abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59694959
Wow wat een setlist
pi_59697511
Wauw, None But The Brave mag hij nog wel even tot Parijs aanhouden!!

Ik mail je Devil
pi_59697931
Net als je denkt dat 't niet beter kan, wordt er gewoon nóg een schepje bovenop de setlist gegooid. Ongelooflijk. .

Vol verwachting klopt mijn hartje, Fargo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59698112
Vanavond als ik thuis kom heb ik als het goed is Hamburg binnen
pi_59706178
Wat een super show gisteravond. De reputatie van de Italiaanse fans hebben ze dubbel en dwars waargemaakt. Wat een sfeer!!. Na afloop nog flink verdwaalt in Milaan, maar dat kon de pret niet meer drukken
8 toegiften wat een feest dat het was. Had al verwacht dat hij na American Land nog een nummer zou spelen, maar had nooit durven dromen van Twist&Shout
  donderdag 26 juni 2008 @ 18:30:57 #206
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_59711323
Hey tof dat je er geweest bent.
Heb al wat leuke reacties gelezen.
Die italianen hebben zeker een reputatie.
Lijken me de meest fanatieke,tenminste als ik een bootleg daarvandaan luister hoor je iedereen heel fanatiek meezingen.
Had je een beetje goeie plaatsen?
Temparatuur was aardig hot hot hot las ik.
Ik zag in een verslag staan dat op het einde "everybody on the pitch"was.....veldbestorming?
Hoop dat er snel liveopnames verschijnen want wederom een heerlijke setlist en bijna drie uur gespeeld.
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 14:44 schreef rockin_the_lowland het volgende:
Wat een super show gisteravond. De reputatie van de Italiaanse fans hebben ze dubbel en dwars waargemaakt. Wat een sfeer!!. Na afloop nog flink verdwaalt in Milaan, maar dat kon de pret niet meer drukken
8 toegiften wat een feest dat het was. Had al verwacht dat hij na American Land nog een nummer zou spelen, maar had nooit durven dromen van Twist&Shout
pi_59711576
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 18:30 schreef Benigoi het volgende:
Hey tof dat je er geweest bent.
Heb al wat leuke reacties gelezen.
Die italianen hebben zeker een reputatie.
Lijken me de meest fanatieke,tenminste als ik een bootleg daarvandaan luister hoor je iedereen heel fanatiek meezingen.
Had je een beetje goeie plaatsen?
Temparatuur was aardig hot hot hot las ik.
Ik zag in een verslag staan dat op het einde "everybody on the pitch"was.....veldbestorming?
Hoop dat er snel liveopnames verschijnen want wederom een heerlijke setlist en bijna drie uur gespeeld.
[..]

het was echt niet te harden qua temperatuur. zo heet man. normaal drink ik nooit iets tijdens een optreden, maar gister moest ik toch echt 2 flesjes drinken achterover slaan, anders was ik bang dat ik flauw zou vallen.
zat in 25 groen en vrij laag dus was best tevreden over mijn plekje. gelukkig ging bijna iedereen rondom mijn plek staan gedurende het hele concert dus kon ik ook lekker blijven staan. was echt onder de indruk van het stadium vooral toen het vol zat en er overal spandoeken met verzoekjes hingen (detroit medley, follow that dream, thundercrack)
heb eigenlijk niet eens gemerkt dat er een veldbestorming was op het eind, was namelijk zo gefocust op het podium
wat wel leuk was dat Bruce na afloop van het optreden nog even op een plateau ging staan op zo'n 10 meter van de eerste rij en een soort toast uitbracht terwijl de andere bandleden allang vertrokken waren. Inderdaad te hopen dat er snel opnames (audio/video) verschijnt. Crystal Cat was in ieder geval in de pit aanwezig
pi_59752243
Klinkt wederom heel erg gaaf

*jaloers is *
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59757662
LOL, wat een setlist in Parijs!! Het was de (verkeers)chaos meer dan waard!
pi_59758969
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 18:35 schreef Fargo het volgende:
LOL, wat een setlist in Parijs!! Het was de (verkeers)chaos meer dan waard!
Wat jij zegt!

Wi zijn dus toch gegaan 's morgens vroeg stonden we eerst op het gemeentehuis want we zjn gisteren in ondertrouw gegaan. Daarna snel een wit shirtje gekocht, de foto van Djulian van vorige week bij he hotel er op gestreken met de tekst erbij: Remember last friday? I do!!
Djulian was super trots op zijn "Bruce-shirt" Ook mijn 13 jarige dochter ingeladen en op naar Parijs!
We hadden nog geen kaarten, maar de getuigen van mijn vriend zouden voor ons kijken want die waren al in Parijs. Gelukkig maar want de laatste 1,5 kilometer duurde 1,5 uur geloof ik
Toen we het verlossende telefoontje kregen dat ze kaarten hadden waren we ook helmaal happy
Hun zijn bijna elk concert in Europa geweestwij zijn gek, maar hun zijn nog 1000x erger en alles hebben ze in de pit gestaan. Ik weet nit hoe ze he vor elkaar gekregen hebben, maar ze hadden voor ons 4tjes pit-bandjes geregeld. De kaaten en pit-bandjes was hun huwelijkskado voor ons zeiden ze toen we aangekomen waren Nou ik kan jullie zeggen zo'n mooi kado heb ik nog nooit gehad want de avond was super!!!
De kleine zat op de schouders van mijn vriend en het jochie ginbg compleet uit zijn dak! Mijn dochter stond vol verbazing te genieten e kon niet geloven dat ze er echt was.
Tijdens Mary's place kwam Bruce onze richting op gelopen, de vrienden van ons tilde mijn dochter op en mijn vriend met de kleine op zijn schouders. Ze kregen allebei behoorlijk aandacht van Bruce en Bruce herkende de kleine van vorige week! En hij gaf zijn plectrum aan de kleine! Op dat moment zat ik net op de grond achter in e pit en at alles te volgen via ht scherm en ik begon Yes! te schreeuwen en de mensen om mij heen stonden me aan te kijken van dat wijf is gek, tot dat de kids, vent en vrienden op mij afgerend kwamen en hun zagen dat de kleine met die plectrum in zijn hand stond.

Het was echt een super avond en dit is er 1 om nooit meer te vergeten.
Ohja het mooise was nog dat we 's nachts gingen tanken en de kleine werd wakker en het eerste wat hij zei: Mama het was gaaf! Ik wil morgen weer!
Dochterlief is inmiddels ook besmet met het Bruce-virus en die loopt nog helemal met d'r hoofd in de wolken, want ze heeft 2x een hand gehad van Bruce!
pi_59759670
Geweldig verhaal Anitra. Super!

Fargo, heb jij het ook naar je zin gehad? Vertel!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59772137
Inderdaad wat een gaaf verhaal

(al die verhalen helpen niet bepaald met het temperen van met Bruce-enthousiasme waar m'n omgeving een beetje gestoord van begint te worden, hahahahaha)

Heb voor m'n verjaardag trouwens de anthology (dvd) gekregen (nagoed, hij is besteld en wordt komende week geleverd)
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
pi_59772268
Supermooi die verhalen, zeker ook die van brucespringsteen.net
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59779583
Damn hij opende vandaag met Two hearts Dat is ons verzoek in die brief van vorige week voor Barca
  maandag 30 juni 2008 @ 09:46:01 #215
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_59787346
Wow, gaaf Anitra!!

En op dit moment kan ik wel wat Bruce-muziek gebruiken... gister na 2,5 jaar mijn relatie verbroken.. tijd voor wat goede muziek!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_59789653
Hey Goose,

Ken dat gevoel wel... na iets meer dan 2,5 is er gisteren een enorm mes in mijn rug achter gelaten door mijn vriend.
Muziek zou nu wel even fijn zijn ja....
pi_59789949
hmm, waren jullie niet elkaar vriend/vriendin dan? Klinkt wel heel toevallig
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59790006
quote:
After "Mary's Place," Bruce picked and showed a sign for "Fire," but Max didn't see it correctly and started to play "I'm on Fire." The others kind of followed, but Bruce stopped them instantly, saying: "Not 'I'm on Fire' -- 'Fire'!" Good fun all around.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:19:44 #219
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_59795103
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:41 schreef Norrage het volgende:
hmm, waren jullie niet elkaar vriend/vriendin dan? Klinkt wel heel toevallig
lol , Nope.. Ze is hier geen lid namelijk
quote:
Op maandag 30 juni 2008 11:29 schreef linebear het volgende:
Hey Goose,

Ken dat gevoel wel... na iets meer dan 2,5 is er gisteren een enorm mes in mijn rug achter gelaten door mijn vriend.
Muziek zou nu wel even fijn zijn ja....
aah klote... bier en muziek helpen wel btw Waarom is het over gegaan dan als ik vragen mag?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_59802803
Heb nu een volledige bootleg binnen van Amsterdam. De SQ is super
pi_59803781
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wanna share?
  maandag 30 juni 2008 @ 21:16:38 #222
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_59803798
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Van wie, is die bootleg dan ->Moerie??
pi_59804794
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:20:15 #224
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_59817309
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is inderdaad goed, alleen een beetje aan de zachte kant opgenomen.
Er is nog weer een betere versie uit, maar die heb ik nog niet gedowload omdat
SPOILER
en volgens de berichten was CC er ook.
pi_59822192
waar kan ik de nieuwe versie vinden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')