Onmacht inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:36 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik kan me heel moeilijk voorstellen dat je dan maar je eigen tent in de fik zet, naar het stadhuis rijdt om de wethouder te gijzelen. Met deze daden zet je geen kracht bij je woorden. Niemand zal je meer serieus nemen dan.
Frustraties of niet ( wat ik me goed kan voorstellen), deze manier je zaak te bepleiten zegt iets over onmacht en domheid.
Ik ben aan het werk en ik zit in Hengeloquote:
Dit typeert wel hoe saai 't momenteel isquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
Waarom maken ze die outfits voor vrouwelijke agenten niet ietsje charmanter?
Urs iedereen weet dat jij tijd genoeg hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef ursel het volgende:
jullie gaan te hard zeg..
Zo kan ik dit topic toch niet blijven volgen..
Valt toch niks te zien, ben er net na school even langs geweest, maar alles in de binnen stad is afgezet.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en ik zit in Hengelo
Zijn genoeg Almeloërs hier..
In het verleden hadden ze al doorschijnende blousjes. Dat was geen succes in de ogen van de agentesquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
Er loopt er anders wel 1 in een sexy regenjasquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef twentemeisje het volgende:
Geen Schot, wel een Turk.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, zit er nog schot in de zaak of hoe zit dat?
Je bent zo gek als een deur maar af en toe verschijnt er een glimlach op mijn gezichtquote:Op maandag 16 juni 2008 14:45 schreef JohnDope het volgende:
Denk je als PvdA wethouder weer een lekkere rustige standaard maandag raamkijkdag te hebben, komt er in eens een mafketel met een pistool binnen lopen.
nee nog nietquote:Op maandag 16 juni 2008 14:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nou, zit er nog schot in de zaak of hoe zit dat?
en nog gaan die luie flikkers met de auto....quote:Op maandag 16 juni 2008 14:47 schreef Incolumis het volgende:
is voor de politie wel makkelijk trouwens, politiebureau zit direct naast het stadhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |