zij: Nou, ik neem nieuwe tieten, laat jij je zwembandjes weghalen?

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59465006
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hij: Nou, wat gaan we doen op de eerste date?
Zij: Nou, ik neem nieuwe tieten, laat jij je zwembandjes weghalen?

Hij, nou, die tieten hebben geen prioriteit, maar dat hóófd! Dat je daar nog langer mee rond wil lopen!

Einde date ook, denk ik.
pi_59465052
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nah, Nederland gaat natuurlijk in deze wedstrijd niet helemaal tot het uiterste en zal anderen opstellen die eerder op de bank zaten. Huntelaar, Affelay. Ik gok dat die ff in de wedstrijd moeten komen. Voor Roemenië is de insteek van de wedstrijd heel anders.
We zullen zien wat ze doen. Ik heb er niet zoveel verstand van, van voetbal, ik hoop alleen dat ze weer dik winnen, puur om een statement te maken.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:21:07 #85
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59465126
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hij, nou, die tieten hebben geen prioriteit, maar dat hóófd! Dat je daar nog langer mee rond wil lopen!

Einde date ook, denk ik.
Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsa
pi_59465185
Na 2 weken London ben ik weder zuruck! Hoe is het hier? (En nee, ik ga niet de 20 tal threads lezen die ik heb gemist ).
pi_59465479
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:21 schreef Elegy het volgende:

[..]

Als het een echte vent is doet hij dan niet moeilijk en gooit gewoon een zak over d'r kop. Hatsa
Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?
pi_59465543
zou best wel eens kunnen dat ze vanavond verliezen ... kweetnie heb een voorgevoel
pi_59465574
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:37 schreef Logician het volgende:
zou best wel eens kunnen dat ze vanavond verliezen ... kweetnie heb een voorgevoel
Ik heb idd ook zoiets van; laten we maar niet té optimistisch zijn.
Maar als we winnen hebben we dat te danken aan de mensen die vanavond spelen en van de gelegenheid gebruik maken om zich te bewijzen.
pi_59465615
Nee joh. Die bankzitters van Nederland krijgen eindelijk de kans om te spelen, dus ze gaan extra hun best doen.

De roemenen gaan rode kaarten riskeren omdat ze kost wat kost willen winnen. Dus het wordt echt wel een geweldige wedstrijd met bloed zweet en tranen.
Zo meteen maar eens "aanrijden" Zin in
A little bit hateful
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:42:19 #91
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59465637
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:33 schreef Kluts het volgende:

[..]

Maar dat is dan toch na de date? Of is het zo origineel dat er een andere volgorde gehanteerd wordt?
Dat laatste dus
pi_59465657
Valt mij wel op dat het hier voor het eerst non voetbal haat is. En het wordt ook nog eens besproken door twee wijven dames vrouwen meisjes
A little bit hateful
pi_59465670
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:41 schreef Liquidootje het volgende:
Nee joh. Die bankzitters van Nederland krijgen eindelijk de kans om te spelen, dus ze gaan extra hun best doen.

De roemenen gaan rode kaarten riskeren omdat ze kost wat kost willen winnen. Dus het wordt echt wel een geweldige wedstrijd met bloed zweet en tranen.
Zo meteen maar eens "aanrijden" Zin in
Daar heb je ook wel een punt in..

En dát ondanks het feit dat je vanmiddag zo onaardig deed.
pi_59465769
Ach, dat varken moet weer wat te rellen hebben.....

Nog ff wat eten en dan verwacht ik de eerste gasten rond 19:30 .
Zit te twijfelen of ik m,n niet voetbal kijkende buurman ff moet waarschuwen, aangezien de installatie hier aardig hard gaat.
pi_59465834
Ja, deze dame gaat alvast de hapjes in elkaar flansen voor de overige supporters die zo voor de deur staan.

En dan voetbal kijken!!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 17:56:51 #96
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59465939
Hoi!
pi_59465949
Ik hoorde las mijn naam.

tvp
pi_59466114
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef Liquidootje het volgende:
Valt mij wel op dat het hier voor het eerst non voetbal haat is. En het wordt ook nog eens besproken door twee wijven dames vrouwen meisjes
Duh!
EK en WK is altijd
You're never fully dressed until you wear a smile
  dinsdag 17 juni 2008 @ 18:06:27 #99
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_59466147
Voetbal sowieso
pi_59466211
Hehe
You're never fully dressed until you wear a smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo