Ja, en dat vind ik dan weer dom van jou, want je weet hoe hij het bedoelt. En "gay" heeft meerdere vertalingen en de meest gebruikelijke is toch wel als in homosexueel.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad erg sneu. Hoewel ik het zieliger vind wanneer mensen negatieve dingen 'gay' noemen, zoals op dit moment JohnDope, met zijn ondertitel "Europa = gay". Eigenlijk best dom ook, aangezien "gay" een vertaling is voor vrolijk...
Je vergeet "in a non-homosexual way" erachter te zetten.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:08 schreef matige_muis het volgende:
Dattebayo is toch niet serieus te nemen
Je slaat de spijker op zijn kop...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Als je echt zo zeker bent van je geaardheid hoef je dat er niet achter te plakken.
Ja, net zoals mensen die zeggen dat ABN-Amro een bank is. Je kan er toch niet op zitten...quote:Op maandag 16 juni 2008 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad erg sneu. Hoewel ik het zieliger vind wanneer mensen negatieve dingen 'gay' noemen, zoals op dit moment JohnDope, met zijn ondertitel "Europa = gay". Eigenlijk best dom ook, aangezien "gay" een vertaling is voor vrolijk...
De klacht ging meer om het feit dat mensen negatieve dingen gay noemen. Daar schuilt toch enige homofobie in.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef freiss het volgende:
[..]
Ja, net zoals mensen die zeggen dat ABN-Amro een bank is. Je kan er toch niet op zitten...
quote:Op maandag 16 juni 2008 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet "in a non-homosexual way" erachter te zetten.
Neeheeee. Ik zal morgen wel een nieuwe OP maken met uitleg.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
De klacht ging meer om het feit dat mensen negatieve dingen gay noemen. Daar schuilt toch enige homofobie in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |