het spijkerrokje valt echt als 44, de 1e broek is van EDC dus valt iets kleiner (42-44) en de laatste valt als 44.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:44 schreef hdmedewerker het volgende:
Hoe valt het spijkerrokje en de laatste 2 broeken??
ik ken het probleem... heb ook heeel veel weggedaan... (offfuh eerlijk gezegd staat het nu nog in de auto....en gaat het zo richting humanitas-bak).quote:Op maandag 16 juni 2008 22:27 schreef octopussy het volgende:
Oja, ik had nog gevraagd om je kleding idd. Na grondige Esprit winkelinspectie blijkt dat ik inmiddels maat 42 max. moet hebben en shirtjes L. Veel succes met de verkoop in ieder geval![]()
* octopussy ook maar eens kleding te koop gaat zetten
beide dept shirtjes vallen als xl-xxl, mooie kwaliteit stof.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 01:16 schreef kaatjejannie het volgende:
hoe valt dat dept groen/grijze shirtje?
vast een bod van 7 euro excl
En die andere van dept ( onder die groen/grijze)?
vast een bod van 15 euro excl
(waar eventueel op te halen??)
bod staat genoteerd Miss Slyquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:45 schreef miss_sly het volgende:
Mijn bod was natuurlijk ook exclusief verzendkosten, maar dat leek me duidelijk.
Eventueel die bovenste twee dan voor 15 euro, als kaatje die van DEPT graag wil.
kan ik ze vrijdag rond 17 uur op het station van ns ophalen?? Moet toch van Zwolle naar Groningen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
beide dept shirtjes vallen als xl-xxl, mooie kwaliteit stof.
en eventueel op te halen in Hoogeveen, maar verzenden is ook prima te doen.
lees je reactie wel weer.
sorry heb late diensten deze week, dus dat ga ik niet redden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:30 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
kan ik ze vrijdag rond 17 uur op het station van ns ophalen?? Moet toch van Zwolle naar Groningen!
(had een foutje in mijn eerdere bericht, bedoelde 15 voor beide) maar als je 22 wil, moet je het maar zeggen
Is goed, ik kan ook pas vrijdag geld overmaken.. (ding voor internetbankieren ligt bij vriend).quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
sorry heb late diensten deze week, dus dat ga ik niet redden.
voor 22 euro stuur ik je ze op? einde van de week, want moet wel ff een doosje regelen.
dat is prima, ik haal de 2 shirts uit de openingspost, stuur je me een pm met je gegevens? ik stuur de shirts op wanneer ik het geld van je binnen heb.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:08 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Is goed, ik kan ook pas vrijdag geld overmaken.. (ding voor internetbankieren ligt bij vriend).
pm is verstuurd!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dat is prima, ik haal de 2 shirts uit de openingspost, stuur je me een pm met je gegevens? ik stuur de shirts op wanneer ik het geld van je binnen heb.
dus 22 incl verzenden, 2 dept shirtjes, deal?
lijkt me goed. Wel exclusief verzendkosten (6,20), dus totaal 31,20 voor de broek en de rok?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:32 schreef hdmedewerker het volgende:
25 euro voor de spijkerrokhttp://i32.tinypic.com/nlr1gy.jpg en http://i27.tinypic.com/9avjtl.jpg deze broek??
slippers minimaal 5 euroquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:30 schreef Oblivion het volgende:
Wat had je zelf in gedachte voor die slippers en ballerina's?
roze setje verkoop ik alleen compleet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef RedBitch het volgende:
roze lingerie-setje met string + de tankini voor 17,50 euro inclusief?
niet meer... nu 75 Fquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:34 schreef RedBitch het volgende:
roze lingerie-setje compleet + de tankini voor 17,50 euro inclusief?
voor 17,50 exclusief heb je wel een deal met me... (en ik vermoed dat het in een grote envelop kan, dus denk iets van 2,50 verzendkosten)quote:
lijkt me prima levi, maar verzend ze wel in een speciale extra sterke (waterdichte) polytheen envelop, dus die rok moet je dan na verzenden wel ff strijkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:33 schreef Levitation het volgende:
Ik vind deze wel leuk
- vestje Esprit XXL (roze met satijnen biesje) en
- Rok Maat 44/XXL (beige met bloemen)
Wat wil je er voor hebben? E20 incl verzenden?
quote:
vind ik eerlijk gezegd een iets te laag bod.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:06 schreef Loontjah het volgende:
jasje Steps maat 44
Lingeriesetje Esprit (wit)
Lingeriesetje Esprit (wit/grijs)
Zomerse luchtige linnen capribroek Esprit
slippers maat 40 (vallen erg klein, meer maat 38-39)
20 euro ?
wat zijn jullie allemaal liefquote:
Er zijn nu eenmaal ook mannen die houden van vrouwen met ronde vormen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lief? ze geilen alleen op je tieten
tja, zo verkeerd zijn die ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lief? ze geilen alleen op je tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |