Ja juist! Je kunt goed met ze opschieten, dus het wordt ook niet meteen gezien als een verraad naar zus 1, maar als een ontwikkeling in de liefdesleven van zus 2.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:14 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Dan zou het toch nog nooit kunnen werken!? Heel haar familie ligt dan in puin denk ik, terwijl ik nu super goed met ze op kan schieten.
Jullie hebben samen een bedrijfje opgezet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nee, ik ga er niets over zeggen tegen haar. Maar mocht het zo zijn dat ze er zelf mee op de proppen komt (je weet maar nooit), dan vertel ik het wel.
@Copycat: allebei fout gegokt...
We adviseren alleen maar wat het beste voor je is. Dit is toch ook niet gezond, of wel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Kijk ik snap ook dat het voor jullie ook leuker is als ik het probeer, het mislukt en dat er dan een gigantische chaos ontstaat. Ik smul zelf namelijk ook van zo'n topics op het forum, maar niet als het mezelf betreft natuurlijk
Wij adviseren wat "wij" denken dat het beste voor TS is, en of dat ook het beste is, zal TS zelf moeten ondervinden, of niet dan. Het lastige is is dat wij de relaties tussen TS / zus en TS / familie en TS en vriendin niet goed weten, kan heel veel uitmaken. Als wij een dag konden observeren zouden de adviezen misschien heel anders zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:24 schreef Aneurism het volgende:
[..]
We adviseren alleen maar wat het beste voor je is. Dit is toch ook niet gezond, of wel?
Het komt een beetje over alsof je dus echt knettergek bent op haar. En dat al een half jaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Oh_nee_toch het volgende:
@hollander172
Ze lijkt totaal niet op m'n vriendin, ze zijn echt elkaars tegenpolen om het maar zo te zeggen. Misschien is dat ook wel wat ik leuk aan haar vind, dat ze qua karakter veel op mij lijkt.
Ze is dus lekkerder dan je vriendinquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:58 schreef Oh_nee_toch het volgende:
@hollander172
Ze lijkt totaal niet op m'n vriendin, ze zijn echt elkaars tegenpolen om het maar zo te zeggen. Misschien is dat ook wel wat ik leuk aan haar vind, dat ze qua karakter veel op mij lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |