Prima opstelling hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:09 schreef Barca het volgende:
Op 9 posities gewijzigd:
Stekelenburg;
Boulahrouz, Heitinga, Bouma, De Cler;
De Zeeuw, Engelaar;
Van Persie, Afellay, Robben;
Huntelaar
bron: http://teletekst.nos.nl/gif/images/813-01.gif
[ afbeelding ]
Als je die blonde bedoelt, dat vind ik geen geil wijf.quote:
Inderdaad. De basisspelers krijgen rust. De bankzitters kunnen zich proberen te bewijzen, al verwacht ik niet dat vBasten zal wisselen, maar je kunt natuurlijk wel laten zien dat je er staat, mocht je nodig zijn. Verder krijgen de jongens die nog niet veel ritme hebben (Boulah, Robben en vPersie) wat meer ritme op doen. Ik zie alleen maar pluspuntenquote:
Whehe als je een kaartje van 1500,- hebt gekocht kun je wel janken als je deze opstelling ziet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:09 schreef Barca het volgende:
Op 9 posities gewijzigd:
Stekelenburg;
Boulahrouz, Heitinga, Bouma, De Cler;
De Zeeuw, Engelaar;
Van Persie, Afellay, Robben;
Huntelaar
bron: http://teletekst.nos.nl/gif/images/813-01.gif
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_bern_nog.htmlquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als je die blonde bedoelt, dat vind ik geen geil wijf.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En wat vond Jorien er van?
OT: Prima opstelling. Dat Robben en vPersie spelen vind ik wel logisch. Zo krijgen ze beiden weer wat meer wedstrijdritme. Zelfde zal wel voor Boulah gelden.
Ik voel een poll aankomen en ik stem alvast:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee dankje, die Castricum heb ik vroeger al genoeg gezien. Ach ik zal wel verwend zijn met wat er hier dagelijks in de stad loopt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:14 schreef Timmai het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.tv/2(...)ongens_bern_nog.html
ga nog maar eens goed kijken dan.
Rond 3:50
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. De basisspelers krijgen rust. De bankzitters kunnen zich proberen te bewijzen, al verwacht ik niet dat vBasten zal wisselen, maar je kunt natuurlijk wel laten zien dat je er staat, mocht je nodig zijn. Verder krijgen de jongens die nog niet veel ritme hebben (Boulah, Robben en vPersie) wat meer ritme op doen. Ik zie alleen maar pluspunten.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:09 schreef Barca het volgende:Jammer dat Melchiot niet speelt als rechtsback. Had Boulahr graag centraal gezien. Heitinga als controlerende middenvelder met Engelaar of De Zeeuw.
Verder jammer dat Vennegoor of Hesselink niet in de basis staat. Het geeft wél het belang aan van Boulahrouz (moet volgens Bassie wedstrijdritme krijgen) en Vennegoor (mag niet geblesseerd raken in een onbelangrijke wedstrijd).
Dit B-team zal zich toch wel willen bewijzen. Een 0 - 3 wordt het vast niet.
Wat een onzin is dit zegquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:13 schreef Timmai het volgende:
Whehe als je een kaartje van 1500,- hebt gekocht kun je wel janken als je deze opstelling ziet.
Wij komen 9 tot 14 juli eens eventjes kijken daarquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nee dankje, die Castricum heb ik vroeger al genoeg gezien. Ach ik zal wel verwend zijn met wat er hier dagelijks in de stad loopt.
Onzin, leuke opstelling, doe nou niet alsof de rest ineens van B-niveau is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:13 schreef Timmai het volgende:
[..]
Whehe als je een kaartje van 1500,- hebt gekocht kun je wel janken als je deze opstelling ziet.
Jij spoort dan ook niet, ik kreeg het er wel warm vanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Inderdaad. Portugal en Kroatië speelden ook met louter bankzitters en dat zal Spanje morgen ook wel doen. Is alleen maar logisch.quote:
Je kunt hem ook op een ander net zetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Eurosport toevallig niks beters te doen dan tig keer de herhaling van Nederland-Frankrijk te laten zien?![]()
Stel paupers.
Dus als iemand het over een geil wijf heeft dan is het eerste wat bij jou opkomt je zus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |