Bij couveuse-kindjes ligt het bacterie-verhaal natuurlijk een stuk gevoeliger dan voor kindjes van al (minimaal) een paar maanden oud die goed op gewicht zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:08 schreef GI het volgende:
[..]
Dit wordt ten zeerste afgeraden door de verpleegkundigen van de couveuse afdeling waar Yade heeft gelegen.
Nee. Veel pijnlijker is vingernageltjes in je tepelquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:28 schreef Misstique het volgende:
Ik heb me altijd afgevraagd of dat niet heel erg pijnlijk is..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee. Veel pijnlijker is vingernageltjes in je tepel
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee. Veel pijnlijker is vingernageltjes in je tepel
Dat was idd ook mijn idee!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:46 schreef beefcake het volgende:
Ja cattie, je kan beter nog een IQ Uno erbij kopen, kan je ook dubbel kolven
Dat is erg vervelend... Hoe los je dat op?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:13 schreef E.T. het volgende:
Je kolft nooit net zo veel als dat je kind drinkt. Een baby kan veel beter de borsten leeg krijgen dan een kolf ooit kan.
Veel of weinig kolven zegt dus helemaal niets over wat je kind drinkt en de meeste moeders zullen dus per dag minder kolven dan dat het kind drinkt. Is niets raars aan
vaker kolven, ook op de dagen dat je niet werktquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is erg vervelend... Hoe los je dat op?
Geweldige keus Cattie, ik kan niet anders dan lyrisch zijn over de Ameda. Heb diverse kolven uitgeprobeerd maar ik vond deze gewoon het fijnst.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn idee!![]()
Webkim, ik ga er gewoon voor, de Ameda it is. Of beter gezegd, gaat het worden, want ik zal hem pas na de bevalling kopen.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:43 schreef Lois het volgende:
[..]
Geweldige keus Cattie, ik kan niet anders dan lyrisch zijn over de Ameda. Heb diverse kolven uitgeprobeerd maar ik vond deze gewoon het fijnst.
Enne Troel..... evt 2e kindje?Ik wist helemaal niet dat je dat alweer overwoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |