Nope, alleen geen zin om het te melden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Zal ik dan de eerste zijn die denkt dat dit topic op een HOAX berust ?
Kom op zeg, dit is echt geen HOAX. Aanstaande zondag zie ik haar weer en dan meld ik nieuwe ontwikkelingen (moge die er dan zijn).quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Zal ik dan de eerste zijn die denkt dat dit topic op een HOAX berust ?
Maar je wilt dus geen afstand nemen van haar?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is echt geen HOAX. Aanstaande zondag zie ik haar weer en dan meld ik nieuwe ontwikkelingen (moge die er dan zijn).
Nou, wel wat betreft mijn gevoelens voor haar. Maar ik zal haar gewoon heel erg vaak blijven zien, daar is gewoon echt niets aan te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar je wilt dus geen afstand nemen van haar?
Maar op wat voor manier zie je haar zondag? Op een familieverjaardag of komt ze gewoon 'even' langs? Want dat kan alvast geminderd worden. Dat je haar regelmatig blijft zien, ok. Maar als je van die verliefde gevoelens afwilt moet je echt meer afstand nemen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:07 schreef Oh_nee_toch het volgende:
[..]
Nou, wel wat betreft mijn gevoelens voor haar. Maar ik zal haar gewoon heel erg vaak blijven zien, daar is gewoon echt niets aan te doen.
Maar je kunt die afspraak dus beter afzeggen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Nee, het is geen familieverjaardag en ze komt ook niet gewoon 'even' langs. Zoals ik al eerder heb gezegd kan ik echt niet meer zeggen hierover.
quote:JERRY: So as you can see, I've got a bit of a problem here.
GEORGE: Well, if I hear you correctly--and I think that I do--my advice to you
is to finish your meal, pay your check, leave here, and never mention
this to anyone again.
JERRY: Can't be done, huh?
GEORGE: The Switch?
JERRY: "The Switch."
GEORGE: Can't be done.
JERRY: I wonder.
Nee elke dag aan haar zusje denken is watquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, strak plan:
Hee liefje, ik moet je iets vertellen, ik vind je heel erg leuk, en we zijn vier jaar samen en ik wil heel graag bij je blijven, ik hou van je, maar ik ben verliefd op je zusje en ik kom er niet vanaf, ze is leuk en ik kan met haar praten en lachen...
Ik zou mijn mond houden, echt.
Of zeggen dat je verliefd bent op een ander, maar niet wie.
vergeet de rest niet!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef Brentmeister het volgende:
JERRY: So as you can see, I've got a bit of a problem here.
GEORGE: Well, if I hear you correctly--and I think that I do--my advice to you
is to finish your meal, pay your check, leave here, and never mention
this to anyone again.
JERRY: Can't be done, huh?
GEORGE: The Switch?
JERRY: "The Switch."
GEORGE: Can't be done.
JERRY: I wonder.
Natuurlijk gaat het helemaal mis... en het moraal van 't verhaal?quote:GEORGE: (Pounds table.) Do you realize in the entire history of western civilization no one has successfully accomplished the Roommate Switch? In the Middle Ages, you could get locked up for even suggesting it.
JERRY: They didn't have roommates in the Middle Ages.
GEORGE: How do you know?
JERRY: Well, for one thing, they didn't have apartments.
GEORGE: Well, I'm sure at some point between the years 800 and 1200, somewhere there were two women living together.
JERRY: The point is I intend to undertake this. And I'll do it with or without you. So if you're scared, if you haven't got the stomach for this, let's get it out right now! And I'll go on my own. If not, you can get on board and we can get to work! Now what's it going to be?
GEORGE: All right, dammit, I'm in.
JERRY: I couldn't do it without you.
Natuurlijk weet hij al wat hij wil, dat geldt voor iedereen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar je vraagt hier om advies en wat je nu moet doen omdat je verliefd bent op het zusje van je vriendin, wilt af van deze gevoelens, maar blijft wel in het geheim met haar afspreken.
Kennelijk weet je al wat je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |