Die had ik al op Ubuntu. Kan je overigens ook uitzetten wb de zoekfunctie;quote:
Die moet ik even onthoudenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die had ik al op Ubuntu. Kan je overigens ook uitzetten wb de zoekfunctie;
Ga naar About:Config.
Type: browser.url
browser.urlbar.matchBehavior : 2
browser.urlbar.maxRichResults : -1
seks wellicht?quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:08 schreef Cothen het volgende:
Vanavond heeft Nederland voor de derde keer gespeeld in het EK, voor de derde keer dat Nederland speelt dit tournooi was ik bij mijn vriendin tijdens de wedstrijd.
Voor de derde keer dit tournooi heb ik dan ook niks van de wedstrijd gezien
Heb ik nog iets gemist?
Waarom denk je dat ik niets van de wedstrijd heb gezienquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:40 schreef Troel het volgende:
seks wellicht?
Omdat je in slaap bent gevallen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niets van de wedstrijd heb gezien![]()
Omdat je het huishouden moest doen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:43 schreef Cothen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niets van de wedstrijd heb gezien![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:44 schreef Godlike02 het volgende:
Omdat je in slaap bent gevallen?
Lolbroekenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:46 schreef Troel het volgende:
Omdat je het huishouden moest doen?
Voetbal ook, en als ik dan moet kiezen tussen 23 rondrennende mannen op tv of een vrouw privé in levende lijven, is de keuze snel gemaaktquote:
Drank en voetbalquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voetbal ook, en als ik dan moet kiezen tussen 23 rondrennende mannen op tv of een vrouw privé in levende lijven, is de keuze snel gemaakt
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voetbal ook, en als ik dan moet kiezen tussen 23 rondrennende mannen op tv of een vrouw privé in levende lijven, is de keuze snel gemaakt
erg creatief ben je niet he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten wat ik met een vrouw prive in levende lijve zou moeten
* WyriHaximus mee eens isquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:56 schreef Cothen het volgende:
[..]
Tja, ik val nou eenmaal niet op vrouwen, sorryquote:
Jij hebt zeker liever dat er 23 mannen in je slaapkamer rondrennen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik zou niet weten wat ik met een vrouw prive in levende lijve zou moeten
Nouja, rennen en 23?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker liever dat er 23 mannen in je slaapkamer rondrennen?
Eigenlijk staan er twee stil die alleen in actie komen als ze bal kunnen vangen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:13 schreef Troel het volgende:
Nouja, rennen en 23?
Lekker knus!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:19 schreef Troel het volgende:
Daar is mijn slaapkamer niet groot genoeg voor
Die is echt tering hoogquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Cothen het volgende:
Ligt er maar net aan wat je gaat stapelen:
[ afbeelding ]
Torens bouwen is ook het enige waar dat "bier" goed voor isquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef Cothen het volgende:
Ligt er maar net aan wat je gaat stapelen:
[ afbeelding ]
Zo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Torens bouwen is ook het enige waar dat "bier" goed voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |