Dat is nergens voor nodig. Dat Maricha de beste producer van Nederland is, staat gewoon vast. En als ze die award daarvoor niet wint, dan heeft er gewoon iemand de stemmen niet goed getelt.quote:
Dat dus!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig. Dat Maricha de beste producer van Nederland is, staat gewoon vast. En als ze die award daarvoor niet wint, dan heeft er gewoon iemand de stemmen niet goed getelt.
Hej Muijs !quote:Op maandag 16 juni 2008 18:51 schreef MartijnMuijs het volgende:
Alvast hallo!
Domien heeft volgens mij vannacht gedraait voor Martijn, dus ik ga voor Tjibbe.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Muijs !![]()
Wie is de producer vanavond, Tjibbe of Domien? Heb jij toevallig een hotline richting de RB-awards ? De stream werkt namelijk niet.
De heer Tjiibsma zit tegemover me. De hotline wordt nu uitgerold!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Muijs !![]()
Wie is de producer vanavond, Tjibbe of Domien? Heb jij toevallig een hotline richting de RB-awards ? De stream werkt namelijk niet.
En of iemand even een nieuw toetsenbord kan fabriceren. uh;qfweiu32quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
De heer Tjiibsma zit tegemover me. De hotline wordt nu uitgerold!
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:02 schreef Broekie het volgende:
Domien heeft volgens mij vannacht gedraait voor Martijn, dus ik ga voor Tjibbe.
10 punten voor Broekie!quote:
quote:De hotline wordt nu uitgerold!
Ik kan er best een langs komen brengen, maar iets zegt me dat als er echt iets mis is met jouw toetsenbord de technische dienst deze sneller vervangen heeft dan dat ik er benquote:Op maandag 16 juni 2008 19:03 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
En of iemand even een nieuw toetsenbord kan fabriceren. uh;qfweiu32
Niet? Hier doet ie het prima.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een hotline richting de RB-awards ? De stream werkt namelijk niet.
Hmm, ineens is het een audio-only stream van Veronicaquote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet? Hier doet ie het prima.
Toegegeven, op dit moment staat alleen het logo in beeld en is er geen geluid, dus het lijkt alsof ie stil staat / stuk is. Maar dat is slechts bedrog volgens mij.
Ik lees je post en vervolgens kijk ik even naar de stream en plotseling springt ie aan. Heb alleen geen beeld.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Niet? Hier doet ie het prima.
Toegegeven, op dit moment staat alleen het logo in beeld en is er geen geluid, dus het lijkt alsof ie stil staat / stuk is. Maar dat is slechts bedrog volgens mij.
Dat zeg ik dusquote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik lees je post en vervolgens kijk ik even naar de stream en plotseling springt ie aan. Heb alleen geen beeld.
'k hoop toch wel dat we straks ook weer beeld hebben eigenlijk...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de radiobitchesawards.nl-stream is veranderd van Video naar Audio-only...
Ze zitten weer te prutsen.
Het blijft Veronica he :-)quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... de radiobitchesawards.nl-stream is veranderd van Video naar Audio-only...
Ze zitten weer te prutsen.
Kennelijk is het erg moeilijk voor ze om zowel audio als video te streamenquote:
Met video alleen komen ze ook niet erg ver...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kennelijk is het erg moeilijk voor ze om zowel audio als video te streamen
Ach, dan kunnen we in ieder geval zien hoe ze straalt straksquote:Op maandag 16 juni 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met video alleen komen ze ook niet erg ver...
Als ze een straalverbinding hebben...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, dan kunnen we in ieder geval zien hoe ze straalt straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |