Hier werkt het nog steeds niet en wel maf dat het bij een aantal hier wel werkt. Ook als ik de external player aanklik wordt de stream niet gestart, helaas. De titel komt nog wel door maar daarna springt kapt 'ie er mee en als ik weer op play druk gebeurt er nog niets.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
Niet? Hier doet ie het prima.
Toegegeven, op dit moment staat alleen het logo in beeld en is er geen geluid, dus het lijkt alsof ie stil staat / stuk is. Maar dat is slechts bedrog volgens mij.
Hopelijk straalt ze dan zo hard dat het logo als sneeuw voor de zon verdwijnt.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen we in ieder geval zien hoe ze straalt straks
Probeer dit linkje eens? >> http://81.173.4.10/live03quote:Op maandag 16 juni 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier werkt het nog steeds niet en wel maf dat het bij een aantal hier wel werkt. Ook als ik de external player aanklik wordt de stream niet gestart, helaas. De titel komt nog wel door maar daarna springt kapt 'ie er mee en als ik weer op play druk gebeurt er nog niets.
Nope, pakt wmp/winamp ook niet. Er wordt verbinding gemaakt maar direct wordt daar weer mee gestopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:22 schreef Broekie het volgende:
Probeer dit linkje eens? >> http://81.173.4.10/live03
En wat wil je daar mee zeggenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:20 schreef Feivel1 het volgende:
Het zijn wel de awards voor RADIObitches he?
Ga gewoon op het toilet zitten met de deur op slot!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
Heeft er trouwens hier nog iemand een schuilkelder in de buurt van Amersfoort waar ik morgen tussen 13:00 en 13:30 in kan verblijven?
Dat ze beter zijn in radio dan in video?quote:
Twee zielen, een gedachte?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga gewoon op het toilet zitten met de deur op slot!
[..]
Dat ze beter zijn in radio dan in video?
Daar plukken ze me toch echt wel van af hoor...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Ga gewoon op het toilet zitten met de deur op slot!
Op dit moment zijn ze anders nog steeds beter in video dan in audioquote:
Moet je tussen 13 en 13.30 geen radio maken?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar plukken ze me toch echt wel van af hoor...
[..]
Op dit moment zijn ze anders nog steeds beter in video dan in audio
Nou. Ja en nee.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet je tussen 13 en 13.30 geen radio maken?
De audio gaat via www.v-radio.nl en die zijn al enkele uren bezig.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Op dit moment zijn ze anders nog steeds beter in video dan in audio
Nou, ik moet wel van 12:00 tot 13:00 nog LunchBreek doen hè...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De audio gaat via www.v-radio.nl en die zijn al enkele uren bezig.
Het is morgen tijd voor de tweede ronde van Broekie Zoekt Vrouw?
Of vertrek morgenochtend direct naar een plek in NL waarvandaan je nooit in minder dan een uur terug in Amersfoort bent. Maastricht bijvoorbeeld.
't zit hem in de naam van de titel hè, die is verwarrendquote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Sirolf het volgende:
En toch begrijp ik niet waarom ze nou nog steeds zo vaak de oude single van Leaf draaien, draai dan op z'n minst de nieuwe single...
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel van 12:00 tot 13:00 nog LunchBreek doen hè...
Daarna start de ellende pas.
Verstop je dan ergens in de bussen rondom Amersfoort...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb weer iets gemist geloof ik, maar wat ís er morgenquote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
Ben niet de enige dusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb...
Je wordt gekoppeld in dat andere programma?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Faas kwam van de week met het idee voor een nieuwe show.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb...
Faas is zelf toch ook nog niet aan de vrouw? Of heb ik dat ook al gemist?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Faas kwam van de week met het idee voor een nieuwe show.
De "Broekie Zoekt Vrouw" show![]()
Op http://crossradio.nl staan al twee fragmenten. Morgen de tweede show dus, en de redactie van die show deed vandaag heel geheimzinnig. Ik maak me zorgen
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
Faas kwam van de week met het idee voor een nieuwe show.
De "Broekie Zoekt Vrouw" show![]()
Op http://crossradio.nl staan al twee fragmenten. Morgen de tweede show dus, en de redactie van die show deed vandaag heel geheimzinnig. Ik maak me zorgen
Is ie ook niet...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Faas is zelf toch ook nog niet aan de vrouw? Of heb ik dat ook al gemist?
Ja, want het gaat beginnen!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef Broekie het volgende:
Hey, ik hoorde iets op de Radio Bitches Stream!
Ik wou hier nou net neer zetten: "Zo! Die heeft veel publiek!"quote:Op maandag 16 juni 2008 19:58 schreef Broekie het volgende:
Ligt het aan mij, of oogt het enorm leeg daar naast de dame die zich nu zo uit staat te sloven en de cameraman?
Nu wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Het is begonnen!
(Neemt iemand dit op eigenlijk?)
En, heb jij het geluid van die stream ook al gemute?quote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wou hier nou net neer zetten: "Zo! Die heeft veel publiek!".
Gezien de act zou ik het niet erg vinden als ik niet op tijd zou kunnen zijn. Misschien dat een aantal van de genodigden hetzelfde dachten.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik wou hier nou net neer zetten: "Zo! Die heeft veel publiek!".
Uiteraardquote:Op maandag 16 juni 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
(Neemt iemand dit op eigenlijk?)
Holy crap, wat is dit voor rommel?!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de act zou ik het niet erg vinden als ik niet op tijd zou kunnen zijn. Misschien dat een aantal van de genodigden hetzelfde dachten.
Nah, de camera draaide net even, ze zitten iets verder weg van het podium dan dat wat er net allemaal in de top view te zien viel.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gezien de act zou ik het niet erg vinden als ik niet op tijd zou kunnen zijn. Misschien dat een aantal van de genodigden hetzelfde dachten.
Goed bezig Herman Pilesquote:
Heb 'm uitgegooid, nu het niet meer nodig is..quote:
Viel jou dat ook al op?quote:Op maandag 16 juni 2008 20:10 schreef Marc63 het volgende:
Net dat eerste fragment van Broekie zoekt vrouw geluisterd. Ik vind het wel heel typisch dat vrouwen altijd heel oppervlakkige vragen stellen wanneer ze willen weten op wat voor een vrouwen je valt. Maar oppervlakkige antwoorden accepteren ze meestal niet.
Als je vrienden bijna allemaal al samenwonen (1 wordt er zelfs al, ongeveer tegelijk met Michiel, vader) en je de enige vrijgezel bent in de vriendengroep (en die vrijheid vind ik wel heel prettig) dan krijg je dezelfde vragen steeds weer tijdens het uitgaan. Deze vragen zijn bijna exacte kopiën van wat ik op zo'n avond te verduren heb.quote:
Je bent me voor.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Jezus, is dat mens nou nog niet klaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |