oh jezus komt hij weer hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Barca het volgende:
Ik vind, én dat mag ook wel eens gezegd, dit een goede opstelling van Bassie en Schippie.
Engelaar speelt weer een wedstrijd om te wennen aan het niveau. Met alle respect, wedstrijden in Mickey mouse competitie met fc Twente zijn toch anders dan wedstrijden op dit EK. De druk is nu vele malen hoger. Deze wedstrijd is er weinig druk maar het niveau van de tegenstander, die zich wil plaatsen voor de kwartfinale, zal behoorlijk zijn.
Van Persie en Robben moeten ritme op doen. Nauwelijks hersteld van hun blessures.
Boulahrouz moet ritme op doen omdat hij dit seizoen nauwelijks heeft gespeeld.
Ik denk het niet. Blijf wel lekker hier voetbal kijken in de kroeg. Jij?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:24 schreef Jasza het volgende:
Heineken jij nog naar Basel eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef DANILXL het volgende:
wie zal er aanvoerder zijn? ben benieuwd
50/50 gevalletje, opzich wel zin in, maar iemand moet gaan rijden en hotel of iets gaat niet lukken, dus ligt eraan of diegene op de achterbank of in een tent wil gaan liggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Blijf wel lekker hier voetbal kijken in de kroeg. Jij?
Robben of Sjonnie dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
de aanvoerdersband krijgt normaliter de speler met de meeste ek-wk wedstijden op zijn naam
Afellay kan ook wel wat denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef XDo het volgende:
Ik denk dat we Sneijder heel erg gaan missen deze wedstrijd als aanspeelpunt. Verder prima opstelling!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
als dit ons b-team is doe ik het er graag mee, onze bank is bijna is even goed als de basis opstelling van voorgaande wedstrijden.
Met alle respect maar dat is nog geen Sneijder...quote:
eitje voor Boula natuurlijkquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:50 schreef Barca het volgende:
Boulahrouz - Boulahrouz = Boulahrouz, Melchiot is een betere back
Dat is waar, maar dat hoeft ook niet vanavondquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:50 schreef Longmen het volgende:
Met alle respect maar dat is nog geen Sneijder...
Boulah speelt rechtsback maar de, in mijn ogen, ideale rechtsback is Melchiot. Khalid behoort te spelen i.p.v. klOoijer.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Cahir het volgende:
Hoor net dat er 9 spelers zijn gewisseld, spelen we met de n00bs?
Mijn dikgemaakte passage gemist wellicht?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:53 schreef Barca het volgende:
[..]
Boulah speelt rechtsback maar de, in mijn ogen, ideale rechtsback is Melchiot. Khalid behoort te spelen i.p.v. klOoijer.
Ja, een amateurclub uit Almelo heeft een prijsvraag gewonnen en daarom mogen die vanavond spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:54 schreef Cahir het volgende:
Hoor net dat er 9 spelers zijn gewisseld, spelen we met de n00bs?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, een amateurclub uit Almelo heeft een prijsvraag gewonnen en daarom mogen die vanavond spelen
Huntelaar is uiteraard de baasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
goede keus als aanvoerder let the game begin
Nee, maar een vergelijking Boulah- Boulah is natuurlijk geen goede vergelijking. Net zo min als Engelaar - Engelaar een vergelijking is. Voor Engelaar zijn Van Bronckhorst (Bouma linksback) en Sneijder (aanvallender voetbal) goede alternatieven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn dikgemaakte passage gemist wellicht?
Ach ja, na het EK zal hij toch de nummer 1 worden... waarom niet?quote:
Maar niet voor langquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach ja, na het EK zal hij toch de nummer 1 worden... waarom niet?
Sorry, ik zie Piet Velthuizen nog lang geen keeper zijn voor Oranje.quote:
Nee, hier is hij dan: God.quote:
De post was ook niet helemaal serieus bedoeldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Sorry, ik zie Piet Velthuizen nog lang geen keeper zijn voor Oranje.
Wat heeft dat jochie allemaal gewonnen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:08 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ach ja, na het EK zal hij toch de nummer 1 worden... waarom niet?
zag net de helft warm lopen.. en daarvan had iedereen een gemillimeterde kop!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Cahir het volgende:
Hoezo?
kijk de wedstrijd is terug uit 1988, bijna iedereen had een snorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:11 schreef Stienn het volgende:
Het is wel hip om een kort kapsel te hebben of niet?
Je bedoelt de Micky Mouse competitie die de ene naar de andere sterspeler voor de Spaanse, Italiaanse en Engelse competitie genereerd? en dan heb ik het niet alleen over de Nederlanders maar ook de buitenlanders die in Nederland zo groeien dat ze doorstromen naar die topcompetities.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Barca het volgende:
Engelaar speelt weer een wedstrijd om te wennen aan het niveau. Met alle respect, wedstrijden in Mickey mouse competitie met fc Twente zijn toch anders dan wedstrijden op dit EK.
ik wens het ook , maar rationeel toch 3-1 en 2-1 gepooldquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef Stienn het volgende:
Het wordt overigens 3-0! en Frankrijk - italië wordt 1-1
Idd.. Ik mis de snor. Waar is de snor? Huntelaar met snor, Boula met snor, Bouma met baard, Van Persie met snor en Robben met vlasbaard...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kijk de wedstrijd is terug uit 1988, bijna iedereen had een snor
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef Stienn het volgende:
Het wordt overigens 3-0! en Frankrijk - italië wordt 1-1
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
Logisch om spelers als Van der Sar, Mathijsen, Van Bronckhorst, Kuyt, Van der Vaart, Sneijder en Van Nistelrooy RUST te geven.
Ook logisch on spelers met een gele kaart (De Jong en, hoewel in mijn ogen niet zo belangrijk, klOoijer) te SPAREN.
Tot slot begrijpelijk om belangrijke spelers met weinig speelminuten (Boulahrouz, Van Persie en Robben) in de laatste weken (en in het geval Boulah zelfs het hele seizoen weinig gespeeld) RITME op te laten doen.
Er zegt hier toch ook (bijna) niemand dat het niet logisch is? Wat loop je nou allemaal weer te brullen knul?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
Logisch om spelers als Van der Sar, Mathijsen, Van Bronckhorst, Kuyt, Van der Vaart, Sneijder en Van Nistelrooy RUST te geven.
Ook logisch on spelers met een gele kaart (De Jong en, hoewel in mijn ogen niet zo belangrijk, klOoijer) te SPAREN.
Tot slot begrijpelijk om belangrijke spelers met weinig speelminuten (Boulahrouz, Van Persie en Robben) in de laatste weken (en in het geval Boulah zelfs het hele seizoen weinig gespeeld) RITME op te laten doen.
Je hebt goed opgelet toen Marco geinterviewd werd!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef Barca het volgende:
De Mickey mouse competitie waarvan clubs in de Europese bekercompetities nauwelijks kunnen meekomen. De competitie waarvan een club de afgelopen 3 seizoenen geen deelname aan de paddo-competitie kon afdwingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Je bedoelt de Micky Mouse competitie die de ene naar de andere sterspeler voor de Spaanse, Italiaanse en Engelse competitie genereerd? en dan heb ik het niet alleen over de Nederlanders maar ook de buitenlanders die in Nederland zo groeien dat ze doorstromen naar die topcompetities.
Ik ga voor NL - Roe 1 - 1 en Ita - Fra 1 - 0.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik wens het ook , maar rationeel toch 3-1 en 2-1 gepoold
Dat zeg ik ook niet knulletje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:19 schreef Timmai het volgende:
[..]
Er zegt hier toch ook (bijna) niemand dat het niet logisch is? Wat loop je nou allemaal weer te brullen knul?
Nee hoor. Ik papegaai Marco niet! Heb mijn eigen mening en gedachten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:20 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet toen Marco geinterviewd werd!
Echt niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Geerd het volgende:
Hoorde net dat stekelenburg ipv de sar gaat.
Echt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Geerd het volgende:
Hoorde net dat stekelenburg ipv de sar gaat.
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:26 schreef Daverz het volgende:
[..]
Echt?
Wist je trouwens al dat Nederland - Italie 3-0 is geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |