Ik zag vanochtend een vrachtwagen van bavaria iets bij het stadscafé in bommel afleveren...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Doe je goed tong
Waar kan ik het bier op komen halen?
Na elven ben ik beschikbaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een vrachtwagen van bavaria iets bij het stadscafé in bommel afleveren...
Jammer dat ik vanavond niet kan
120000 + Je tegenwoordige naam 5000 geeft 125000quote:
120000 + 50000 onder je huidige username maakt 170000quote:
Is trouwens een kut café waar ze ouwe lullen muziek draaien en een chagrijnige eigenaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een vrachtwagen van bavaria iets bij het stadscafé in bommel afleveren...
Jammer dat ik vanavond niet kan
Of op je bankrekening...quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:18 schreef Thorical het volgende:
wat een leven 3.000.000.000.000.000.000 posts. Het zou maar op je grafsteen staan.
quote:
Daarom begon ik maar niet over de spinquote:
De Spin opende begin jaren 80 maar was jarenlang een dooie boel. In 88 namen Chris en Dorie het over precies tijdens het EK van dat jaar. Ze hadden dus een mooie start en maakten er een succesvolle kroeg van. Ik was toen ook 20 jaar jongerquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Daarom begon ik maar niet over de spin
Maar feest dan toch maar bij jou thuis?
Bedanktquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef SuperShark het volgende:
Ik zou dit topic graag willen verblijden met deze post.
Geen dank hoor.
mijn onschuldige maagdelijke oogjes, wat doe jequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef SuperShark het volgende:
Geen dank hoor.
Goatsequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef SuperShark het volgende:
Geen dank hoor.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef SuperShark het volgende:
Geen dank hoor.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef SuperShark het volgende:
Geen dank hoor.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:58 schreef tong80 het volgende:
Ik post even deze pagina vol
Dan is het plaatje weg.
Doe ff mee
Arme jijquote:
Dank je wel weer on topicquote:
En natuurlijk met een soepele en jonge tong!quote:
Dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
En natuurlijk met een soepele en jonge tong!![]()
Hee Tong,
Al die afgunstige en negatieve pissers weet je hoop ik te relativeren he?
Zeeland groet je nog steeds!![]()
Bedankt voor het mooie stukje geschiedenisquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Spin opende begin jaren 80 maar was jarenlang een dooie boel. In 88 namen Chris en Dorie het over precies tijdens het EK van dat jaar. Ze hadden dus een mooie start en maakten er een succesvolle kroeg van. Ik was toen ook 20 jaar jongerMaar er werd lekkere muziek gedraaid en mijn broer stond achter de tap.
De Zaak is leuk omdat ze een vast publiek hebben dat saemn met hun ouder wordt. Hannie is leuk en heeft haar verleden al in het Torentje dat waarschijnlijk van voor jouw tijd is.
Nop, woon in 1 van die dorpjes rondom, maar kom wel iedere dag voor school in bommelquote:
Als je het plaatje wil zien moet je gewoon klikken op de afbeelding in de quotes op die ene post. Daar staat ie (nog wel) gewoon nog in.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je het plaatje wil zien moet je gewoon klikken op de afbeelding in de quotes op die ene post. Daar staat ie (nog wel) gewoon nog in.
Tong, jongen....quote:
333.333?quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
wat wordt de volgende mijlpaal eigenlijk?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:38 schreef draculettetje het volgende:
wat wordt de volgende mijlpaal eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |