Ik las in NRC/Next (?) dat Maalderink dit ook al zijn laatste kunstje ziet, omdat hij weet dat Van Marwijk niet met 'm wil praten dus er voortaan niet meer bij zal zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:38 schreef TubewayDigital het volgende:
eigenlijk ben je gewoon ontzettend dom als je niet met zo'n droef figuur als bert maalderink kan omgaan, las nu namelijk net dat ook van marwijk niet met maalderink wil praten
Van Marwijk heeft niks te willen, het hoort bij zijn werk om met journalisten te praten en daar hoort Maalderink ook bij.Wat mij betreft ontslaan ze die Van Marwijk, wat heeft hij nou gepresteerd bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:21 schreef Rocho het volgende:
[..]
Ik las in NRC/Next (?) dat Maalderink dit ook al zijn laatste kunstje ziet, omdat hij weet dat Van Marwijk niet met 'm wil praten dus er voortaan niet meer bij zal zijn.
Ach alsof Bert alles weet wat er speelt binnen het team:quote:
van Gaal heeft/had daar ook maling aan, dus hij heeft wel wat te zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Marwijk heeft niks te willen, het hoort bij zijn werk om met journalisten te praten en daar hoort Maalderink ook bij.Wat mij betreft ontslaan ze die Van Marwijk, wat heeft hij nou gepresteerd bij Feyenoord?
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
van Gaal heeft/had daar ook maling aan, dus hij heeft wel wat te zeggen lijkt me.
lol, die ondertitelquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:06 schreef BertMaalderink het volgende:
Het is Bert eruit, of ik eruit.
Wat een dubbelzinnigheid.
Onzin... je kan namelijk prima een journalist negeren tijdens een persconferentie... En dan kan de NOS eieren voor z'n geld kiezen en iemand anders er naartoe sturen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dat is bij AZ, bij het Nederlands elftal zou hij daar niet mee weg komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |