abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59489524
Gewoon doen joh, anders blijf je er voor eeuwig mee rondlopen!
pi_59489651
Nu is het een kwestie van subtiel aanpakken.

Ik denk dat je het uit moet maken of een pauze in moet lassen, maar dan wel heel vriendschappelijk. Dat je je relatie nieuw leven wilt geven. Geen sex voor een maand ofzo. Contact beperken tot 2 keer in de week. "Gemis, gevoel en lust aanwakkeren".

Maar in de tussentijd bewerk je wel die zus door vriendelijk met haar om te gaan.
Je groeit dan langzaam los van zus 1 en rustig maar bedeest richting zus 2.
A little bit hateful
pi_59489685
Yeah right, soms is het beter naar je verstand te luisteren dan naar je hart.
pi_59489711
Jammer, gemiste kans.. Want als ik het zo lees is het gevoel waarschijnlijk wederzijds.
pi_59489765
Dan zou het toch nog nooit kunnen werken!? Heel haar familie ligt dan in puin denk ik, terwijl ik nu super goed met ze op kan schieten.
pi_59489792
Je bent toch nog vrij jong of niet. Kijk als je nog veel gevoelens hebt voor je vriendin, dan moet je het natuurlijk niet doen. Maar als die gevoelens voor de zus sterker is, dan moet je het zeker doen.

Dat what-if gevoel blijft anders overheersen hoor. Maar als je goed aanpakt, dan kun je bij een afwijzing altijd terug naar zus 1. Wat heb je te verliezen me dunkt!
A little bit hateful
pi_59489834
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Dan zou het toch nog nooit kunnen werken!? Heel haar familie ligt dan in puin denk ik, terwijl ik nu super goed met ze op kan schieten.
Ja juist! Je kunt goed met ze opschieten, dus het wordt ook niet meteen gezien als een verraad naar zus 1, maar als een ontwikkeling in de liefdesleven van zus 2.
A little bit hateful
pi_59489877
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nee, ik ga er niets over zeggen tegen haar. Maar mocht het zo zijn dat ze er zelf mee op de proppen komt (je weet maar nooit), dan vertel ik het wel.

@Copycat: allebei fout gegokt...
Jullie hebben samen een bedrijfje opgezet?
Ze doet gezellig mee met de orgie die jullie ieder weekend organiseren?
Zij doet ook aan kleiduifschieten?
Ze heeft financiële problemen en doet klusjes bij jullie om rond te komen?
Zij geeft je yogales, is je psycholoog, kapper of kok?
Samen zijn jullie lid van een hobbyclub bij jou thuis?

De nieuwsgierigheid is te groot
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59489960
Kijk ik snap ook dat het voor jullie ook leuker is als ik het probeer, het mislukt en dat er dan een gigantische chaos ontstaat. Ik smul zelf namelijk ook van zo'n topics op het forum, maar niet als het mezelf betreft natuurlijk
pi_59490001
Volg je gevoel Oh_nee_toch en kijk goed wat je wilt..
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59490036
Families hebben de eigenaardige eigenschap om samen verder te gaan, het zijn beide hun dochters en ze zijn nog jong. Het is niet een huwelijk wat beeindigd word, maar een jeugd liefde.

Jullie zijn beide nog jong en het komt vaak voor dat een relatie kapot loopt op jonge leeftijd. Dus ga je nu je gevoelens verdringen voor behoud iets wat uiteindelijk misschien toch kapot loopt, want zeg nou zelf als die relatie zo perfect was was er geen sprake voor gevoelens voor een ander, en wie zegt dat zusje dan nog wacht zodra die relatie over is...

Want dat doet ze nu: Ze heeft genoeg mannen die intresse hebben, maar geen 1 van die mannen heeft haar intresse... Yeah right, als ze dat zegt dan weet ik wel waar haar intresse ligt. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze niet verliefd is of niemand op het oog heeft, maar ze meld uitdrukkelijk dat degene die aan haar de liefde verklaard hebben niets voor haar zijn. Het is hetgene wat ze niet zegt: Ze bedoelt eigenlijk dat ze wel iets voor iemand voelt, maarja.. dat kan ze niet zeggen natuurlijk. Want die is misschien al gebonden... In een relatie waar hij alleen maar ongelukkig in word.
pi_59490084
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Kijk ik snap ook dat het voor jullie ook leuker is als ik het probeer, het mislukt en dat er dan een gigantische chaos ontstaat. Ik smul zelf namelijk ook van zo'n topics op het forum, maar niet als het mezelf betreft natuurlijk
We adviseren alleen maar wat het beste voor je is. Dit is toch ook niet gezond, of wel?
pi_59490161
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef Aneurism het volgende:

[..]

We adviseren alleen maar wat het beste voor je is. Dit is toch ook niet gezond, of wel?
Wij adviseren wat "wij" denken dat het beste voor TS is, en of dat ook het beste is, zal TS zelf moeten ondervinden, of niet dan. Het lastige is is dat wij de relaties tussen TS / zus en TS / familie en TS en vriendin niet goed weten, kan heel veel uitmaken. Als wij een dag konden observeren zouden de adviezen misschien heel anders zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59490190
Feit blijft dat de gevoelens er zijn.
pi_59490261
We zullen zien hoe het zondag gaat, ik ga in ieder geval niets zeggen. Als ze me echt leuk vindt dan komt ze er misschien zelf wel mee op de proppen
pi_59490437
Ja maar je moet zelf ook een beetje toegankelijk zijn he. Als iemand mij de hele avond zit te negeren, dan zoek ik ook echt geen toenadering. Uiteindelijk rust het toch op je eigen schouders..
A little bit hateful
pi_59490446
Zeggen hoeft niet, maar hoor haar eens uit zoals je van plan was.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:50:22 #293
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_59490870
TS is het niet gewoon dat je een keer een ander mokkeltje wil batsen? Ik bedoel je vriendin ken je al 4 jaar, haar zusje is redelijk toegankelijk en als ze een beetje op haar zus lijkt dan weet je wat je kunt verwachten maar is het toch net spannend genoeg om er aan te blijven denken.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:01:31 #294
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_59491239
toch lastig als je met iemand samenwerkt en er gevoelens voor krijgt!
en zeker als je met d'r zus ligt te ballen!
pi_59497233
@hollander172

Ze lijkt totaal niet op m'n vriendin, ze zijn echt elkaars tegenpolen om het maar zo te zeggen. Misschien is dat ook wel wat ik leuk aan haar vind, dat ze qua karakter veel op mij lijkt.
pi_59497369
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Oh_nee_toch het volgende:
@hollander172

Ze lijkt totaal niet op m'n vriendin, ze zijn echt elkaars tegenpolen om het maar zo te zeggen. Misschien is dat ook wel wat ik leuk aan haar vind, dat ze qua karakter veel op mij lijkt.
Het komt een beetje over alsof je dus echt knettergek bent op haar. En dat al een half jaar.

Je bent nog jong, zij zijn jong, mocht je wat met het zusje krijgen zal dat misschien ook weer niet zo snel de familie uiteen rukken. Jullie zijn jong, niet getrouwd met elkaar en er zijn geen kinderen in het spel.

Misschien kun je er toch beter voor gaan.

Wel ons op de hoogte houden hoor!
pi_59497732
Ts. is een kerkganger. Niemand die die link legt? Iedere zondag, samen zijn, iets wat niet een groot deel van fok doet.

Dus nou en. Euhh.. Ja, wat vervelend zeg.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_59497860
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Oh_nee_toch het volgende:
@hollander172

Ze is dus lekkerder dan je vriendin
MOKUM XXX RATED
pi_59498287
tvp, lastig parket.
Lambo of Rekt
pi_59498541
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:31 schreef EggsTC het volgende:
tvp, lastig parket.
Tvp, bij de 1 2 na laatste post.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')