* Dr.Droxz is nog aan het werk, en moet nog een uurtjequote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:34 schreef draculettetje het volgende:
wie zijn er eigenlijk nog aan het werk nu?
naja ook niet zoooo veel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:40 schreef draculettetje het volgende:
zal weer wat zijn in het lijstje dan morgen
ha ha zo klonk het welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:46 schreef tripack het volgende:
[..]
naja ook niet zoooo veel hoordat kan ik niet
uhmz... denk het welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:51 schreef draculettetje het volgende:
voetbal is hier zeker al uitgebreid besproken?
jah das niet niksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef draculettetje het volgende:
ha ha nou gewoon dat van basten 9 plekken wijzigt
jaah idd...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:56 schreef draculettetje het volgende:
da's bijna het hele elftal ha ha
Heb je lekker een vrije dag, ga je je vervelenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:11 schreef lynda het volgende:
* lynda heeft niets nuttigs meer te doen..
Ik verveel me nog steeds grr
Ja het mocht, ik ga het niet uitleggen, want dan lijk ik nog dommerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:01 schreef lynda het volgende:![]()
omdat het mocht van jou
Maar je bent nu wel bijna klaar toch?
Ik voel me niet aangesproken, maar alsnog een goede avond!quote:
Uh... wachten tot er iemand online komtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef tripack het volgende:
whehehewat ben je allemaal aan het uitspoken droxz?
ow je wacht op lynda?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Uh... wachten tot er iemand online komt![]()
Hoe laat begint voetbal, kan ik weer lekker rustig wat anders doen
Zou wel gezellig zijn ja, maar die is even wat evil dingen aan doen?!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:17 schreef tripack het volgende:
[..]
ow je wacht op lynda?
het begint om kwart voor 9
evil? owjeej....gaat dit over zaterdag?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou wel gezellig zijn ja, maar die is even wat evil dingen aan doen?!![]()
Aha, mooi tijd om even met Maya te klooien dus, ik wil dat ding afhebben
Was op je aan het wachtenquote:
whehehehequote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:40 schreef lynda het volgende:
Dag veelte nieuwsgierige tripack die denkt dat hij van alles snapt maar 0,0 snapt
Dan is alle "lol" van lolly afquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:44 schreef lynda het volgende:
Er zit een gat in me salmiaklolly waardoor alle salmiak eruit valt
uh.... heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:34 schreef draculettetje het volgende:
hey droxz wel een beetje opletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |