Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
1: maar het is jammer voor jou dat ik eigenlijk werk op HBO niveau.quote:
Ik ken iemand die cum laude geslaagd was voor het gymnasium, maar wel zakte voor zijn theorie-examenquote:
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
En als je dan wel nee had gezegd dan was het weer ja, om je gewoon te naaienquote:Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Ultralaser het volgende:
HEHE heb dat ook wel eens gehad:
Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebbenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Ik heb goed geleerd, dus daar ligt het niet aan lord wanhoop.
Ja ik zag je vanmorgen nog gaan achterop die kar, volgende keer wel graag weer netjes op de stoep zetten a.u.bquote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
* Jack. verwacht FP berichtje over jou als chauffeur die z'n rijbewijs kwijtspeelt door een stomme actiequote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
Oja, want voorrangsregels enzo, die zijn er alleen om mensen te pesten, in het dagelijks verkeer gebruik je die helemaal niet. Snelheidsaanduidingen zijn overbodig, jij rijdt zo hard als je zelf wilt. Maar dan wel komen janken als je een keer een boete hebt of een deuk gereden hebtquote:Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:
[..]
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
Dan is het nog terechter dat TS gezakt is. Als er iets tegenwoordig belangrijk is in het verkeer, is het inzicht. Als je dat nog niet voldoende hebt, moet je niet de weg op gaan. Kennelijk heeft TS niet voldoende, en moet ie toch nog even verder oefenen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef Koewam het volgende:
TS heeft ergens wel gelijk hoor ookal zeiken we hem nu af. De nieuwe theorie-examens zijn vooral gespitst op inzicht, en niet op kennis. Als je nog nooit van je leven hebt gereden oid kan dat knap lastig zijn.
Oja, ik ben een echte internetrukheldquote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Koskettimet het volgende:
[..]
Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.
Maar waarschijnlijk ben je de zoveelste internetheld die zich superieur voelt achter zijn door sperma geglazuurde computerscherm dus tegen je zeggen dat je even normaal moet doen heeft toch geen nut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |