quote:
Wat jij zegt!

Wi zijn dus toch gegaan

's morgens vroeg stonden we eerst op het gemeentehuis want we zjn gisteren in ondertrouw gegaan. Daarna snel een wit shirtje gekocht, de foto van Djulian
van vorige week bij he hotel er op gestreken met de tekst erbij: Remember last friday? I do!!
Djulian was super trots op zijn "Bruce-shirt"

Ook mijn 13 jarige dochter ingeladen en op naar Parijs!
We hadden nog geen kaarten, maar de getuigen van mijn vriend zouden voor ons kijken want die waren al in Parijs. Gelukkig maar want de laatste 1,5 kilometer duurde 1,5 uur geloof ik

Toen we het verlossende telefoontje kregen dat ze kaarten hadden waren we ook helmaal happy

Hun zijn bijna elk concert in Europa geweest
wij zijn gek, maar hun zijn nog 1000x erger 
en alles hebben ze in de pit gestaan. Ik weet nit hoe ze he vor elkaar gekregen hebben, maar ze hadden voor ons 4tjes pit-bandjes geregeld. De kaaten en pit-bandjes was hun huwelijkskado voor ons zeiden ze toen we aangekomen waren

Nou ik kan jullie zeggen zo'n mooi kado heb ik nog nooit gehad want de avond was super!!!
De kleine zat op de schouders van mijn vriend en het jochie ginbg compleet uit zijn dak! Mijn dochter stond vol verbazing te genieten e kon niet geloven dat ze er echt was.
Tijdens Mary's place kwam Bruce onze richting op gelopen, de vrienden van ons tilde mijn dochter op en mijn vriend met de kleine op zijn schouders. Ze kregen allebei behoorlijk aandacht van Bruce en Bruce herkende de kleine van vorige week!

En hij gaf zijn plectrum aan de kleine! Op dat moment zat ik net op de grond achter in e pit en at alles te volgen via ht scherm en ik begon Yes! te schreeuwen en de mensen om mij heen stonden me aan te kijken van dat wijf is gek, tot dat de kids, vent en vrienden op mij afgerend kwamen en hun zagen dat de kleine met die plectrum in zijn hand stond.

Het was echt een super avond en dit is er 1 om nooit meer te vergeten.
Ohja het mooise was nog dat we 's nachts gingen tanken en de kleine werd wakker en het eerste wat hij zei: Mama het was gaaf! Ik wil morgen weer!

Dochterlief is inmiddels ook besmet met het Bruce-virus en die loopt nog helemal met d'r hoofd in de wolken, want ze heeft 2x een hand gehad van Bruce!