Dit wordt nog spannend!!quote:
Your senses are strong my friend...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef ThE_ED het volgende:
Dit wordt het topic van vandaag, ik voel het
Hopelijk kan hij het topic niet weggooien, dus zomaar op slot gooien zonder door de mand te vallen lijkt me onmogelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:22 schreef dawg het volgende:
Ach, dan haalt ie die quotes ook gewoon even weg.
Interessant doenerij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef dawg het volgende:
Als ik het had willen zeggen, had ik het allang gezegd natuurlijk.
waarom begin je er dan over.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:43 schreef dawg het volgende:
Als ik het had willen zeggen, had ik het allang gezegd natuurlijk.
Juist, de kans dat het iets wordt tussen jou en het zusje is volstrekt NUL. Je scheurt daar namelijk het hele gezin mee uit elkaar en dat zal het zusje dan ook nooit en te nimmer overwegen. Aan vertellen heb je dus ook helemaal niets, daar creeer je alleen maar nog ongemakkelijkere situaties mee (en leidt uiteindelijk waarschijnlijk tot het uitgaan tussen jou en je vriendin, want het blijven zussen).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:43 schreef rival het volgende:
kies voor je vriendin.
zij kiezen namelijk voor familie als jij iets verkeerds doet!
been there, done it wrong
Die tip had ik de TS ook al aangeraden. Zij het met wat minder grof taalgebruik.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef speknek het volgende:
scheur het hele gezin uit elkaar .
Wacht even, waren dat geen fokkers?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:33 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook een keer iets gehad met 2 zusjes tegelijkertijd. Moest ik kiezen...
Uiteindelijk heb ik toen maar de oudste gepakt want het jongere zusje was nog minderjarig (maar wel lekkerder)
Grootste fout van mijn leven
Ja hoor, je moet voor eeuwig verliefd blijven op elkaar en mag niet op een ander verliefd worden, anders is de relatie slecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:08 schreef shut.up.and.love het volgende:
eeerr![]()
Kennelijk is er dan toch iets mis in je relatie, anders zou je nog bepaalde verliefdheids gevoelens voor je vriendin hebben zodat je niet op een ander valt.
Zelf heb ik liever dat ze d'r bek dichthoudt en bij me blijft. Mocht ze nou niet meer van mij houden, en dat uit zich dan ook, dan trek ik uiteindelijk zelf de conclusie.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:08 schreef shut.up.and.love het volgende:
eeerr![]()
Ik snap dat je in een klote situatie zit, maar stel jouw vriendin was stiekem verliefd op jouw jonge broertje, zou je dat niet willen weten dan en daarna uitmaken? Ik geloof best dat je van haar houd, maar het is niet echt fair om met haar in een relatie te blijven terwijl je verliefd bent op haar zusje. Kennelijk is er dan toch iets mis in je relatie, anders zou je nog bepaalde verliefdheids gevoelens voor je vriendin hebben zodat je niet op een ander valt.
Je moet helemaal nietsquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, je moet voor eeuwig verliefd blijven op elkaar en mag niet op een ander verliefd worden, anders is de relatie slecht.![]()
Bepaalde gevoelens kun je niet onderdrukken, maar het gaat erom wat je ermee doét.
Het stiekem aan het zusje vertellen als hij er alleen mee heeft afgesproken komt een beetje over alsof hij stiekem wel weet wat hij wilt.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef speknek het volgende:
Wat een situatie.
[..]
Juist, de kans dat het iets wordt tussen jou en het zusje is volstrekt NUL. Je scheurt daar namelijk het hele gezin mee uit elkaar en dat zal het zusje dan ook nooit en te nimmer overwegen. Aan vertellen heb je dus ook helemaal niets, daar creeer je alleen maar nog ongemakkelijkere situaties mee (en leidt uiteindelijk waarschijnlijk tot het uitgaan tussen jou en je vriendin, want het blijven zussen).
Je hebt twee opties:
1. Uitmaken. 2. Slikken.
Daar bereik je mee dat de twee dames in kwestie zich ontzettend gekwetst en bedonderd voelen en alleen jij, je opgelucht voelt omdat je je ei kwijt bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:30 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Maar misschien kunnen we het dan op dat moment wel uitpraten zodat er niemand gekwetst hoeft te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |