nike plusquote:Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef Marurk het volgende:
eer-ik: Wat voor apparaatje gebruik je om dat bij te houden? En wat kost zoiets?
Alvast bedankt.
Klik op de site: my runs, runs, laatste run aanklikken, dan staat er rechtboven 'share'.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:05 schreef Abbadon het volgende:
Zo....les 10 gelopen....beetje warm, pffff....
zeg, eer-ik, hoe plaats ik zo'n nikeplus-linkje?
Ik heb de nike+ sporband:quote:Op zondag 22 juni 2008 12:01 schreef Marurk het volgende:
eer-ik: Wat voor apparaatje gebruik je om dat bij te houden? En wat kost zoiets?
Alvast bedankt.
Zo dus!quote:Op zondag 22 juni 2008 12:39 schreef eer-ik het volgende:
Klik op de site: my runs, runs, laatste run aanklikken, dan staat er rechtboven 'share'.
Als je dan daar op 'grab the link' klikt, kopieer je een linkje
Juistquote:Op zondag 22 juni 2008 12:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Zo dus!
overigens, de eerste kilometer is zo traag omdat ik even stil moest staan om mensen de weg te wijzen
ik ook, maar als ze recht voor je gaan staan en er is verder niemand op straat op zondagochtend, dan is het ook zo onbeleefd om door te lopen....desalniettemin een redelijke gemiddelde tijd per kmquote:Op zondag 22 juni 2008 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Juist
Ik heb altijd oordoppen in als ik aan het lopen ben dus hoor dan geen andere mensen
Nette tijd inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2008 12:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik ook, maar als ze recht voor je gaan staan en er is verder niemand op straat op zondagochtend, dan is het ook zo onbeleefd om door te lopen....desalniettemin een redelijke gemiddelde tijd per km
achteraf had ik m'n polsbandje natuurlijk gewoon even op pauze kunnen zetten, maar goed, dat bedenk je altijd pas later natuurlijk...quote:Op zondag 22 juni 2008 12:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nette tijd inderdaad
Ik vind het wel erg vervelend altijd als mensen allemaal dingen van me moeten als ik aan het lopen ben, maar goed, in die situatie kan k 't me voorstellen idd
Ja, iddquote:Op zondag 22 juni 2008 13:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
achteraf had ik m'n polsbandje natuurlijk gewoon even op pauze kunnen zetten, maar goed, dat bedenk je altijd pas later natuurlijk...
overigens....25 minuten over 4.03 km is inderdaad 6'13...maar als ik de tijden die bij elke km staan bij elkaar optel, dan kom ik op 31,5 minutenquote:Op zondag 22 juni 2008 13:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd
Altijd achteraf.
Ik heb vaak dat ik ga lopen en dan denk: wtf ohja.
Bandje aan
hmm, dat weet ik zo gauw ook niet...quote:Op zondag 22 juni 2008 13:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
overigens....25 minuten over 4.03 km is inderdaad 6'13...maar als ik de tijden die bij elke km staan bij elkaar optel, dan kom ik op 31,5 minutenterwijl ik inderdaad 25 minuten liep....wat mis ik?
en als ik dat bij jouw laatste run doe, dan staat er dat je 32 minuten liep, maar kom ik met de tijden per km op een minuut of 28...
ah, opgelostquote:Op zondag 22 juni 2008 13:31 schreef eer-ik het volgende:
h
[..]
hmm, dat weet ik zo gauw ook niet...
Qua tijd klopt het wel altijd inderdaad, ik heb inderdaad 32 minuten gelopen...
Hoe dit precies komt, ga ik even achterhalen.
OK, dankjewel voor de info. En die Nike+ sportband kost dus 60 euro?quote:Op zondag 22 juni 2008 12:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klik op de site: my runs, runs, laatste run aanklikken, dan staat er rechtboven 'share'.
Als je dan daar op 'grab the link' klikt, kopieer je een linkje
[..]
Ik heb de nike+ sporband:
[ afbeelding ]
Deze samen met nike hardloopschoenen waar een sensor in zit, deze registreert alles.
Dat nike bandje heeft een usb, kan je aan computer hangen, die upload automatisch die zooi.
duidelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 13:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ah, opgelostvolgens het forum, geven die punten je snelheid aan op het km-punt....dus niet je gemiddelde snelheid over die km! dat lijkt meer te kloppen, aangezien al mijn kilometerpunten kennelijk op de momenten kwamen dat ik wandelde...
Bandje kost 60 euro inderdaad.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK, dankjewel voor de info. En die Nike+ sportband kost dus 60 euro?
Ik heb overigens wel Nike-schoenen voor te rennen, maar niet van die speciale Nike+ shoes. Dus dan moet ik zo'n klipje erbij kopen of hoe werkt dat?En dat klipje kost dan 10 euro?
Whaha sorry voor de vragen, maar ik wil eerst even informeren voordat ik ga kopen.Is het echt handig zo'n dingetje? En het geeft dus ook de snelheid weer?
OK.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
duidelijk
[..]
Bandje kost 60 euro inderdaad.
Wat dat clipje kost weet ik niet, want ik heb gewoon schoenen waar ze in kunnen.
Welke schoenen heb je?
Je kan in de Nike store kijken naar de Nike+ schoenen, misschien dat ze daar tussen staan.
In dat geval kan je de sensor er uiteraard in doen
Het apparaatje geeft verschillende dingen weer.
Tijdens het lopen geeft ie aan hoelang je aan het lopen bent, hoeveel km je erop hebt zitten voor die run, wat op dat moment je snelheid is (aangegeven in het aantal minuten dat je loopt over een km) en het aantal verbrande calorieën.
Na het lopen geeft ie de gemiddelde tijd weer, afstand, de huidige tijd en het aantal verbrande calorieën.
Werkt wel prettig en stimulerend.
Je kan jezelf allerlei doelen stellen die dan automatisch worden bijgehouden etc
Denk dat je het apparaat zelf bij elke sportwinkel wel kunt kopen.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK.Als ik tijd heb toch maar eens kijken in de Nike-store deze week.
ik heb het bij de hardloopzaak vandaan....het clipje is nl niet van Nike....die verkopen er liever meteen de schoenen bijquote:Op zondag 22 juni 2008 22:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK.Als ik tijd heb toch maar eens kijken in de Nike-store deze week.
In de online Nike store staat er dat er een Nike+ sensor included is. Waar je die clipjes kunt krijgen zou ik zo snel niet weten. Maar in een degelijke hardloopwinkel kun je echt alles vinden wat je nodig hebtquote:Op maandag 23 juni 2008 15:12 schreef Marurk het volgende:
Even voor de duidelijkheid: die sensor voor die Nike+ sportband zit wl bij die sportband inbegrepen?
Was net bij een sportwinkel hier in de buurt en die zeiden dat die niet los te verkrijgen zijn (ze hadden de sportband zelf ook niet), en dat je dus die Nike+ schoenen moet kopen (maar dit betwijfel ik). Merci alvast.
Oh ja, ik wil zo wel even langs de Nike store gaan, maar die hebben dus volgens mij niet die clipjes waarmee je die sensor vastmaakt aan je niet-Nike+ schoenen. Tips hiervoor?
Maar je kunt 'm dus ook onder je binnenzool doen?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In de online Nike store staat er dat er een Nike+ sensor included is. Waar je die clipjes kunt krijgen zou ik zo snel niet weten. Maar in een degelijke hardloopwinkel kun je echt alles vinden wat je nodig hebt
Oh shit, natuurlijk kan dat alleen bij van die speciale Nike+ schoenen?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar je kunt 'm dus ook onder je binnenzool doen?Of hoe hebben jullie dat?
Zit een uitsparing in de binnenzoolquote:Op maandag 23 juni 2008 15:20 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar je kunt 'm dus ook onder je binnenzool doen?Of hoe hebben jullie dat?
Die sensor pas alleen in de binnenzool van een Nike+ schoen ja, maar ik was dus vandaag in een hardloopwinkel en daar hadden ze ook van die 'shoewallets' kleine 'zakjes' die je aan je schoen kunt bevestigen en iets in kunt doen. Maar je kunt natuurlijk ook naar zo'n winkel gaan en vragen om zo'n clipjequote:Op maandag 23 juni 2008 15:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh shit, natuurlijk kan dat alleen bij van die speciale Nike+ schoenen?Vraag me echt af waar ik hier zo'n houder dan kan vinden.
Ik ken niet echt hardloopwinkels hier in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |