Ik rijd een leaseauto waarvan de brandstof volledig vergoed wordt en mag een onbeperkt aantal prive kilometers rijden, dus over de auto heb ik verder geen zorgenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Als ik TS goed begrijp heeft hij al de kosten voor gas, water en licht in zijn prijs berekend en heeft hij daarnaast nog 920 euro over.
Mocht je nog een auto hebben dan wordt de boel misschien krap, maar dat weet ik niet.
Als je geen auto hebt moet dit beter dan goed lukken.
Auto = duur
Lezen is moeilijk he...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:21 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Als ik TS goed begrijp heeft hij al de kosten voor gas, water en licht in zijn prijs berekend en heeft hij daarnaast nog 920 euro over.
Mocht je nog een auto hebben dan wordt de boel misschien krap, maar dat weet ik niet.
Als je geen auto hebt moet dit beter dan goed lukken.
Auto = duur
Dat is ¤5,- per dag dude!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:32 schreef RAVW het volgende:
en houd dus rond de 150 over om te eten drinken roken en ook andere dingen van te doen.
dat is dus 35 eurie per week dat klopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is ¤5,- per dag dude!![]()
Dat zou ik echt nooit redden.
Dat laatste is dus voor mij al jaren niet weggelegd.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef SeLang het volgende:
Ik heb net een pizza naar binnen gewerkt(een gewone, uit de supermarkt) en die was al ¤5,-.
Wat als je ook nog eens op vakantie wilt, of een simpel weekend uitstapje?
Ander werk zoeken is geen optie voor je? Want jouw werk klinkt nu niet echt aanlokkelijk, je zit op het minimumloon gok ik? Ik zou het denk ik wel weten, wegwezen, met een MBO diploma moet er toch wel wat beters en leukers voor je te vinden zijn?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat is dus 35 eurie per week dat klopt.
Dat is 2 keer 3,55 voor shag en dan de rest voor eten een drinken.
En daar bij zal ik ook nog eens vertellen dat ik een MBO diploma bezit en al 13 jaar bij de zelfde werkgever zit.
En hier doe je het allemaal voor.
Maar klagen mag niet bij me baas want dan kan ik weer een hoop gezeik krijgen.
Zelf al rechtszaken gewonnen van hem en zo veel dingen zwart op wit staan maar niets helpt.
En nu sta ik zelf onder een chef die 24 is en zwaar hard drugs verslaaft (ook gebruikt hij onder werk tijd) is en die moet mij gaan vertellen hoe of wat.
Ben zelf 36
Dus dan kan je ook eens zien dat je met die 920 euro per maand helemaal niet moet gaan klagen en dat er mensen zijn die het veel moeilijker hebben.
Zo nu weer ON TOPIC
Nee het is puur nettosalaris min kale huur en servicekosten, verder nog nergens rekening mee gehouden.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
is van de 920 al je ziektekosten verzekering eraf, eventueel maandelijks wat opzij leggen voor kapotte wasmachine of iets anders groots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |