10-sided nog welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef Cairon het volgende:
overigens zit ik dat schurfterige kutboek uit te pluizen hoe het precies werkt met gevechten... en de mogelijkheden zijn talloos, iets waar ik echt een hekel aan heb... dobbelstenen!
Omdat ik je nog nooit eerder heb gesproken hier, en ik me geen eerdere reactie kan herinneren.quote:Waarom had je geen reactie verwacht ?
Sam en Joris nemen ze ook mee, en ik zal de mijne ook meenemen, aan 10D's geen gebrek denk ik zo. Al zal er vrijdag naar alle waarschijnlijkheid niet gevochten worden. (It's a freaking introductionquote:10-sided nog wel
Hebben we die? Ja die van Prince kunnen we gebruiken in principe.
Het is 'de' paul die bekend is van dat gay.nl intervieuwtje.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:15 schreef Cairon het volgende:
[..]
Omdat ik je nog nooit eerder heb gesproken hier, en ik me geen eerdere reactie kan herinneren.
hij zou juist blij moeten zijn met zulke trouwe leerlingenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je mag wel blij zijn hoor, vandaag bijna weer een auto aangeredenen mn rijinstructeur toch boos
'Ja, het is wel mijn BMW he waarin je rijdt!!!' alsof ik het expres doe ofzo...
Het gaat verder wel beter, maar zeeeer sloom20e les inmiddels..
hehehe, ik heb ooit tijdens tussentijdse toets een zijspiegel van een geparkeerde auto eraf gereden... zat toen strontziek in de auto. maar goed, na 19 lessen geslaagd gelukkig. en alweer 7 jaar schadevrij rijdend!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:02 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je mag wel blij zijn hoor, vandaag bijna weer een auto aangeredenen mn rijinstructeur toch boos
'Ja, het is wel mijn BMW he waarin je rijdt!!!' alsof ik het expres doe ofzo...
Het gaat verder wel beter, maar zeeeer sloom20e les inmiddels..
nouja, 80 minuten lang was er geen zak aan...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef Jerruh het volgende:
ik wil met voetbal trouwens meer wedstrijden a la turkije-tsjechie!
het feit dat jij als enige meteen de link legt... terwijl normale mensen hopeloos verdwaald zijn in dat soort wazig jargon... geeft aan dat je een donker geheim koestert!quote:euhm, serieus, is dit een dungeons & dragons topic of wat?
Maar dan niet meer Turkijė als winnende partij aub.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe, ik heb ooit tijdens tussentijdse toets een zijspiegel van een geparkeerde auto eraf gereden... zat toen strontziek in de auto. maar goed, na 19 lessen geslaagd gelukkig. en alweer 7 jaar schadevrij rijdend!
ik wil met voetbal trouwens meer wedstrijden a la turkije-tsjechie!
sinds dat ik een hunky vogelspotter ken, sta ik nergens meer van te kijken wat mensen als hobby hebben.....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
het feit dat jij als enige meteen de link legt... terwijl normale mensen hopeloos verdwaald zijn in dat soort wazig jargon... geeft aan dat je een donker geheim koestert!
en dit is Vampire the Masquerade... superieur aan het loserige nerd ADnD
Bitch please, jij hebt ook die ene aflevering van Will & Grace gezien waar Luke Perry een "Hot Gay Nerd" speelde.quote:sinds dat ik een hunky vogelspotter ken, sta ik nergens meer van te kijken wat mensen als hobby hebben.....
mwoa, in de kwartfinales mogen ze van mij nog hun gang gaan, behalve tegen NL danquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:26 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Maar dan niet meer Turkijė als winnende partij aub.
ja dat gaat nooit passen, als ze voor 3 lokaties kaarten verkopen en dan maar toegang verlenen tot 2quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:09 schreef MisterO het volgende:
Ik ben er wel, maar kut van WvS zeg.. nou goed, ik ben gewoon in de Tivoli
jeps, die heb ik gezien.... en J. is deff eentje in de schare Luke Perry Hot Gay Nerd, en zn hobby is echt vogelspottenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Bitch please, jij hebt ook die ene aflevering van Will & Grace gezien waar Luke Perry een "Hot Gay Nerd" speelde.
And let's be honest here, you sir, are NO Luke Perry!
vorige week, tegen italie....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:32 schreef Cairon het volgende:
gewoon zachtjes het aloude duitse volkslied zingen in het bijzijn van fanatieke collega's...
"Deutschland, Deutschland über alle..."
Dan moet Christiano natuurlijk weer menig traantje plengenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat zou nog best eens de finale kunnen zijn, met Nederland als winnaar natuurlijkdan ga ik feesten in Amsterdam
J. ?quote:jeps, die heb ik gezien.... en J. is deff eentje in de schare Luke Perry Hot Gay Nerd, en zn hobby is echt vogelspotten
Die ga ik onthouden!quote:vorige week, tegen italie....
toen de VOETBALLERS VAN HET NEDERLANDSE ELFTAL voorstonden:
"het kan nog"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |