Er stond er geen één in het overzicht!quote:
Ja we waren ze net vergeten, oeliewapper.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:13 schreef right_turn het volgende:
[..]
Er stond er geen één in het overzicht!
Als zelfregulering niet plaatsvindt, moet de overheid krachtdadig ingrijpen. Waarvan akte!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:14 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik vind het rookverbod gewoon overmatige bemoeizucht van de overheid. En nee, ik rook niet.
Haha ja bij meldt misdaad anoniem.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:20 schreef LordNemephis het volgende:
TS lijkt me zo'n NSB'er die mensen die tóch roken na 1 juli gaat aangeven ofzo
Haha, ik word in mijn vrije tijd gewoon onbezoldigd controleur. Aan de hoogste boom met die uitbaters die een loopje nemen met het rookverbod!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:20 schreef LordNemephis het volgende:
Ach ik vind het wel goed zo, nu kan je zelf bepalen of je rook inademd. Na vele jaren meeroken zijn de niet rokers nu aan de beurtquote:Op maandag 16 juni 2008 21:14 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik vind het rookverbod gewoon overmatige bemoeizucht van de overheid. En nee, ik rook niet.
Hey, alweer zo'n idioot die denkt dat roken waar het niet is toegestaan en verzetsdaden tegen een brute bezetter vergelijkbaar zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:20 schreef LordNemephis het volgende:
Suffe naprater. Ik ga regelmatig naar feestjes waar flink gedanst wordt en waar het verboten is om binnen te roken. Geen bier en zweetlucht te bekennen!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Heerlijk hoor, die ranzige lucht van opgedroogd bier en oud zweet.
Sukkel.
Ik rook ook niet en ik wens ook niet ongewenst mee te roken. Ik gun een ieder zijn vrijheid om te roken, maar die vrijheid houdt op zodra ik er last van krijg. De directe omgeving van bushaltes dient dus ook rookvrij gemaakt te worden.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik rook zelf niet, maar dat gezeik over roken moet eens afgelopen zijn. De anti rook maffia krijgt veel te veel macht in dit land.
Feestjes waar je binnen niet mag roken?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef right_turn het volgende:
[..]
Suffe naprater. Ik ga regelmatig naar feestjes waar flink gedanst wordt en waar het verboten is om binnen te roken. Geen bier en zweetlucht te bekennen!
tip: Neem dingen niet te letterlijk op en zeur niet zo. Rook ff een sigaretje, word je weer rustig vanquote:Op maandag 16 juni 2008 21:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hey, alweer zo'n idioot die denkt dat roken waar het niet is toegestaan en verzetsdaden tegen een brute bezetter vergelijkbaar zijn.![]()
Tip van de dag: lees eens een boek over geschiedenis ofzo.
Ow dus alle dingen waar jij last van heb dienen verboden te worden?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:38 schreef right_turn het volgende:
[..]
Ik rook ook niet en ik wens ook niet ongewenst mee te roken. Ik gun een ieder zijn vrijheid om te roken, maar die vrijheid houdt op zodra ik er last van krijg. De directe omgeving van bushaltes dient dus ook rookvrij gemaakt te worden.
Je begint een beetje lastig te worden, dametje!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:40 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow dus alle dingen waar jij last van heb dienen verboden te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |