per vrouw?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik mag toch hopen op meer jesters dan slechts twee.
Same here.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Armageddon het volgende:
Vulcano heeft m'n vriendin. Dat zijn de beste Jesters!
Mooie termquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Russisch, ook wel Bananasplit genoemd in spaanstalig Zuid Amerika.
Als ze hem niet vergeten...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk dat Huntelaar er gewoon drie inschopt.
Hehehe. "Harde".quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Geloven is voor dom volk. Harde bewijzen wil ik zien.
linkse krakerspauperstadquote:
Kijk.. dit zou in de standaard OP moeten komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
De sollicitatieprocedure is vrij simpel. Als je jezelf nog af moet vragen: "Flash ik wel of flash ik niet mijn jesters?", is het resultaat:
[ ] Geschikt
[v] Ongeschikt
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat gaat het vanavond worden dames? Ik hou het op 1-0 voor ons. Roemenië uit, altijd lastig.
quote:
Lolquote:
Nee, ook mega donker hier.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef just me het volgende:
Oké beetje overdreven, donkere wolken boven het gedeelte van Delft waar ik werk ! Het zal zo wel gaan regenen!
Arma schijnt bij jou het zonnetje soms?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:03 schreef Armageddon het volgende:
Zagen jullie Raffie gisteren lekker een scheet laten op de bank!?
quote:Italië bedankt Nederlanders
In de buitenlandse kranten wordt Oranje vandaag bedankt voor de sportieve plicht van gisteravond tegen Roemenië. Volgens Gazzetta dello Sport imponeerde het Nederlands elftal tegen de Roemenen.
“Het genie had het uiterlijk van een jongen van 24 jaar die herinnerd zal worden als de Nederlander die de Italiaanse gebeden verhoorde: Klaas-Jan Huntelaar. Dank aan de aanvaller van Ajax en dank aan Robin van Persie. Nederland en Italië naar de kwartfinales en het was niet voorgekookt”, zo is in de Italiaanse krant te lezen.
Inzet
Verder is het Duitse Bild te spreken over de inzet van de Nederlanders. “Holland heeft alle verdachtmakingen over bedrog ontkracht.''
De Engelse Daily Telegraph roemt de integriteit van het Nederlands elftal door Roemenië te overklassen en uit te schakelen. “In aanloop naar de slotduels in groep C was er vooral angst bij Italië dat Holland en Roemenië de uitslag zouden arrangeren, maar na de wedstrijd was er maar één conclusie: Holland gaf een uitmuntende demonstratie van zijn kracht.”
Die spaghettivreters hadden gewoon beter moeten voetballen, ons een beetje van bedrog betichten alvorens de wedstrijd ook maar gespeeld was...quote:
Ghehehehhe! Mijn vriendin en ik zaten ook hartelijk te lachen...quote:
Ik zou hem alleen maar om opheldering vragen, meer niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Hey weten jullie dat huisje waar ik het over had nog? En die ik niet gekregen heb omdat de nieuwe verhuurder zijn kinderen erin wil?
Het huisje staat nu plotseling weer op marktplaats met het bericht dat hij uitstekend geschikt is voor verhuur aan drie studenten.
Wtf
Ik heb maar even naar de makelaar gebeld en diegene die het geplaatst heeft was er niet maar zou mij terugbellen over hoe en wat.
Ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |