Lijkt wel een silhouet van een persoon naast die wagenquote:Op maandag 16 juni 2008 15:25 schreef IkWilbert het volgende:
de auto bij het stadhuis
[ afbeelding ]
tubantia
Lijp toch, zelfde als iemand van gebouw wil jumpen dat 50% schreeuwt NEE NIET DOEN!!! en de andere helft schreeuwt JA!!! DOEN BLUF MIETJE HOMO!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 15:29 schreef Supersoep het volgende:
Geweldig toch, wat een land. Mensen die gegijzeld zijn in doodsangst en dan hoor je een stelletje randdebielen buiten lachen en zie je ze zwaaien.
Hebben die vier hem gekocht ofzoquote:Op maandag 16 juni 2008 15:40 schreef rene90 het volgende:
Een man van vier kinderen....pfoe.
quote:Op maandag 16 juni 2008 15:39 schreef milagro het volgende:
http://www.demolenrestaurant.com/fotoalbum.htm
het andere restaurant van de gijzelnemer... als ik het goed begrepen heb.
Vrijdag al vuurwerk, gisteren en nu weerquote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
Ik hoorde net dat die ondernemer tussen de 3 a 5 ton schuld heeft.
Als hij het er levend vanaf brengt dan zit zijn gezin en hij in de schulden.
Dit gaat waarschijnlijk wel vuurwerk opleveren.
Het zal me niks verbazen als dit incident copycat gedrag oplevert, want er zijn nog genoeg ondernemers die vet genaaid zijn door ambtenaren.
ziet er netjes uit ergens begrijp ik de gemeente niet met hun standpuntquote:Op maandag 16 juni 2008 15:39 schreef milagro het volgende:
http://www.demolenrestaurant.com/fotoalbum.htm
het andere restaurant van de gijzelnemer... als ik het goed begrepen heb.
Wij/jij weten natuurlijk niet het hele verhaal dus lijkt me erg makkelijk om zo snel te oordelen.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ziet er netjes uit ergens begrijp ik de gemeente niet met hun standpunt
-AT grijpt en iedereen is doodquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef rene90 het volgende:
Zullen we dan maar een poll openen
"Hoe loopt dit af":
-zelfmoord
-vermoord de gijzelaars
-vermoord de gijzelaars + zelfmoord
-arrestatieteam grijpt in (met alle gevolgen van dien)
je bentquote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef rene90 het volgende:
"Hoe loopt dit af":
-zelfmoord
-vermoord de gijzelaars
Nogmaals, die 'ondernemer' is een grote asociaal wat dacht dat ie boven de wet kon leven...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
Echt tragisch dat 1 raamambtenaar een hele familie naar de klote heeft geholpen.
Ambtenaren zijn over het algemeen ongekende hufters vol afgunst die altijd moeilijk doen over een vergunning.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:57 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nogmaals, die 'ondernemer' is een grote asociaal wat dacht dat ie boven de wet kon leven...
Wat gebeurd er bij die 1e foto?quote:Op maandag 16 juni 2008 15:57 schreef twentemeisje het volgende:
[ afbeelding ]
Familielid van gijzelnemer die onwel werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Tubantia)
Dat meisje is natuurlijk helemaal in shock.quote:
Stem nu:quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef rene90 het volgende:
"Hoe loopt dit af":
-zelfmoord
-vermoord de gijzelaars
Kan wel zijn, maar dat staat daar los van....quote:Op maandag 16 juni 2008 15:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn over het algemeen ongekende hufters vol afgunst die altijd moeilijk doen over een vergunning.
Om daar nu om te lachen...quote:
quote:Familie van de 40-jarige gijzelnemer is ter plaatse. Een vrouw, vermoedelijk de zus of de vrouw van de gijzelnemer, is in elkaar gezakt en met een ambulance afgevoerd.
Ik had het al weggehaald.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Tja,
als je zulke opmerkingen maakt, ga ik natuurlijk niet meer serieus op je in.
Wat zou jij doen met je plaatsvervangende frustratie? Niets.. zo is de wet, slikken?quote:Op maandag 16 juni 2008 16:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar dat staat daar los van....
er is een verschil tussen de wet slikken en iemand een pistool voor de kop houden...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met je plaatsvervangende frustratie? Niets.. zo is de wet, slikken?
Ik zat niet te lachen.. misschien was deze smiley wel toepasselijker.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik had het al weggehaald.
Maar die gozer zit te lachen omdat die meisje in shock is, dan maak ik ook even een sneer terug.
Dequote:Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zat niet te lachen.. misschien was deze smiley wel toepasselijker.
Het gaat om minimaal 3 ton, dat is een hele hoop uurtjes werken hoor, met die gedachte in het achterhoofd wordt een mens over het algemeen erg prikkelbaar.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er is een verschil tussen de wet slikken en iemand een pistool voor de kop houden...
Klopt, ik heb het aangepast nadat ik eerst de foto's had gepost (en een toelichting me wel handig leek).quote:
quote:Wethouder en vier anderen nog gegijzeld
GIJZELING ALMELO
ALMELO (ANP) - In het stadhuis in Almelo worden nog vijf mensen gegijzeld, onder wie wethouder Bert Kuiper. Dat heeft officier Ben Hendriks maandagmiddag bekendgemaakt. Tientallen mensen konden eerder onder politiebegeleiding het gebouw verlaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |