quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:12 schreef Magereheinus het volgende:
Want laten we wel wezen, uiteindelijk steld het theorie niet zoveel voor.
Die vraag is wel goed. Je bent namelijk VERPLICHT om je snelheid aan de omstandigheden aan te passen als dat nodig is. Een boete krijgen kan ook, daar hebben ze artikel 5 voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:00 schreef Agiath het volgende:
12 fout
Ik had zelf ook die sneeuwvraag fout, maar die vraag is gewoon zelf fout. Je MAG 80 rijden, het is alleen niet slim, maar je kan er geen boete voor krijgen.
Nee, de vraag is onvolledig. Nu kun je het ook lezen als: wat is de snelheid die je er mag rijden (dus: algemeen)? Een correcte vraag is: mag je hier gegeven de omstandigheden deze snelheid rijden?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die vraag is wel goed. Je bent namelijk VERPLICHT om je snelheid aan de omstandigheden aan te passen als dat nodig is. Een boete krijgen kan ook, daar hebben ze artikel 5 voor uitgevonden.
Er wordt dan ook gevraagd "mag je hier 80 rijden?" 'Hier' is in deze omstandigheden...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nee, de vraag is onvolledig. Nu kun je het ook lezen als: wat is de snelheid die je er mag rijden (dus: algemeen)? Een correcte vraag is: mag je hier gegeven de omstandigheden deze snelheid rijden?
Sowieso HBOquote:Op woensdag 18 juni 2008 03:23 schreef 44pje het volgende:
Ik had bij mijn brommertheorie (:')) deze vraag fout:
"Is het goed om je brommer warm te laten draaien voor het wegrijden?"
Achterlijke vraag, goed voor wat?
- Niet goed voor het milieu (dat bedoelen ze natuurlijk, kuthippies)
- Warmdraaien is beter dan meteen wegscheuren
- Het is beter om rustig aan warm te rijden, maar die optie was er niet
- Mijn brommert moest warm draaien, anders viel hij na 25 meter uit, maar die optie was er ook niet
CBR
Josti's die zakken voor het theorie examen
Mensen die zeggen dat ze "HBO" gestudeerd hebben terwijl ze VMBO gedaan hebben
Dat hoor jij helemaal niet te weten zonder brommertheorie, ventje!quote:Op woensdag 18 juni 2008 03:23 schreef 44pje het volgende:
Ik had bij mijn brommertheorie
[...]
- Mijn brommert moest warm draaien, anders viel hij na 25 meter uit, maar die optie was er ook niet
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:24 schreef Laertes het volgende:
[..]
Dat hoor jij helemaal niet te weten zonder brommertheorie, ventje!
Kankerkickquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
AHWHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HEB VANDAAG LEKKER WEL MIJN THEORIE GEHAALD!!!!!!!!!!!einzzweipolizei
!
Het is in dit geval "het" omdat men spreekt over het theorieexamen (verkort: theorie).quote:
Ik ookquote:Op maandag 16 juni 2008 14:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Theorie in 2 keer![]()
Eerste keer dacht ik ''Oh, ik leer niet, zal wel makkelijk zijn''
Tweede keer dacht ik precies zo, maar toen wel gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bij de uitslag alleen te weten krijgen in welke categorie je een fout had, en niet het juiste antwoord.![]()
![]()
![]()
Psies!quote:Op maandag 16 juni 2008 11:13 schreef Koskettimet het volgende:
Dankzij vraagstellingen die op zo'n onlogische manier worden gesteld. Bah!
En ik heb nog wel keihard geleerd, zo irritant!
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.
Driewerf bah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |