quote:Op maandag 16 juni 2008 19:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De laatste dingen voor school. Dan kom ik donderdag aan bod in de vergadering van de diplomacommissie [of zoiets] en als ik daar goed door kom krijg ik de 25e mijn diploma.
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar o wee als ze een dvd wil zien, of het nieuws er even voor moet, dan mag ik opdraven komen om de tv op 1 te zetten of de dvd te starten
Moet nog een verslag wat aanvullen en dan omzetten naar het Nederlands, en dat is dan dat.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is nicedan moet je ma zeker niet zeuren
spannend of niet? alles afmaken lukt enzo?
Moeders en moderne techniekquote:Op maandag 16 juni 2008 19:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]echt een leek dus haha..
nee daar is geen redden meer aan
Dat gaat dus wel lukkenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:50 schreef The_Dean het volgende:
Moet nog een verslag wat aanvullen en dan omzetten naar het Nederlands, en dat is dan dat.
Zeker wel spannend, maar als ik dat morgen allemaal inlever zijn mijn kansen erg groot
dat werkt niet echt samen. Kunnen ze niks aan doen, ze zullen het ook nooit begrijpenquote:
Nicequote:
Juistquote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nice
Wel een feestje geen he, als je hem hebt![]()
Ow wacht! trakteren op de meet
natuurlijk durf je te komenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist![]()
Als ik durf te komen geef ik een rondje!
Wat nou 'durf te komen', je komt gewoonquote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef The_Dean het volgende:
Juist![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat nou 'durf te komen', je komt gewoon
Ik weet ook niet of ik durf, maar ik kom ook gewoon
En waarom zou je niet durven? kan alleen maar gezellig zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist![]()
Als jij komt, kom ik niet hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En waarom zou je niet durven? kan alleen maar gezellig zijn.
Ben hier nu een week ofzo (miss twee, who's couting)
en ik overweeg zelfs te komen
speak for yourselfquote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Ja, maar jullie zijn leuke, hippe mensen enzo
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik niet hoor![]()
Nee gek, ik spreek voor julliequote:
Uh hip? who? haha.. nee hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef The_Dean het volgende:
Hou dan gewoon je mondquote:
quote:
dank je ..quote:
Zal ik je even uit de droom helpen:quote:Op maandag 16 juni 2008 20:04 schreef The_Dean het volgende:
quote:
Hey, dat klinkt wel heel erg bekendquote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik je even uit de droom helpen:
Ik ben een verlegen nerd die nog nooit een vriendin gehad heeft, nooit uitgaat en geen leven heeft
Echt niet.. en zoals je leest Piles ook niet.. dus dat zit wel goed.quote:
Zie.. je bent niet de enigequote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dank je ..![]()
Zonder jou moet dat vast wel lukken
Dat ik je best lief vind hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe moet ik die laatste zin opvatten?
quote:
Hoorde ik dat maar eens!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* hoort wel vaker dat hij lief is![]()
![]()
Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eerder aan iets anders
Dat het juist leuk word, doordat ik er niet bij ben.quote:
Uitroep van ultieme frustratie en ongenoegen.quote:
Heb samen met de testengineer echt een uur zitten 'vergaderen' over hoe dat te schrijven. Dit is dus nu de officiële spelling daarvoorquote:
Mooi, dan durf ik het nu ook te gebruikenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:06 schreef The_Dean het volgende:
Heb samen met de testengineer echt een uur zitten 'vergaderen' over hoe dat te schrijven. Dit is dus nu de officiële spelling daarvoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |