Ik heb zeemans kleren aan momenteel jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarschijnlijk loopt de helft van de klagers hier in Zeeman en Wibra kleren
Ik snap je niet de_Boswachter. Aan de ene kant ben je een rechtse bal gehakt maar als mensen succes hebben mogen ze dat vooral niet laten zien. Echt weer een typische Nederlandse mentaliteit (naast de vele goede die jullie ook hebben).quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb zeemans kleren aan momenteel ja
[ afbeelding ]
Weet je waarom ik het doe. Omdat ik ermee wil patsen en laten zien dat ik meer verdien dan al die arme paupers.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef Cahir het volgende:
Een videokaart van 600 euro is veeel beter dan een videokaart van 100 euro. Je kunt dan games op bloed geile settings zetten.
Een stereo van paar duizenden euro's heeft ongelooflijk veel functies.
Een duur horloge geeft enkel de tijd aan, net als een horloge van 10 euro.
Ik zal je waarschijnlijk toch niet kunnen overtuigen maar goed....quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef Cahir het volgende:
Een videokaart van 600 euro is veeel beter dan een videokaart van 100 euro. Je kunt dan games op bloed geile settings zetten.
Hoeft niet. Een kennis van mij is audiofiel. Hij heeft een setje ter waarde van 16.000 (!!!!!) euro. Het enigste wat erop zit is een radio en een CD-speler. Meer niet. Mijn goedkope setje kan meer. Maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef Cahir het volgende:
Revisie? Hij kan nooit ouder zijn geweest dan anderhalf jaar jaar aangezien hij in 2005 geïntroduceerd isquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:33 schreef Adsum het volgende:
Tourbograph, heerlijk!
Leraar van me had hem vorig jaar meegenomen naar school, volgens mij had hij hem aangeboden gekregen voor een revisie
Een horloge zonder batterij 'gadget' noemen....quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:37 schreef Elketraz het volgende:
Mijn horloge is duur omdat hij geen batterijen verbruikt, en ik was een beetje raar toen ik hem gekocht had, en zou er nu geen een kopen, maar vind het toch een goede keuze, want milieuvriendelijk en ook tof vanwege het gadget gehalte
Een hoop domme reacties hier weer, een horloge is (soms) een sieraad, armbanden en ringen zijn (soms) nog duurder en daar kun je helemaal niks mee, zelfs niet de tijd aflezen.
Een videokaart van 600 euro doet hetzelfde als een videokaart van 100 euro: het beeld weergeven. Alleen mooier.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:08 schreef Cahir het volgende:
Vond ik dus ook al het rare van het verhaal... Volgens mij had hij hem gewoon van een bevriende juwelier of kennis meegekregen om te laten zien, ding was praktisch in nieuwstaat!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Revisie? Hij kan nooit ouder zijn geweest dan anderhalf jaar jaar aangezien hij in 2005 geïntroduceerd is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |