Nee, woon op mezelfquote:
Denk je echt dat er zo veel mensen verliefd zijn op het zusje van je vriendin?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn er niet meer mensen hier die dit hebben meegemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben op dit forum met dit probleem.
zoals ik zei, been there, done it wrong!quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Wat ik me afvraag, zijn er niet meer mensen hier die dit hebben meegemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben op dit forum met dit probleem.
Maar toch.. What if.. Is dat niet een vraag die je jezelf zal blijven stellen de komende paar maanden? En misschien jaren? Persoonlijk zou ik dan toch wel weer zo nieuwsgierig zijn om het zusje goed uit te horen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Dat filmpje is wel vet![]()
Maar goed, dat zal bij mij niet het geval zijn hoor.
Ja, strak plan:quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:44 schreef dronkeykong het volgende:
Doe niet zo moeilijk en vertel het je vriendin.
Tja, zelf zal je niet gelukkiger worden... Met als resultaat dat zij het merkt, en dat doet ze al.. Toch? Je blijft het zusje zien, en het zal daardoor niet minder worden... Ik weet niet hoe je vriendin is, maar eerlijkheid in een relatie is toch het belangrijkste/quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:44 schreef dronkeykong het volgende:
Doe niet zo moeilijk en vertel het je vriendin.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, strak plan:
Hee liefje, ik moet je iets vertellen, ik vind je heel erg leuk, en we zijn vier jaar samen en ik wil heel graag bij je blijven, ik hou van je, maar ik ben verliefd op je zusje en ik kom er niet vanaf, ze is leuk en ik kan met haar praten en lachen...
Ik zou mijn mond houden, echt.
Of zeggen dat je verliefd bent op een ander, maar niet wie.
Ja, dat is niet leuk. Dan is het alternatief aantrekkelijker. Nameijk dat je een 4-jarige relatie opgeeft voor een avontuurtje met de zus van iemand. Niet alleen is de kans heel klein dat daar iets vruchtbaars uit voortkomt, maar dat avontuurtje zou wel de familieverhoudingen onherroepelijk verstoren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:55 schreef Aneurism het volgende:
Maar ze zijn wel 'redelijk' gelukkig... Ik weet hoe het is om altijd te blijven denken: What if. Wat als ik 10 jaar geleden die leuke griet wel had gezoend.. Het is behoorlijk zuur om dat door je gedachten te laten gaan als je over 10 jaar elkaar nog ziet op verjaardagen.
Ik denk dat Fancy_Me het zusje is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:07 schreef Oh_nee_toch het volgende:
Waarom die smiley? Zit je er zelf ook mee?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Of zeggen dat je verliefd bent op een ander, maar niet wie.
Ja, zo dus niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:25 schreef Karammel het volgende:
[..]
:"Schat, ik moet je wat vertellen. Ik ben verliefd op een ander."
:"Wáááát !?! Op wie? Ken ik haar ??"
:"Uhhhm.... Nee"
:"Ok, Ik ken haar dus wel. Zeg wie het is! "
"Ok, ok !! Ik kan er niet meer tegen ! Het is je zusje
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |