succes met je her straksquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:58 schreef Cahir het volgende:
[..]
De zon schijnt eindelijk weer eens. Niet dat ik er van kan genieten want moet zo weer naar school
.
en jij een bericht terug gestuurd waarin je bedelt voor zijn nieuw MSN ?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg weer sms-jes. Vanaf zijn nieuwe nummer. Dat maakt het weer een beetje liever.
nee want die had ik gister al uit vrije wil gekregen zonder er naar te hoeven vragenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij een bericht terug gestuurd waarin je bedelt voor zijn nieuw MSN ?
On which we all (give or take a few) agree.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:04 schreef Cybart het volgende:
btw wat een kut-tt
ben'de alweer populairquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee want die had ik gister al uit vrije wil gekregen zonder er naar te hoeven vragen
hangt die tong nu buiten boort als gevolg van de opwinding/spanningquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee want die had ik gister al uit vrije wil gekregen zonder er naar te hoeven vragen
Ik wil wel voor je deur kamperen, alleen ben ik niet zo'n kampeer typ. Is er ergens een leuk hotelletje in de buurt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet voor mijn deur? Dat geeft pas vuurwerk.
Ik ook niet, maar heb mijn rijbewijs ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:23 schreef MisterO het volgende:
G'morgen!
Rijles ging voor de zoveelste keer klotenee ik ben geen talentje...
jawel hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik wil wel voor je deur kamperen, alleen ben ik niet zo'n kampeer typ. Is er ergens een leuk hotelletje in de buurt?
Nee. Ikw eet 't niet. Ik krijg er geen hoogte van!quote:
Klinkt hoopvol, maar het laatste stuk echt een beetje strange, doe eens navraag bij die vriendin wat er aan het handje is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ikw eet 't niet. Ik krijg er geen hoogte van!
De feiten:We hebben elkaar ontmoet op stap omdat we een wederzijdse goede vriendin hebben die hem meebracht De eerste avond dat hij me zag heeft hij blijkbaar bij haar navraag gedaan omdat ie me mooi vond. Hij schrok een beetje van mijn leeftijd en ik van die van hem. De tweede keer dat we elkaar zagen was ook op stap, zonder de vriendin maar met een huisgenote van hem. Het was gezellig. Hij bood aan me naar huis te brengen en heeft dat gedaan. Huisgenoot en zo waren er bij, dus geen acties ondernomen verder. De dag na deze 2e avond kreeg ik een SMS van de wederzijdse vriendin dat ik achter hem aan moest gaan omdat ie de hele dag over me had lopen praten, maar ook toegaf met het leeftijdsverschil te zitten. Blijkbaar vond hij me wel echt leuk. De 3e x dat we elkaar zagen was bij een voorstelling van Mitchell en Maurits. Na afloop ruim een uur buiten staan kletsen op 't plein van 't theater (terwijl de rest om de 5 min kwam checken). Was erg gezellig. Eenmaal thuis via gay.nl zijn MSN en GSM-nummer gekregen en daar verder gegaaan.
That's it. Niet gezoend. Niet tegen elkaar uitgesproken dat we elkaar leuk vinden (mocht dat nog zo zijn). Vorige week iedere dag minimaal 10 SMS-jes gestuurd en iedere avond op MSN. En sinds afgelopen weekend kreeg ik een SMS dat ie fam.problemen had en me snel zou spreken. Gister kreeg ik een SMS van een nieuw nummer omdat ie 't oude weggegooid had en idem met zijn MSN.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ook het aaantal SMS-jes is drastisch verminderd en we hebben nog steeds niets afgesproken. Al SMS'te ie me zondacgnacht wel dat ie 't lief vond dat ik bezorgd was om hem en of ik zin had snel wat te gaan drinken.
I don' t know.
Toch wel?quote:
Ja misschien dat ik dat maar eens moet doen. Ik zie d'r alleen maandag pas, maar goed, ze heeft ook 'n telefoon (met hetzelfde nummer nog denk ikquote:maar het laatste stuk echt een beetje strange, doe eens navraag bij die vriendin wat er aan het handje is.
Is ie 16 of zo?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
-knip-
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar ook het aaantal SMS-jes is drastisch verminderd en we hebben nog steeds niets afgesproken. Al SMS'te ie me zondacgnacht wel dat ie 't lief vond dat ik bezorgd was om hem en of ik zin had snel wat te gaan drinken.
I don' t know.
Je mot nie plaet limburgs praiten! Dar kaen ik nie hebbe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch wel?Hmmz. I don' t know. It's all hear-say, en niet uit zijn mond he.
[..]
Ja misschien dat ik dat maar eens moet doen. Ik zie d'r alleen maandag pas, maar goed, ze heeft ook 'n telefoon (met hetzelfde nummer nog denk ikGe wit oit noit nie)
ttttsssssss, limburgs...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je mot nie plaet limburgs praiten! Dar kaen ik nie hebbe!
Da's Brabants!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je mot nie plaet limburgs praiten! Dar kaen ik nie hebbe!
Ja, zal ik eens doen vanavond of zo.quote:Maar goed, VRIENDIN BELLEN DUS HE!!
Tis allemaal Belgie, so i dont care..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's Brabants!![]()
[..]
Ja, zal ik eens doen vanavond of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |