Opel = niets.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:53 schreef Biogarde het volgende:
Nee, een Opel of een Volkswagen is idd beter.
Dat je niet kan kiezen tussen ordinair of burgerlijk?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:55 schreef snakelady het volgende:
Ik rij overigens in een peugeot 306 en in een Chevrolet Camaro, wat zegt dat over mij?
En echte mannen rijden Lada zeker.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef botterfly het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat mannen die een BMW rijden dat doen om hun kleine p*k te compenseren.
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
LOL TS is jaloers op nieuwe bmw rijders die het wel kunnen betalen
Klopt, maar je ziet meestal wel gelijk of t een normaal persoon is die in z'n bmw rijdtquote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.
Die zat mijn peugeotje uit te lachen, totdat ik hem vertelde dat de mijne wel is afbetaald.![]()
9 van de 10 jonge gastjes die in een BMW rijden rijden erin dankzei een vette lening.
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn broer, die heeft er ook een, alleen dan van de bank.
Die zat mijn peugeotje uit te lachen, totdat ik hem vertelde dat de mijne wel is afbetaald.![]()
9 van de 10 jonge gastjes die in een BMW rijden rijden erin dankzei een vette lening.
Haha, is een camaro ordinair joh? dat doet dat gele kleurtje zeker ook geen goed?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat je niet kan kiezen tussen ordinair of burgerlijk?
hmm, ik heb er geen problemen mee eigenlijk, heb hem nu 2 jaar en bevalt me prima, nog nooit met pech gestaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!
Volgens de overlevering niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
als je een auto met een lening koopt is wel heel erg triestquote:Op maandag 16 juni 2008 23:01 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Liever een Bmw op lening dan een peugeot compleet betaald wat een tyfus autos zijn dat zeg!
ik ben studentquote:Op maandag 16 juni 2008 22:57 schreef Noshiba het volgende:
LOL TS is jaloers op nieuwe bmw rijders die het wel kunnen betalen
voorderest oude bmw's![]()
helemaal die 3 serie, mocrobakken
Pff wij hebben een 206 dat ding is voor nog meer gerepareerd dan dat die koste en het zijn net speelgoed autos, is met al die franse autos.quote:Op maandag 16 juni 2008 23:04 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als je een auto met een lening koopt is wel heel erg triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |