Ik rij best aardig, maar navigeer als een vrouw.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan rotondes. En aan korte invoegstrookjes, zoals die daar in de buurt bij de rondweg
.
De rotonde in Veldhoven is ook een idee.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
We sturen de stakker gewoon bij de eerste les het Floraplein en de rotonde bij het Evoluon op.
Dat heb ik ook, godzijdank dat er tegenwoordig TomTom is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik rij best aardig, maar navigeer als een vrouw.
Dat sowieso!quote:
Ik vind dat altijd zo gezellig multicultureel, dat getoeter midden in de nacht.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Paul89 het volgende:
Dat sowieso!
Nee, omdat ik gek werd van die herrie die ze prodoceerde na hun overwinning op Tsjechië.
Ik vind multicultureel absoluut niet gezellig, eerder een ramp. En getoeter in de nacht vind ik ronduit asociaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo gezellig multicultureel, dat getoeter midden in de nacht.
Ik probeer het nog met ouderwetse kaarten terwijl m'n vrienden ze af en toe omdraaien als ik weers een hopeloos in de knoop kom.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat heb ik ook, godzijdank dat er tegenwoordig TomTom is.
nee benader het positiefquote:
daar hebben ze TomTom toch vooruit gevondenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik rij best aardig, maar navigeer als een vrouw.
doe je het nog beter dan ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik probeer het nog met ouderwetse kaarten terwijl m'n vrienden ze af en toe omdraaien als ik weers een hopeloos in de knoop kom.
Woon je dan in de Bennekel of zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:10 schreef Paul89 het volgende:
Ik vind multicultureel absoluut niet gezellig, eerder een ramp. En getoeter in de nacht vind ik ronduit asociaal.
iPhone 3G. De oplossing voor al uw problemen. Nog drie weken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:20 schreef Stroekie het volgende:
doe je het nog beter dan ik
ik zit dan thuis zo'n internet plattegrond uit mijn hoofd te leren, eigenwijs als ik ben dat ik niet met geprinte lijstjes in de auto wil zitten
en dan maar rotondes en afslagen tellen![]()
YUMquote:
Zouden M&M geen toeristisch reclamefilmpje over gay Eindhoven kunnen maken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:17 schreef Stroekie het volgende:
nee benader het positief
er moet nog heel veel missie werk gedaan worden om Hierissieweer van die vooringenomenheid af te helpen
Vast welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zouden M&M geen toeristisch reclamefilmpje over gay Eindhoven kunnen maken?
als een actief promo team dan de diverse evenementen laten bezoeken en dat filmenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zouden M&M geen toeristisch reclamefilmpje over gay Eindhoven kunnen maken?
Zo trekken we hierissieweer wel over de streep.quote:
Ik ben door die 3 al omgedoopt tot vierde lid. Moest alleen m'n naam veranderen naar Meeph (zoals ze me dus nu ook stug noemen):quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo trekken we hierissieweer wel over de streep.
Cijfers op Diploma.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Cahir, waarom heb je Nederlands eigenlijk geherkanst als je toch al geslaagd bent? Ik snap dat soort ijverigheden nooit zo goed.
En wat is jouw rol?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben door die 3 al omgedoopt tot vierde lid. Moest alleen m'n naam veranderen naar Meeph (zoals ze me dus nu ook stug noemen):
Maus, Mitch, Meel en Meeph
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En da's echt niet alleen hier hoor. Da's bv in Duitsland ook heel erg. Mijn Turkse collega ging naar een familie bruiloft en kwam terug met de woorden "Steeph... mijn neefjes zijn nog nichteriger dan jij". Nadat ik haar afgeslagen had omdat ze dat tegen me zei begon ik me ook af te vragen waarom dat zou zijn.
ik zie ook alweer nieuwe polootjes voor me over M&M's die wel in je mond, maar niet in je hand smeltenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben door die 3 al omgedoopt tot vierde lid. Moest alleen m'n naam veranderen naar Meeph (zoals ze me dus nu ook stug noemen):
Maus, Mitch, Meel en Meeph
Godver, schrok me dood toen ze tegen die lamp aanknaldequote:
Ik ben gecharmeerd van veel impressionistische kunstwerken. Van Munk en zijn tijdgenoten, ik weet niet wat het is, maar er zit vaak een bepaalde ondertoon in die schilderijen dat mij aanspreekt. Een bepaalde bevlogenheid, een bepaalde melancholiek dat is wat mij aanspreekt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:41 schreef Paul89 het volgende:
Hierissieweer, ben je puur en alleen gecharmeerd van Skrik (de echte naam van 'De Schreeuw', voor de leken onder ons) of kan ik je ook blij maken met foto's van ander werk van hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |