abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3465734
Waarom is het dat.. elke keer als iemand aan me vraagt.. waar luister je naar.. en ik zeg wu dan lachen ze me heel hard uit!
volgens mij zijn ze nog behoorlijk goed, laatste album misschien wat minder maar de laatste van ghostface is echt wel album of the year of niet??
luistert er trouwens nog weleens iemand naar de pharcyde?
No. I'm not part of the show.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:26:32 #2
22271 BooZe
Hoe eerder dood, hoe beter!
pi_3465762
Ken geen van beide groepen. Ik denk dus niet dat ik van dat genre hou.
[i]The greatest trick the devil ever pulled was convincing people he didn't exist[/i]
pi_3465808
Misschien lachen ze je uit omdat hiphop big-time zuigt?

Een ritme, een hersendodend riff'je en een simpel gedicht dat schreeuwend wordt voorgelezen ... neeuh, doe mij maar wat "slimmere" muziek dan ... :-)

mzl!

pi_3465820
van mij mag je zoveel naar de Wu luisteren als je zelf wilt hoor...
No problems...

owh, je komt uit Steenbergen?
als dat Steenbergen NB is, zal zal ik je ff melden dat binnenkort Yo!Mama dr weer aankomt (23 maart) in Bergen op Zoom

check ff www.yomama.nl
als je meer wilt weten,
maar wat hier zo byzonder aan is voor een Wu fan is dat CILVARINGZ zijn ding komt doen, en hij zoals de kenners wel weten is deze gast uit Tilburg de eerste Europeaan geweest die zich bij de Wu aan mocht sluiten...

So you know

pi_3465837
Denk niet dat het aan Wu ligt.

Misschien verwachten ze niet dat een vrouw van de rauwe stijl van de Wu Tang houd.

Pharcyde?
Weet niet eens of ze nog bestaan.
Ik luister nog steeds naar hun oude nummers.

Ik vond ze altijd een heel originele, eigen stijl hebben

-------Practice Mindfulness-------
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:39:08 #6
24054 search64
Avec le grande
pi_3465864
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:23 schreef Cylvia het volgende:
Waarom is het dat.. elke keer als iemand aan me vraagt.. waar luister je naar.. en ik zeg wu dan lachen ze me heel hard uit!
volgens mij zijn ze nog behoorlijk goed, laatste album misschien wat minder maar de laatste van ghostface is echt wel album of the year of niet??
Er is maar één album of the year en dat is van faith no more
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_3465907
Wu Tang is een tijdje 'in' geweest maar is nu flink achterhaald...heb er eigenlijk nooit wat aan gevonden, maar goed ieder zijn eigen smaak.
Voor zover je van smaak kunt spreken als je Wu Tang leuk vind...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:45:07 #8
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3465919
Na 36 chambers heeft de wu als collectief niet echt meer iets goeds gemaakt...

hoewel ik de cd's van raekwon en method man die daarna zijn gemaakt nogwel eens luister.

Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:47:09 #9
22500 HAMMERDEAD_Slick
Jungle Iz Massive
pi_3465932
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:32 schreef michiel- het volgende:

Een ritme, een hersendodend riff'je en een simpel gedicht dat schreeuwend wordt voorgelezen ... neeuh, doe mij maar wat "slimmere" muziek dan ... :-)

mzl!

Kijk, duidelijk iemand die geen verstand heeft van HIP HOP!!!
[b]-=[BIG]headz=- ©[/b]
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:49:46 #10
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_3465957
Wu-Tang Clan is best goed.
[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:49:47 #11
24054 search64
Avec le grande
pi_3465958
quote:

mzl!

En jij luisterde naar Trance?
pi_3465970
DA WU IZ COMING THRU 2 A THEATRE NEAR YOU

KILLAH BEEZ IN A SWARM!

En DA PHARCYDE met DROP is DA BOMB!

wel geef ik toe dat DA WU in the beginning veel iller was, echt RAW.....sinds ze allemaal solo bezig zijn is 't wel minder geworden, desondanks heb ik toch alle albums

enne. ik luister naar wat ik luisteren wil, dus trek je maar niks aan van wat anderen zeggen......

Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:53:49 #13
24054 search64
Avec le grande
pi_3466000
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:50 schreef JollyBlaze het volgende:

KILLAH BEEZ IN A SWARM!

wel geef ik toe dat DA WU in the beginning veel iller was, echt RAW.....sinds ze allemaal solo bezig zijn is 't wel minder geworden, desondanks heb ik toch alle albums

enne. ik luister naar wat ik luisteren wil, dus trek je maar niks aan van wat anderen zeggen......

Iller? aiaiai, praat je normaal ook zo? Hee dude, dat is flexe shit, we gaan effe chillen met die dope!
pi_3466012
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:47 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:

[..]

Kijk, duidelijk iemand die geen verstand heeft van HIP HOP!!!

Ik irriteer me er altijd een beetje aan als er weer zo'n hiphopper op tv komt die stoer loopt te doen met zijn 'gun', flink loopt te patsen over zn 'money' en en passant nog even verteld dat hij zijn nichtje heeft genaaid...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:55:15 #15
22706 DanceV
Clubbing to Death Kamayarin
pi_3466013
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:53 schreef search64 het volgende:

[..]

Iller? aiaiai, praat je normaal ook zo? Hee dude, dat is flexe shit, we gaan effe chillen met die dope!

iller gebruik ik ook soms..
[i]You LoOk SeXy girl.[/i]
  dinsdag 12 maart 2002 @ 16:59:40 #16
24054 search64
Avec le grande
pi_3466044
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:55 schreef DanceV het volgende:

[..]

iller gebruik ik ook soms..

What's your point?
pi_3466057
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik irriteer me er altijd een beetje aan als er weer zo'n hiphopper op tv komt die stoer loopt te doen met zijn 'gun', flink loopt te patsen over zn 'money' en en passant nog even verteld dat hij zijn nichtje heeft genaaid...
Ik erger me daar niet aan...
die mensen proberen gewoon op hun manier iets over te brengen...
anders moet je maar eens naar Common luisteren, maar Mos Def gaat ook de goede kant op... relekste muziek (hiphop/rap) maar dan geen gozers met dure patserige clips, maar gewoon heel simplistisch en toch real...
pi_3466070
Need I say more........

Wu rules....

Of ze nou samen zijn of solo performen...

Come on, Come on
Don't be shy, it's only U and I
Isn't that what U want? Oh yeah
Oh here I come.....
pi_3466097
Wu Tang heeft zijn beste tijd gehad dat is een ding dat zeker is. Ik heb zeker het gevoel dat de hiphopindustrie aan het verzadigen is.

3 echt goede albums:

-Wu Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
-Ghostface Killah - IronMan
-GZA - Liquid Swords

Veel naar Wu-Tang geluisterd maar de sjit die ze nu maken bevalt me echt niet. Nas en Mobb Deep hebben ook al hun ziel aan de commercie verkocht. Zonde is die sjit!

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3466141
Voor de zoveelste keer: iedereen die hiphop niet digt, opkutten uit dit topic, ik ga ook geen topics over metal / trance / whatever verneuken met geblaat over hoe slecht die muziek wel niet is!

Ontopic:

Wu-Tang is na 36 chambers steeds minder geworden, maar sommige solo LPs zijn nog wel ok (Ghostface inderdaad, eerste Method Man etc.) Dieptepunt was wel 'The W' maar gelukkig wordt t vanaf nu weer wat beter, Iron Flag kwam al een beetje in de goeie richting!

En Pharcyde is zeker mijn ding, Oakland rawks Ze zijn trouwens al een tijdje uit elkaar geloof ik maar een maandje terug ofzo hebben ze samen met Souls of Misschief (ook erg goed!) een 12 gedropt onder de naam Almyghty Mygthy Pythons.

pi_3466142
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:05 schreef mrcool het volgende:
Nas en Mobb Deep hebben ook al hun ziel aan de commercie verkocht. Zonde is die sjit!
Nas heb ik eigenlijk vrijwel nooit gemogen...
zijn stijl trekt me dan weer niet zo byzonder...

(behalve If I Ruled The World dan, maar dat was weer redelijk commercieel he... en zijn rol in Belly "Sincere" daar was ik ook wel tevreden over)

wederom: persoonlijke voorkeur

pi_3466146
De Wu is goed, alleen hebben ze soms hun goeie shit en sosm is het gewoon wat minder.

36 Chambers was een fat album! Dat nieuwe album klinkt zo slecht nog niet vind ik. Ze moeten met de tijd mee!

Zelf hou ik nog van Mobb Deep, beetje die underground hip-hop shit...Wu-tang Clan is gewoon nu weer underground. Hip-Hop ofwel gangsta rapz zullen nooit populair worden onder het volk van o.a. Nederland.

dinsdag 12 maart 2002 @ 17:11:57 #23
24054 search64
Avec le grande
pi_3466160
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:09 schreef Kid_RisK het volgende:
Voor de zoveelste keer: iedereen die hiphop niet digt, opkutten uit dit topic, ik ga ook geen topics over metal / trance / whatever verneuken met geblaat over hoe slecht die muziek wel niet is!

Ontopic:

Wu-Tang is na 36 chambers steeds minder geworden, maar sommige solo LPs zijn nog wel ok (Ghostface inderdaad, eerste Method Man etc.) Dieptepunt was wel 'The W' maar gelukkig wordt t vanaf nu weer wat beter, Iron Flag kwam al een beetje in de goeie richting!

En Pharcyde is zeker mijn ding, Oakland rawks Ze zijn trouwens al een tijdje uit elkaar geloof ik maar een maandje terug ofzo hebben ze samen met Souls of Misschief (ook erg goed!) een 12 gedropt onder de naam Almyghty Mygthy Pythons.

Mag ik blijven? Ik vind dat hiphopjargon zo lachwekkend. Diggen was ik nog vergeten, ja. Een 12 gedropt, oe, die moek onthouden.
pi_3466183
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:33 schreef Chillz het volgende:
van mij mag je zoveel naar de Wu luisteren als je zelf wilt hoor...
No problems...

owh, je komt uit Steenbergen?
als dat Steenbergen NB is, zal zal ik je ff melden dat binnenkort Yo!Mama dr weer aankomt (23 maart) in Bergen op Zoom

check ff www.yomama.nl
als je meer wilt weten,
maar wat hier zo byzonder aan is voor een Wu fan is dat CILVARINGZ zijn ding komt doen, en hij zoals de kenners wel weten is deze gast uit Tilburg de eerste Europeaan geweest die zich bij de Wu aan mocht sluiten...

So you know

ik heb het gezien ja.. ik kom inderdaad uit steenbergen nb..
Die gozer Cilvaringz kwam een keer bij me in de winkel (Free record shop) terwijl ik nieuwe extince op had staan.. staat ie ook op toch, hebben we echt een uur lang zitten praten, die gozer is echt wel leuk maar weet alleen nog niet of ik naar yomama ga..
en voor al die mensen die niet van hiphop houden.. je hoeft er niet naar te luisteren als je niet wilt ik begrijp niet waar jullie je zo druk over maken
pi_3466267
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:14 schreef Cylvia het volgende:

[..]

ik heb het gezien ja.. ik kom inderdaad uit steenbergen nb..
Die gozer Cilvaringz kwam een keer bij me in de winkel (Free record shop) terwijl ik nieuwe extince op had staan.. staat ie ook op toch, hebben we echt een uur lang zitten praten, die gozer is echt wel leuk maar weet alleen nog niet of ik naar yomama ga..
en voor al die mensen die niet van hiphop houden.. je hoeft er niet naar te luisteren als je niet wilt ik begrijp niet waar jullie je zo druk over maken

ja joh?
mooi werk, gelijk een onderwerp voor een gesprek
heeft ie ook nog een stukkie freestyle voor je gedaan?

Free steenbergen?

Ik weet ook nog niet of ik naar Yo!Mama ga...
ik weet wel dat ik bij Tha Trip te vinden ben, (komende vrijdag BoZ, volgende week Goes) maar dat is wat minder underground he... maar wel veel bekenden van me, vinnik wel gezellig

pi_3466375
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:24 schreef Chillz het volgende:

[..]

ja joh?
mooi werk, gelijk een onderwerp voor een gesprek
heeft ie ook nog een stukkie freestyle voor je gedaan?

Free steenbergen?

Ik weet ook nog niet of ik naar Yo!Mama ga...
ik weet wel dat ik bij Tha Trip te vinden ben, (komende vrijdag BoZ, volgende week Goes) maar dat is wat minder underground he... maar wel veel bekenden van me, vinnik wel gezellig

free roosendaal..
waar kom je vandaan zeeland? hij heeft geen freestyle voor me gedaan nee.. was wel jammmer.. beetje over muziek ziten lullen enzo
pi_3466389
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:34 schreef Cylvia het volgende:
waar kom je vandaan zeeland?
Pardon??

weet je niet dat je dat nooit moet zeggen tegen iemand uit Bergen op Zoom...!
want dat is dus gewoon Brabant...

pi_3466424
sorry, zal het niet meer doen
pi_3466464
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:41 schreef Cylvia het volgende:
sorry, zal het niet meer doen
Geeft niets...
foutjes zijn menselijk...

Denk dat ik me bij Tha Trip ook meer thuis ga voelen...
Ben toch meer een beetje RnB-liefhebben (check icon, nee, niet Sisqo, maar Dru Hill...)

alleen wil ik Kayaman nog wel eens horen draaien...
ken heel veel vrienden van m, hem zelf niet echt persoonlijk, maar ben toch wel benieuwd...
dus misschien toch Yo!mama... kweetnog niet

pi_3466731
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je moet wel erg dom zijn om dan te denken dat alle rappers zo zijn! Oftewel, zoals Hammerdead al aangaf, je weet gewoon geen f*ck van hip-hop af
Bigheadz R.I.P.
pi_3466749
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:09 schreef Chillz het volgende:

[..]

Nas heb ik eigenlijk vrijwel nooit gemogen...
zijn stijl trekt me dan weer niet zo byzonder...

Heb je Illmatic wel eens gecheckt dan? Volgens mij kun je dan niet meer om Nas heen! Illmatic is zondermeer een klassieker
Bigheadz R.I.P.
pi_3466855
quote:
Luistert er trouwens nog weleens iemand naar de pharcyde?
The Pharcyde is genius! Helaas kon hun laatste album mij niet bepaald bekoren. Te rustig, de funk die ze met Fat Lip in de groep wel hadden, mistte. Ik geloof dat ze ook wat andere producers hadden ingeschakeld. Zonde.

Ik heb The Pharcyde 3x maal live gezien in Nederland. In Nijmegen, Tilburg en Eindhoven. In Eindhoven hebben MrCool, Hal9000S, Vandalist en ik een pure joint gerookt met Imani (één van de twee leden), en een praatje gemaakt, was wel relaxed.

Maar volgens mij bestaat The Pharcyde dus nog wel, maar is het aantal leden van 4 naar 2 gekrompen, Imani en Bootie Brown

Bigheadz R.I.P.
pi_3467002
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:12 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Je moet wel erg dom zijn om dan te denken dat alle rappers zo zijn! Oftewel, zoals Hammerdead al aangaf, je weet gewoon geen f*ck van hip-hop af

Ik weet er ook geen fuck van af...en als ik al die patser op tc zo zie dan heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan eigenlijk.
pi_3467274
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:23 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

The Pharcyde is genius! Helaas kon hun laatste album mij niet bepaald bekoren. Te rustig, de funk die ze met Fat Lip in de groep wel hadden, mistte. Ik geloof dat ze ook wat andere producers hadden ingeschakeld. Zonde.

Ik heb The Pharcyde 3x maal live gezien in Nederland. In Nijmegen, Tilburg en Eindhoven. In Eindhoven hebben MrCool, Hal9000S, Vandalist en ik een pure joint gerookt met Imani (één van de twee leden), en een praatje gemaakt, was wel relaxed.

Maar volgens mij bestaat The Pharcyde dus nog wel, maar is het aantal leden van 4 naar 2 gekrompen, Imani en Bootie Brown

ik vond laatste album echt wel goed hoor..
een tijdje geleden traden ze op in amsterdam.. kaartje gekocht.. rijd ik er naar toe (wel een eindje rijden namelijk vanuit brabant) doet m'n auto het niet meer op de snelweg.. was ie dus pas om 12 uur 's nachts gemaakt.. lekker is dat, slim kid tre zit ter toch ook nog bij?
Imani bootie brown en slimkid Tre volgens mij zijn ze nog steed met z'n drieen of niet?
pi_3467478
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik weet er ook geen fuck van af...en als ik al die patser op tc zo zie dan heb ik daar ook helemaal geen behoefte aan eigenlijk.

Ooit van het begrip "generaliseren" gehoord?
Bigheadz R.I.P.
pi_3467514
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 19:10 schreef Cylvia het volgende:

[..]

ik vond laatste album echt wel goed hoor..
een tijdje geleden traden ze op in amsterdam.. kaartje gekocht.. rijd ik er naar toe (wel een eindje rijden namelijk vanuit brabant) doet m'n auto het niet meer op de snelweg.. was ie dus pas om 12 uur 's nachts gemaakt.. lekker is dat, slim kid tre zit ter toch ook nog bij?
Imani bootie brown en slimkid Tre volgens mij zijn ze nog steed met z'n drieen of niet?

Vergeleken met Labcab en Bizarre Ryde... vind ik die laatste CD dus stukken minder. Er staan nog wel goede nummers op hoor, maar toch, zoals ik al zei, de funk mist i.m.o.

De eerste keer dat ik ze zag in Eindhoven was Slimkid Tre er nog wel bij ja, maar de twee volgende keren was hij er niet meer bij. En in een clip van The Pharcyde, van een nummer van de laatste CD, zag ik Slimkid Tre ook niet rondspoken, daaruit heb ik mijn, misschien voorbarige, conclusies getrokken.

Check anders de website: www.thepharcyde.com

Bigheadz R.I.P.
pi_3467590
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:14 schreef JesusThePimp het volgende:
Heb je Illmatic wel eens gecheckt dan? Volgens mij kun je dan niet meer om Nas heen! Illmatic is zondermeer een klassieker
Nas is gewoon niet mijn stijl...
ik vind m meestal net TE serieus in zn texten en TE down...
niks aan te doen

ik heb wel Stillmatic,
is dat dezelfde, want anders zal ik m speciaal voor jou nog eens beluisteren...

pi_3467908
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 19:54 schreef Chillz het volgende:
Nas is gewoon niet mijn stijl...
ik vind m meestal net TE serieus in zn texten en TE down...
niks aan te doen

ik heb wel Stillmatic,
is dat dezelfde, want anders zal ik m speciaal voor jou nog eens beluisteren...

Illmatic is Nas' debuutalbum uit '94. Stillmatic is zijn nieuwste album, waarin de titel verwijst naar het feit dat Nas vindt dat hij nog steeds dope platen kan maken, na wat kritiek op eerdere albums na Illmatic.
Stillmatic kreeg dan ook redelijk goede recencies, dus het lijkt hem ook wel gelukt te zijn.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3467981
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 20:36 schreef keeper het volgende:

[..]

Illmatic is Nas' debuutalbum uit '94. Stillmatic is zijn nieuwste album, waarin de titel verwijst naar het feit dat Nas vindt dat hij nog steeds dope platen kan maken, na wat kritiek op eerdere albums na Illmatic.
Stillmatic kreeg dan ook redelijk goede recencies, dus het lijkt hem ook wel gelukt te zijn.

Naar mijn mening is het niet gelukt. Goed, hij heeft vooruitgang geboekt t.o.v. van Nastradamus, maar het is nog lang geen Illmatic en zelfs geen It Was Written
Bigheadz R.I.P.
pi_3468012
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 20:45 schreef JesusThePimp het volgende:
Naar mijn mening is het niet gelukt. Goed, hij heeft vooruitgang geboekt t.o.v. van Nastradamus, maar het is nog lang geen Illmatic en zelfs geen It Was Written
Hoe is jou top dan van Nas albums. Zelf heb ik Illmatic, en It Was Written. Die eerste is gewoon goed, die tweede heb ik nog niet uitgebreid gecheckt. Die andere albums ken ik dus niet.
Volgens rapreviews.com (wat ik zo nu en dan wel eens check voor albums etc.) is Stillmatic een goed album. It Was Written wordt juist uiteindelijk (op punten) als minst goed afgewimpeld.
Misschien kunnen we deze discussie beter voorzetten in mn '[HipHop]Reviews etc' topic. Quote me daar maar, anders gaan we zo offtopic
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_3468230
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 16:50 schreef JollyBlaze het volgende:

KILLAH BEEZ IN A SWARM!

Yo homie g, ya be one hella badass skeedz be smokah I be thinking ya quite be bumping all over dis thread. You be needing some mo' ebonix skills though since I be way bettah than yo. what the fuck sup now?
  dinsdag 12 maart 2002 @ 21:22:26 #42
24351 LiNiaaL
Wie is je vader?
pi_3468303
quote:

mzl!

als het database systeem een keertje ge[update]t gaat worden, moet er eigenlijk wel iets ingebouwd worden waarmee dit soort mensen uit hiphop topix gehouden kunnen worden... dit is toch overbodig, hij/zij hoeft dit toch niet te zeggen???
[b]ik roep alle 'echte' alto's op om zich vanaf nu ipv alto, originalo te noemen en zich verre te keren van het zinloze, hersenloze, stoerdoenerige extreem-alternativisme: [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/173323/9]klik[/url][/b]
pi_3469973
Hmm.. Wu.. Pharcide.. ben ik tog meer voor Bone Thugs n' Harmony..

Maar dat is mijn mening.. Wu is zeker wel vet.. maar tog.. ofeuh.. NWA.. Wie kent dat nog ?

pi_3471257
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 00:15 schreef Phreak het volgende:
Hmm.. Wu.. Pharcide.. ben ik tog meer voor Bone Thugs n' Harmony..

Maar dat is mijn mening.. Wu is zeker wel vet.. maar tog.. ofeuh.. NWA.. Wie kent dat nog ?

tuurlijk kent iedereen NWA nog.. R.i.p. Eazy E kicked ass...
maar waarom vind iedereen nas nu niet meer goed? ik vind z'n nieuwe nummers nog best kunnen zeg maar.. Got urself a gun.. ik vind hem echt wel strak..
maarja.. als het een beetje te commercieel word mag het opeens niet meer? zelfde als met 2pac.. maar das weer een heel ander onderwerp..
  woensdag 13 maart 2002 @ 11:04:43 #45
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_3472096
quote:
---
je moet niet zo onzeker doen, als iemand je uitlacht omdat je naar WU luisterd, moet je hun uitlachen, zielige gasten zijn het.

Ik luister elke dag naar de wu en heb bijna alle albums, (natuurlijk ook de solo's!!) en ze zijn echt geniaal! vooral IRONMAN, RZA zijn eerste (bobby digital) maar eigenlijk allemaal...ze zijn echt gewoon nog steeds TE goed voor woorden.

Er zijn vele andere rappers ook, eigenlijk te veel om op te noemen, maar echt NAS is echt heeeeel erg goed, zelfs zijn singles (binnenkort zijn nieuwe) zijn echt for real, en niet met lekkere wijfen goude kettingen enzo, maar een echte boodschap met ille rijmz.

en 2pac blijft de man natuurlijk, maar daar valt niet eens over te discussieren.

Conclusie: Blijf naar de WU luisteren, want zij zijn echt heel erg goed, 1 van de beste!

Hard to spot micro dots, we sasquatch stomp you mc's the third eye cyclops laser beam shots
  woensdag 13 maart 2002 @ 11:11:33 #46
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_3472164
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 20:49 schreef keeper het volgende:

[..]

Hoe is jou top dan van Nas albums. Zelf heb ik Illmatic, en It Was Written. Die eerste is gewoon goed, die tweede heb ik nog niet uitgebreid gecheckt. Die andere albums ken ik dus niet.
Volgens rapreviews.com (wat ik zo nu en dan wel eens check voor albums etc.) is Stillmatic een goed album. It Was Written wordt juist uiteindelijk (op punten) als minst goed afgewimpeld.
Misschien kunnen we deze discussie beter voorzetten in mn '[HipHop]Reviews etc' topic. Quote me daar maar, anders gaan we zo offtopic

--
kijk, het gaat er niet om wat die mensen er van vinden, maar wat ieder individueel voor een album of rapper voelt.
Ik vind NAS echt heel goed.
Al zijn albums zijn goed maar It was Written sprong er tussen uit.
Tot Stillmatic uitkwam, want die is echt geniaal!!!!

tuurlijk zijn er dingen die ik snap van NAS (zoals hij eerst ergste vijand van 2pac was en nu kissed hij zijn (dead) ass echt)
Maar hij is echt super goed.

Hard to spot micro dots, we sasquatch stomp you mc's the third eye cyclops laser beam shots
  woensdag 13 maart 2002 @ 11:13:25 #47
24010 breezerlime
BreeZers R NiCe
pi_3472179
nieuw project van WU tang

killa beez met song killa beez,

is masta killah met gza en nog een paar

Keep the wu alive

www.breezerclan.sucks.nl
pi_3473380
Bobby Digital...
haha..ik had om heel eerlijk te zijn z'n eerste solo project als bobby een keer gehoord en toen vond ik het echt helemaal niks.. maar toen lag ie voor maar f9.95 in de winkel..dus toch maar gekocht.. klinkt op zich best leuk maar ben er niet zo heel erg weg van.. luister heel veel naar de nieuwe van ghost tegenwoordig dat is echt een van de beste solo projecten van de Wu ever!!
  woensdag 13 maart 2002 @ 13:26:05 #49
16679 furby_nl
c'est moi :):)
pi_3473452
als hardcoremaniac moet ik idd zeggen dat de Wu relaxte muziek heeft...heb tot nu toe de 3 albums van de Wu, en moet zeggen dat ik Wu-Tang Forever tot nu toe het beste album vind...perfecte muziek als je eens een x geen dikke vette harde housebeat in je oren wil hebben :D
pi_3474722
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 18:23 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Die sjit was zeer relaxed. Onze joint vond hij maar nix omdat er tabak in zat. Dat ding van hem was te erg voor woorden!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_3489997
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 17:05 schreef mrcool het volgende:
Wu Tang heeft zijn beste tijd gehad dat is een ding dat zeker is. Ik heb zeker het gevoel dat de hiphopindustrie aan het verzadigen is.

3 echt goede albums:

-Wu Tang Clan - Enter The Wu-Tang (36 Chambers)
-Ghostface Killah - IronMan
-GZA - Liquid Swords

Veel naar Wu-Tang geluisterd maar de sjit die ze nu maken bevalt me echt niet. Nas en Mobb Deep hebben ook al hun ziel aan de commercie verkocht. Zonde is die sjit!

Mr. Cool don't forget Nigga Please!! van de oude smerige Bastaard. (Sorry: N*gga Please)
~~~~~I want pussy.... for Free....~~~~~~
pi_3490028
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 19:04 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

Mr. Cool don't forget Nigga Please!! van de oude smerige Bastaard. (Sorry: N*gga Please)

Cd is nix vergeleken met de door mij genoemde 3 albums!
pi_3490227
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 00:15 schreef Phreak het volgende:
Bone Thugs n' Harmony
pi_3497110
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 19:04 schreef VSGdotcom het volgende:

[..]

Sowieso is die eerste van de Ouwe Viezerik beter dan N*gga Please. Mijns inziens is hij het zelfs waard om in het rijtje van MrCool te worden geplaatst i.p.v. IronMan van Ghostface Killah. Ik weet dat deze opmerking veel kritiek kan gaan krijgen, maar ik vind Ironman dus zeker geen sterke CD. Dat geldt trouwens ook voor de eerste CD van Raekwon (Only Built...) die CD vind ik ook zwaar overgewaardeerd, veel te veel gelul en slechts een paar echte Wu-bangers.
Bigheadz R.I.P.
pi_3502712
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 10:01 schreef JesusThePimp het volgende:

[..]

Ik weet dat deze opmerking veel kritiek kan gaan krijgen, maar ik vind Ironman dus zeker geen sterke CD.

That's a bold statement.
pi_3504759
Enter The Wu is een classic, daar kan je net als de ass van Terpstra gewoon niet omheen.. "I be that insane nigga from the psycho ward/I'm on the trigga, plus I got the Wu-Tang sword/so how you figga../that you can even FUCK with mine" » inderdaad zoals iemand al eerder zei was die ish zo lekker rauw.. je proeft daar echt dat ze een clan -van vrienden- zijn.. later klinkt het meer als een geluid van 'ok we zijn ill laten we nog een album maken' .. het echte rauwe is eruit da's jammer.. hoewel ik Protect Ya Neck (The Jump Off) wel weer heel phet vond op The W .. Uzi kon ik ook wel weer waarderen. Ze komen af en toe nog wel met die dope bangers, maar brengen geen albums meer uit die ik van nummer eerst tot laatst kan luisteren

Verder, The Pharcyde = gruwelijk.. jullie kennen vast wel die track van Fat Lip - What Up Fatlip.. echt zwaar gruwelijk.. Fat Lip is echt de shit

Ennuh, mensen die komen zeiken over de hip-hop slang die hier gebruikt wordt of met clichés komen smijten over Jermaine Dupri-achtige typetjes die op MTV niks anders kunnen uitbrengen dan "bling bling, money ain't a thing", HOU JE BEK GEWOON.. we hoeven het niet te horen, je weet dat we het niet willen horen, dus loos je afval ergens ANDERS.. we weten dat sommigen het niet DIGGEN, so be it..
Ik ga ook niet in een metal topic lopen verkondigen dat ik die langharige stinkende gasten die zich nooit douchen alleen maar dom kunnen rammen op een gitaar en dus geen muziek maken [is niet mijn mening, maar gewoon een voorbeeld van hoe dom dat overkomt als je shit dropt over shit waar je niks van afweet..] .. als je ziet dat 't over hip-hop gaat hou je mond dan liever dat je gaat zeike..

pi_3509181
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 22:41 schreef dunniecash het volgende:
Ennuh, mensen die komen zeiken over de hip-hop slang die hier gebruikt wordt of met clichés komen smijten over Jermaine Dupri-achtige typetjes die op MTV niks anders kunnen uitbrengen dan "bling bling, money ain't a thing", HOU JE BEK GEWOON.. we hoeven het niet te horen, je weet dat we het niet willen horen, dus loos je afval ergens ANDERS.. we weten dat sommigen het niet DIGGEN, so be it..
Ik ga ook niet in een metal topic lopen verkondigen dat ik die langharige stinkende gasten die zich nooit douchen alleen maar dom kunnen rammen op een gitaar en dus geen muziek maken [is niet mijn mening, maar gewoon een voorbeeld van hoe dom dat overkomt als je shit dropt over shit waar je niks van afweet..] .. als je ziet dat 't over hip-hop gaat hou je mond dan liever dat je gaat zeike..
Amen
Bigheadz R.I.P.
pi_3536043
De WU is zeker nog goed! Maar ben wel vooral "fan" van de oude cd's

bv GZA/Genius - Liquid Swords

dinsdag 19 maart 2002 @ 11:38:24 #59
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3536356
hehe, kan het niet laten en dit moet ook niet opgevat worden als een flame naar iemand toe:

HipHop suigt bigtime...

Allemaal van die muchos semi stoere figuren die zichzelf heel dapper vinden omdat ze heel hard YO NIGGA kenne roepen op de meest simpele beats. Hun gebrek aan communicatieve vaardigheden verschuilen ze achter het feit dat ze erg ook er gedreven in zijn geworden om 24/7 stoned over te komen en de video's slaan al helemaal nergens op. Begrijp niet dat ze dat zelf niet zien: 100 billen in G-strings, auto's die kunnen springen, bubbelbaden, dure champagne+sieraden (want dat staat vet stoer).

Slechte ontwikkeling vind ik ook dat de jeugd van tegenwoordig allemaal praat alsof ze van de antillen komen en allemaal met panties op hun hoofd lopen OF mutsen (met kleppies uiteraard). Dat dit voortkomt uit die bagger wat ze de hele dag op TMF zien lijkt me duidenlijk.

Tuurlijk, er zijn ook goeie HipHop platen, echter moet je die vooral zoeken in de teksten. Tegenwoordig gaat het alleen maar over hoe goed ze wel zijn, hoe veel geld ze hebben, hoeveel weed ze roken, hoeveel vrouwen ze hebben en dat ze allemaal uit de ghetto komen.

pi_3537158
Lees mijn vorige post nog eens door en kom dan tot de volgende conclusie: dit soort reacties zijn bekend en hoeven we niet keer op keer te lezen. Bij voorbaat dank.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 12:54:20 #61
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537365
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 12:37 schreef dunniecash het volgende:
Lees mijn vorige post nog eens door en kom dan tot de volgende conclusie: dit soort reacties zijn bekend en hoeven we niet keer op keer te lezen. Bij voorbaat dank.
ik geef gewoon m'n mening net als jij dat doet.......

en als deze mening door velen gedeeld wordt zal er toch een kern van waarheid inzitten

pi_3537441
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 11:38 schreef Doopy-X- het volgende:
hehe, kan het niet laten en dit moet ook niet opgevat worden als een flame naar iemand toe:

HipHop suigt bigtime...

Allemaal van die muchos semi stoere figuren die zichzelf heel .... bla bla bla ik weet niet waarover ik praat ...komen.

kun je zien dat je er geen reet verstand van hebt en dat je zelf waarschijnlijk de hele dag voor tmf hangt om kritiek te kunnen geven op zulke topics. Jammer voor jou dat je geen echte hip hop kent (komt waarschijnlijk omdat je teveel naar TMF kijkt).. en alleen maar kunt schreeuwen.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:03:35 #63
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537485
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:00 schreef vexz het volgende:

[..]

kun je zien dat je er geen reet verstand van hebt en dat je zelf waarschijnlijk de hele dag voor tmf hangt om critiek te kunnen geven op zulke topics. Jammer voor jou dat je geen echte hip hop kent.. en alleen maar kunt schreeuwen.

TMF kijk ik al een hele tijd niet meer oa vanwege alle r&b troep en "stoere" reppers die erop komen.

ben idd niet zo into da hiphop-scene, thank god, en schreeuwen doen ze zelf al genoeg

pi_3537526
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 12:54 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

ik geef gewoon m'n mening net als jij dat doet.......

en als deze mening door velen gedeeld wordt zal er toch een kern van waarheid inzitten

Door velen die ook niks van Hip Hop weten en alleen het meest comercieele kennen. Trouwens je kunt het tegenwoordig R&B noemen.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:08:46 #65
9613 Seborik
I, Voyager
pi_3537565
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:03 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

TMF kijk ik al een hele tijd niet meer oa vanwege alle r&b troep en "stoere" reppers die erop komen.

ben idd niet zo into da hiphop-scene, thank god, en schreeuwen doen ze zelf al genoeg

Geef je mening dan een beetje subtieler, met wat minder -smiley's, dat staat een stukje beleefder. Als je ziet dat het een topic is met mensen die van die muzieksoort houden, respecteer hen dan een beetje en reageer niet alleen om de muziek of de mensen af te zeiken.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:09:47 #66
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537582
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:06 schreef vexz het volgende:

[..]

Door velen die ook niks van Hip Hop weten en alleen het meest comercieele kennen. Trouwens je kunt het tegenwoordig R&B noemen.

zal ongetwijfeld waar zijn, maar dit topic ging over die dolle groep hippe vogels onder de naam WU-Tang-Clan, lijkt me commercieël genoeg....
pi_3537594
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:03 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

dat bedoel ik je snapt het niet.. en als je niet into bent geef dan ook niet een mening die nergens op gebasseerd is. Dat jij de muziek stijl niet mooi vindt, oke! moet jezelf weten, maar dat jij dat niet fatsoenlijk kunt bewoorden is toch echt je eigen probleem. En ik moet je bekennen ik luister wel veel hip hop maar niet alleen maar.. ik ga bv ook naar trance feesten e.d. En ik heb ook niet alleen maar hip hop cd's. Maar ik zal nooit zo'n bekrompen reactie geven op iemand anders zijn smaak..
pi_3537617
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:09 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

zal ongetwijfeld waar zijn, maar dit topic ging over die dolle groep hippe vogels onder de naam WU-Tang-Clan, lijkt me commercieël genoeg....

Dat valt ook nog wel mee. Ze maken niet alleen maar commercieele shit..
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:11:36 #69
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537619
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:08 schreef Seborik het volgende:

[..]

Geef je mening dan een beetje subtieler, met wat minder -smiley's, dat staat een stukje beleefder. Als je ziet dat het een topic is met mensen die van die muzieksoort houden, respecteer hen dan een beetje en reageer niet alleen om de muziek of de mensen af te zeiken.

daarom zette ik ook boven m'n replay dat het NIET beledigend opgevat moest worden en ook niet als flame bedoeld was...ik heb niemand persoonlijk aangesproken op zijn smaak (daar valt niet over te twisten) maar mijn mening in het algemeen gegeven....
pi_3537645
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:08 schreef Seborik het volgende:

[..]

Een Muziek-mod met een zinnige post in een hiphop topic!

helaas lijkt het er op dat Doopy-X- het negeert

dinsdag 19 maart 2002 @ 13:13:32 #71
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537651
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:11 schreef vexz het volgende:

[..]

Dat valt ook nog wel mee. Ze maken niet alleen maar commercieele shit..

je gaat me toch niet vertellen dat je dat meent he?!

Zie die kids elke dag in de metro helemaal wild van WU, compleet met truien/petten/mutsen en kettingen...

pi_3537657
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:13 schreef Premo het volgende:

[..]

ach niet iedereen is even slim/sociaal
pi_3537665
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

je gaat me toch niet vertellen dat je dat meent he?!

Zie die kids elke dag in de metro helemaal wild van WU, compleet met truien/petten/mutsen en kettingen...

Tis net wat je zegt. KIDS
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:17:35 #74
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537715
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:13 schreef Premo het volgende:

[..]

laatste wat ik erover zeg, nogmaals, ik heb NIEMAND persoonlijk benaderd over zijn smaak (zie bovenstaande post). Ik word echter wel meteen persoonlijk aangepakt omdat ik mijn mening geef die blijbaar niet door iedereen gedeeld wordt. Beetje flauw om te zeggen dat ik TMF junkie ben etc...maakt verder niet uit hoor...heb hele brede rug
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:19:06 #75
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537750
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:14 schreef vexz het volgende:

[..]

Tis net wat je zegt. KIDS

KIDS ARE THE FUTURE!!!!
pi_3537868
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:19 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

KIDS ARE THE FUTURE!!!!

klopt, maar als je daar op wilt rekenen dan weet ik het zo net nog niet..

(maar in twente hebben we geen metro en ook geen hordes van dat soort kids)

dinsdag 19 maart 2002 @ 13:27:11 #77
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_3537914
Het is idd een beetje jammer dat je zelf niet meer mag bepalen wat je mooi vindt. Gelukkig dat ik een vrij brede smaak heb, en daarom kan het heel goed voorkomen dat ik een nummertje dat in de top 40 staat goed mooi kan vinden.

Er moet dan wel iets speciaals mee zijn, en gelukkig (jammer genoeg ) komt het ook weer niet zo vaak voor, ik kom té vaak rap-liedjes tegen in de top 40 met dertien-in-een-dozijn beats, hangen vaak tegen het R&B aan. De meeste R&B die uitgebracht wordt vind ik overigens maar bagger, die beats daar word ik gewoon zenuwachtig van (mijn mening ).

Wu Tang was in zn beginperiode natuurlijk op zn best, ze waren gewoon vernieuwend in die tijd, net het wordt weer wat minder. Toch komt er zo nu en dan weer wat aardigs uit.

Maarja, de tijd dat ik puberde en Osdorp Posse luisterde en alles wat niet underground was afkeurde is gelukkig voorbij (dat wil zeggen: ben meer stijlen gaan waarderen). Daarom doet het me ook weinig als ik door de 'echte' hiphop heads uitgelachen wordt omdat ik Eminem nog steeds een hele goede rapper vindt (ondanks dat ie ontzettend veel geld verdient) of in dit geval van Wu-Tang houd.

Ik geloof dat KRS One het ook al eens zei (ben ff originele quote kwijt jammer genoeg): Don't be afraid to listen what YOU like.

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 13:27:24 #78
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537919
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:25 schreef vexz het volgende:

[..]

klopt, maar als je daar op wilt rekenen dan weet ik het zo net nog niet..

(maar in twente hebben we geen metro en ook geen hordes van dat soort kids)

neu, was alleen maar om even aan te geven dat WU commercieel genoeg is....

hehehe, prijs je gelukkig!

dinsdag 19 maart 2002 @ 13:29:55 #79
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3537969
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:27 schreef DaLoeNaTiK het volgende:
Don't be afraid to listen what YOU like.
YOU GO GIRL!!!!!!

Sluit ik me helemaal bij aan!

pi_3538028
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:29 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Sluit ik me helemaal bij aan!

me to.. maar dat was al duidelijk..
  woensdag 20 maart 2002 @ 12:09:33 #81
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_3550820
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:27 schreef DaLoeNaTiK het volgende:

Maarja, de tijd dat ik puberde en Osdorp Posse luisterde en alles wat niet underground was afkeurde is gelukkig voorbij (dat wil zeggen: ben meer stijlen gaan waarderen). Daarom doet het me ook weinig als ik door de 'echte' hiphop heads uitgelachen wordt omdat ik Eminem nog steeds een hele goede rapper vindt (ondanks dat ie ontzettend veel geld verdient) of in dit geval van Wu-Tang houd.

Ik geloof dat KRS One het ook al eens zei (ben ff originele quote kwijt jammer genoeg): Don't be afraid to listen what YOU like.

Ik luister veel HipHop, bijna alleen maar en ik vind Eminem een goeie rapper, waarom niet, omdat hij commercieel is?
Ik snap dan ook niet waarom 'echte hiphop heads' jouw uitlachen als je dat zegt, want zij (wij) zijn toch juist degene die andere stylen moeten respecteren?!

peace

woensdag 20 maart 2002 @ 12:18:29 #82
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_3550949
Ik zag hierboven een discussie over dat:
-De wu niet alleen maar commerciele shit maakt-

Zegt die ander:
Ik zie allemaal kids lopen met wu:
-truien,
-mutsen,
-schooltassen,
-members, ;-)
-muziek in de oren,
-schoenen,
-veters,
-enzo..

Maar dat wil niet zeggen dat ze alleen maar commerciele shit uitbrengen....toch?!?!?!?
ik bedoel.....IK zie het verschil wel....

pi_3553235
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 12:18 schreef RZA het volgende:
Ik zag hierboven een discussie over dat:
-De wu niet alleen maar commerciele shit maakt-

Zegt die ander:
Ik zie allemaal kids lopen met wu:
-truien,
-mutsen,
-schooltassen,
-members, ;-)
-muziek in de oren,
-schoenen,
-veters,
-enzo..

Maar dat wil niet zeggen dat ze alleen maar commerciele shit uitbrengen....toch?!?!?!?
ik bedoel.....IK zie het verschil wel....

precies, ik ook. Het ligt ook maar helemaal aan wat je definitie van commercie is. Mensen die hun geld verdienen met maken van muziek is niets mis mee. Integendeel, waarom zouden ze per se underground moeten blijven. Hoe meer mensen ze bereiken met hun muziek en teksten, hoe beter toch.

Tis dan gewoon bullshit dat je niet meer fan bent van een bepaalde groep omdat nu veel mensen ze kennen enzo. Dat wil niet zomaar zeggen dat die groepen die ineens bekend zijn geen verschuiving in hun muziek teweeg brengen. Natuurlijk zijn bepaalde artiesten die vroeger een ideeel standpunt hadden daarin geswitched op makkelijke hitjes voor het grote geld.

Maar mensen als Def P blijven gewoon hun eigen shit maken waar ze in geloven, en zijn geen bij elkaar geraapt bandje zoals Venga Boys die er voor gemaakt zijn geld in het laatje te brengen, puur en alleen daarvoor.

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_3553396
Doopy X, wat verklaar jij een bullshit zeg.. je kraakt hip-hop helemaal (althans, de meeste wacke TMF shit die jíj hip-hop noemt..) en zet er vervolgens dan maar boven dat het -om Willem-Alexander maar ff te quoten- 'gewoon een mening is' zodat niemand zogenaamd mag zeggen dat je irritant bezig bent.. get a life and get a grip..
  woensdag 20 maart 2002 @ 15:24:21 #85
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3553479
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 15:16 schreef dunniecash het volgende:
Doopy X, wat verklaar jij een bullshit zeg.. je kraakt hip-hop helemaal (althans, de meeste wacke TMF shit die jíj hip-hop noemt..) en zet er vervolgens dan maar boven dat het -om Willem-Alexander maar ff te quoten- 'gewoon een mening is' zodat niemand zogenaamd mag zeggen dat je irritant bezig bent.. get a life and get a grip..
ghehehehe, ik kan erg goed tegen kritiek hoor

dat zinnetje was vooral bedoeld om duidelijk te maken dat het geen flame naar een enkel persoon was.

verderz ben ik inderdaad erg irritant. Vraag maar ff op IRCnet rond

pi_3553607
I'll take your word for it..
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 15:24 schreef Doopy-X- het volgende:
verderz ben ik inderdaad erg irritant. Vraag maar ff op IRCnet rond
  woensdag 20 maart 2002 @ 15:38:22 #87
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_3553628
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 15:36 schreef dunniecash het volgende:
[..]
tnx
pi_3556542
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 15:36 schreef dunniecash het volgende:
[..]
Dunniecash, kun je ff uitleggen hoe je aan die naam komt of wat het betekend? Ben benieuwd
Bigheadz R.I.P.
pi_3557414
Natuurlijk JesusThePimp..

Een tijd geleden alweer ontdekte ik de track "Don't Nobody Care About Us" van Phat Kat a.k.a. Ronnie Cash .. je weet vast zelf ook wel hoe gruuuuuuuuuuuuwelijk die beat is.. vond het op zich wel een dope nickname maar ik ken een gast die Ronnie heet en dat is echt een zware mongool dus Ronnie viel af als naam Toen werd het Donnie Ca$h omdat donnie ook tientje betekent in Surinaams en Ca$h geld is.. na een skaffa avond met veel droge opmerkingen als "what's up dan dunn?" naar aanleiding van wat Mobb Deep tracks veranderde ik m'n naam in Dunnie Ca$h .. and that's the story!
pi_3559197
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 20:48 schreef dunniecash het volgende:
Natuurlijk JesusThePimp..

Een tijd geleden alweer ontdekte ik de track "Don't Nobody Care About Us" van Phat Kat a.k.a. Ronnie Cash .. je weet vast zelf ook wel hoe gruuuuuuuuuuuuwelijk die beat is.. vond het op zich wel een dope nickname maar ik ken een gast die Ronnie heet en dat is echt een zware mongool dus Ronnie viel af als naam Toen werd het Donnie Ca$h omdat donnie ook tientje betekent in Surinaams en Ca$h geld is.. na een skaffa avond met veel droge opmerkingen als "what's up dan dunn?" naar aanleiding van wat Mobb Deep tracks veranderde ik m'n naam in Dunnie Ca$h .. and that's the story!
okay dan... zoals een beroemd cabaretier ooit zei: "Je moet er maar opkomen!"
Bigheadz R.I.P.
pi_3561206
Wu Tang Clan was vroeger beter (zoals alle hiphop)
The Pharcyde fuckin' 0wnz!
pi_3566104
Yep.. zit er ook nog een verhaal achter jouw naam of vind je Jezus gewoon een pooier?
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 22:57 schreef JesusThePimp het volgende:
okay dan... zoals een beroemd cabaretier ooit zei: "Je moet er maar opkomen!"
pi_3568533
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 14:38 schreef dunniecash het volgende:
Yep.. zit er ook nog een verhaal achter jouw naam of vind je Jezus gewoon een pooier?
[..]
Ooit gehoord van het meesterlijke nummer Me And Jesus The Pimp In A 79 Granada Last Night van The Coup?

Mijn nickname is een wijze van dankbetuiging voor het uitbrengen van dat nummer!

Bigheadz R.I.P.
pi_3568556
Nee nooit van gehoord, zal het eens neerladen
pi_3568579
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:31 schreef dunniecash het volgende:
Nee nooit van gehoord, zal het eens neerladen
Doe het snel! En laat je meesleuren met het dramatische gezang op de achtergrond en de droge raps van The Coup er over heen.

Ik neem aan dat je The Coup toch wel kent??!!?

Bigheadz R.I.P.
pi_3568590
Van naam ja, maar nooit gedacht van 'hey dat ga ik kopen/downloaden'
pi_3568627
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:34 schreef dunniecash het volgende:
Van naam ja, maar nooit gedacht van 'hey dat ga ik kopen/downloaden'
Downloaden kan nooit kwaad dacht ik zo :-)

Ik download zelfs Master P, zodat ik verdomd hard kan gaan lachen vervolgens!

Bigheadz R.I.P.
pi_3568645
Hahahah ja daar kan ik me ook nog wel in vinden, gewoon skaffa een beetje lekker rare texten uit gaan stoten als "make em say UUUUUGGGNNHHH" is altijd grappig
pi_3568658
Ik raad je ook de volgende nummers van The Coup aan:
- Fat Cats, Bigga Fish
- Pimps
- Underdogs
- Hip 2 The Skeme
Bigheadz R.I.P.
pi_3568672
Aiiite, ik zal ze z.s.m. gaan downloaden en dan na een kritische luistersessie hier posten wat ik van die tracks vond
pi_3574024
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 17:39 schreef JesusThePimp het volgende:
Ik raad je ook de volgende nummers van The Coup aan:
- Fat Cats, Bigga Fish
- Pimps
- Underdogs
- Hip 2 The Skeme
En ik voeg ff Benji met Ganja Smoker aan het lijstje toe!
pi_3574914
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 01:05 schreef mrcool het volgende:

[..]

En ik voeg ff Benji met Ganja Smoker aan het lijstje toe!

NEEEEEEE!!! Doe het niet! Je PC crasht gegarandeerd, zodra je ook maar één noot van dat nummer speelt.
Bigheadz R.I.P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')