Nee manquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
Was jij die bus aan het slopen in Zwitserland?
Ik denk dat ie zich best wel schaamt nuquote:
wel vaker geloof ik hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Mag toch hopen van wel ja.
Gewoon 2 keer tegen een auto aan rijden
Hij heeft die auto toch meerdere duwtjes achteruit gegeven hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Nee toch? Zat nog wel een keer zijn zijkant bij oid
Bij Wanadoo/Orange krijg je dat via de post danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
Handig van @home, ben mijn ww kwijt voor mijn outlook. Dus ik vraag een nieuw ww aan, waar denk je dat die dat heen stuurt??? NAAR DAT EMAIL ADRES.![]()
Nog zo grappig, bel ik naar @home, krijg ik als leuke deuntje op de achtergrond "O Mandy" .![]()
Ja toen ging ik helemaal, en de jongen die ik daarna aan de lijn kreeg schoot in de lach toen ik over het
handige bezorgen van een nieuw wachtwoord begon.
Je hebt hem eindelijk binnenquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
mogguh
Brak, @office, GPSdoosje friemelen![]()
Hij doet eigenlijk precies wat hij moet doen: taggen en positie loggen. Hij krijgt de UTC tijd van de GPS-satellieten, en bepaalt zelf in welke tijdzone je positie op dat moment is, dus da's hendig. Uploaden naar Panoramio gaat prima, gewoon uploaden en geen locatie opgeven, komt de foto automatisch op de juiste plaats in Google Earth terecht.quote:
Marc.quote:
quote:
ken je Internetten.nl al?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Wat ben je laat op je werkr?
Ben aan het uitzoeken welk internet provider ik moet nemen nu ziggo zo heeft verzaakt.
[..]
Qutie.![]()
Dat is waar jaquote:
Fietsen gaat niet zo snel hequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Marc.![]()
Wat ben je laat op je werkr?
Ben aan het uitzoeken welk internet provider ik moet nemen nu ziggo zo heeft verzaakt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |