SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beste post van vandaagquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wat een fantastische wedstrijd... [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ze kunnen die laatste wissel nog bespreken.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef L0t.. het volgende:
Wat valt er na te beschouwen, er is niks gebeurd
Wat een heerlijke wedstrijdquote:
Voor mij is die keuze niet moeilijk... Ronaldo is met afstand het irritantste schepsel... met Scolari op een mooie 2e plaatsquote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt lastig... wie vind ik erger?Ronaldo
of
Ballack
?
Met veel gele en rode kaartenquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij is die keuze niet moeilijk... Ronaldo is met afstand het irritantste schepsel... met Scolari op een mooie 2e plaats![]()
![]()
Vind je Ballack geen lekker ding?quote:Op maandag 16 juni 2008 22:39 schreef Susi het volgende:
Jongens, wat kan je hier nou over zeggen ?
Er deed niet eens een lekker ding mee
Op de BBC hebben ze het er ook moeilijk mee. Zijn maar aan de beste missers begonnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:38 schreef L0t.. het volgende:
Wat valt er na te beschouwen, er is niks gebeurd
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Vind je Ballack geen lekker ding?
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat kon gisteren en eergisteren wel iig.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Sieb87 het volgende:
Schrikbarend slecht.
FF vraagje: De stream op nos.nl blijft gewoon lopen, zou ik gewoon sportzomer op mn pctje kunnen kijken?
Ja kan welquote:Op maandag 16 juni 2008 22:40 schreef Sieb87 het volgende:
Schrikbarend slecht.
FF vraagje: De stream op nos.nl blijft gewoon lopen, zou ik gewoon sportzomer op mn pctje kunnen kijken?
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo KUT spelen en dan gaan juichen. Wat een wanprestatie
Hoogtepuntje van de avond.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
Alweer die erectiestoornisproblemenreclame
Hilarisch !
Op één of andere manier vind ik dat zo'n zielige reclame, die teleurgestelde blik van die vrouw in het eerste stukjequote:Op maandag 16 juni 2008 22:42 schreef Susi het volgende:
Alweer die erectiestoornisproblemenreclame
Hilarisch !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |