M'n opbrengst blijft stilstaan
 M'n opbrengst blijft stilstaan  Ik wilde vandaag een afspraak met de lactatiekundige van het ziekenhuis, maar omdat het hier een lokale feestdag is, is die niet aanwezig en wordt dat dus pas maandag. Al zou ik ook niet weten wat zij me nog moet vertellen of aan tips moet geven. Ik geloof dat ik het hele internet al heb gelezen en het vooral neerkomt op zovaak mogelijk kolven en zoveel mogelijk stimuleren.
 Ik wilde vandaag een afspraak met de lactatiekundige van het ziekenhuis, maar omdat het hier een lokale feestdag is, is die niet aanwezig en wordt dat dus pas maandag. Al zou ik ook niet weten wat zij me nog moet vertellen of aan tips moet geven. Ik geloof dat ik het hele internet al heb gelezen en het vooral neerkomt op zovaak mogelijk kolven en zoveel mogelijk stimuleren. 

Heb het net wel gekocht bij de drogist, maar twijfel nu vreselijk over wat ik zal doen, minder vaak kolven of juist niet, wel domperidon gebruiken of toch maar niet.
 Heb het net wel gekocht bij de drogist, maar twijfel nu vreselijk over wat ik zal doen, minder vaak kolven of juist niet, wel domperidon gebruiken of toch maar niet. 

Verder kan ik je geen ervaringsadvies geven want ik heb nooit na een voeding gekolfd en ik was ook nooit zo strikt in welke borst ik gaf. Net als PM voelde ik gewoon even om te kijken welke borst het het beste kon gebruiken
 Verder kan ik je geen ervaringsadvies geven want ik heb nooit na een voeding gekolfd en ik was ook nooit zo strikt in welke borst ik gaf. Net als PM voelde ik gewoon even om te kijken welke borst het het beste kon gebruiken   

Helder, dankje!quote:Op maandag 13 oktober 2008 20:14 schreef Webkim het volgende:
's Ochtends kan een heel goed moment zijn, omdat je na een nacht slaap veel melk hebt. Misschien kan Ben 's morgens met een borst toe en kan je de andere kolven?
Wat je ook kan doen is proberen wat na te kolven als Ben genoeg heeft gehad. Of een tot anderhalf uur na een voeding je kolf pakken. Als je dan klaar bent heb je weer ruimschoots voldoende voor Ben als hij zich weer meldt.

Minder kolven heeft dus niet echt geholpen. Ik vrees dat het vooral een een gebrek aan rust en de slechte start ligt en daar kan ik gewoon weinig aan doen. Wat geweest is, is geweest en rust is momenteel gewoon schaars
 Minder kolven heeft dus niet echt geholpen. Ik vrees dat het vooral een een gebrek aan rust en de slechte start ligt en daar kan ik gewoon weinig aan doen. Wat geweest is, is geweest en rust is momenteel gewoon schaars  Ik hoop dus maar dat ik het nog even red tot ze thuiskomt en we rustiger/beter kunnen proberen Isis aan de borst te krijgen, maar inmiddels betwijfel ik of ik dan nog genoeg productie heb om het nog weer op te kunnen krikken tot wat ze nodig heeft.
 Ik hoop dus maar dat ik het nog even red tot ze thuiskomt en we rustiger/beter kunnen proberen Isis aan de borst te krijgen, maar inmiddels betwijfel ik of ik dan nog genoeg productie heb om het nog weer op te kunnen krikken tot wat ze nodig heeft.

dat... en misschien kun je een dagje kolven in plannen? Als een soort regeldag zeg maar.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef p_iglet het volgende:
wat vervelend dat het neit wil lukken jojo... misschien nogmaals advies vragen aan de lactatiekundige?
evt alsnog domperidon proberen. Hopelijk heb je Isis snel thuis!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |