quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:22 schreef Webkim het volgende:
In dit topic kan je alles bespreken wat met kolven te maken heeft. Voor borstvoedingsgerelateerde dingen is er het borstvoedingstopic.
Gaat dat altijd op? Marlien ligt meestal een kwartier tot een half uur te drinken en toen ik laatst gekolfd had (nadat Marlien eens een hele nacht doorgeslapen had) had ik in een kwartier 220 cc gekolfd. Zoveel zal ze toch niet in een voeding drinken (ze is nu 9 weken oud)?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef E.T. het volgende:
Je kolft nooit net zo veel als dat je kind drinkt. Een baby kan veel beter de borsten leeg krijgen dan een kolf ooit kan.
Ja, dat is natuurlijk ook zo. Ze zou na een nacht doorslapen waarschijnlijk mijn borst niet in een keer leegdrinken, bedacht ik me later.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:32 schreef Jelief het volgende:
Het gaat niet zozeer om de hoeveelheid maar of je je borsten goed leeg krijgt. Uiteraard is de opbrengst na een nacht doorslapen meer dan je 'normaal' kolft. En ik denk dat ze dat wel weg zou kunnen krijgen hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |