Als het arrestatie-team binnenvalt, kan hij misschien wel gaan schieten.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:15 schreef el_godi het volgende:
Tussenstand:
Gijzeling (en brand) in stadhuis van Almelo
-vermoord de gijzelaars + zelfmoord 36% 5
-arrestatieteam grijpt in (met alle gevolgen van dien) 36% 5
-zelfmoord 29% 4
-vermoord de gijzelaars 0% 0
total votes: 14
http://www.snappoll.com/view_results.php?poll_id=275876
Ik kan het proberen, maar ik denk dat het niet gaat.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef JohnDope het volgende:
Heeft er trouwens al iemand het nummer van het gemeentehuis proberen te bellen?
je krijgt een antwoord apparaat te horen en je kan niks inspreken.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kan het proberen, maar ik denk dat het niet gaat.
Eh, die kerel heeft zijn eigen restaurant en auto in brand gezet en daarna mensen gegijzeld.quote:
Duitsland, Duitsland, Almelo hoort erbij.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:22 schreef twentemeisje het volgende:
Almelo, near the German border.
...en zijn cafeetje...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het enige wat met een sisser afloopt is die auto
beter lezen, dichtbij de Duitse grens, niet in Duitslandquote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Duitsland, Duitsland, Almelo hoort erbij.
Ze mogen die bagger stad hebben hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter dan reservebelgquote:Op maandag 16 juni 2008 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel natuurlijk met "sisser" dat er geen doden vallen.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Eh, die kerel heeft zijn eigen restaurant en auto in brand gezet en daarna mensen gegijzeld.
Ook al zou die man het slachtoffer zijn van ambtelijke blunders, dan nog heeft ie dingen gedaan die niet meer te herstellen zijn.
Het enige wat met een sisser afloopt is die auto
Om het schaamrood van op je kaken te toveren...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:28 schreef pacorabanne het volgende:
zoon in beeld.
hier geborenneem ik aan?
vloeiend nederlands vinden jullie ook niet?
Zijn vader is lief, hij snapt niet hoe zijn vader aan het pistool komt maar denkt niet dat zijn vader andere mensen kwaad zal doen (omdat ie een hardstikke lieve, aardige man is).quote:
Thnxquote:Op maandag 16 juni 2008 16:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zijn vader is lief, hij snapt niet hoe zijn vader aan het pistool komt maar denkt niet dat zijn vader andere mensen kwaad zal doen (omdat ie een hardstikke lieve, aardige man is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |