abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59426733
Dankzij vraagstellingen die op zo'n onlogische manier worden gesteld. Bah!
En ik heb nog wel keihard geleerd, zo irritant!
En natuurlijk hebben al die verwaande kutmongolen die geen zak hebben gedaan en waarvan hun theorieexamen door hun ouders worden betaald het natuurlijk weer wel gehaald, zo fucking oneerlijk.

Driewerf bah!
Het is PATAT!! :(
  maandag 16 juni 2008 @ 11:15:32 #2
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_59426773
Pauper, ga es leren of ga de turken helpen met schoonmaken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 16 juni 2008 @ 11:16:03 #3
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59426784
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:16:08 #4
212689 MDMAtjuh
Techno Inside
pi_59426788
morgen is er weer een examen hoor
Ik pak je bij je lurven! Schavuit!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:18:37 #5
17729 SP
I hate my interests
pi_59426837
och ja, het ligt aan de vraagstelling natuurlijk! Het leven is zo oneerlijk, volgens mij hebben de examinatoren het expres gedaan, de vragen net zo gesteld dat mensen die wel leren en het zelf moeten betalen het niet snappen en dom rijk volk het wel haalt!

Dus eigenlijk kan je er niets aan doen, je bent genaaid door het systeem!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:20:52 #6
81894 godigita
Trollercoaster
pi_59426894
Theorie niet halen
pi_59426902
Tja. Jammer voor je.
Kheb hem in een keer gehaald. Kreeg zelfs nog een compliment dat ik zo weinig fout had.
pi_59426938
Wheheh TS doet VMBO.
pi_59426943
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Jezus man aap, als je dát niet eens kan halen. Het zijn een paar simpele regels die je als automatisme moet kunnen toepassen. En dan te bedenken dat je al bijna 12% van de vragen fout mag hebben. Wat mij betreft maken ze die regels zo streng dat je maar twee fouten mag maken op 50 vragen.
Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Ik heb goed geleerd, dus daar ligt het niet aan lord wanhoop.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Knekwurst het volgende:
Wheheh TS doet VMBO.
1: maar het is jammer voor jou dat ik eigenlijk werk op HBO niveau.
2: ik heb geleerd, dus aan laksheid ligt het er niet aan.
pi_59426945
hoe krijg je het ook voor elkaar.je mag zelfs 6fouten maken van de 50 en dan nog haal je het niet.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59426965
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Knekwurst het volgende:
Wheheh TS doet VMBO.
Ik ken iemand die cum laude geslaagd was voor het gymnasium, maar wel zakte voor zijn theorie-examen

En nee, dat was ik niet, ik heb het gewoon in 1 keer gehaald
pi_59426969
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:16 schreef Mikkie het volgende:
Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
pi_59426971
HEHE heb dat ook wel eens gehad:

Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
  maandag 16 juni 2008 @ 11:24:35 #14
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_59426987
Die toetsen zijn zo simpel gemaakt dat zelfs VMBO'ers ze kunnen halen, je moet wel echt zwakzinnig zijn om dat niet te kunnen.
pi_59427012
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:24 schreef Ultralaser het volgende:
HEHE heb dat ook wel eens gehad:

Zie je zo'n besneeuwde weg buiten de bebouwde kom verderop een bord van 80KM vragen ze: Uur rijdt hier 80 KM mag dat? Antwoord je JA. Zeggen ze NEE want door het sneeuw is het gevaarlijk ja joh bitch dat vraag je toch niet
En als je dan wel nee had gezegd dan was het weer ja, om je gewoon te naaien
  maandag 16 juni 2008 @ 11:26:27 #16
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427040
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Als ik het als een paar simpele regels zou beschouwen, dan was ik sowieso al finaal gezakt.
Ik heb goed geleerd, dus daar ligt het niet aan lord wanhoop.
Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
Zerg schreef:
pi_59427072
de overheid van België zit erachter, het is één groot complot

ot: ben ook wel eens gezakt maarja gewoon te weinig geleerd
pi_59427102
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dan ben je dus te dom. Is niet erg, we moeten ook fietsenmakers en vuilnismannen hebben
Ja ik zag je vanmorgen nog gaan achterop die kar, volgende keer wel graag weer netjes op de stoep zetten a.u.b
  maandag 16 juni 2008 @ 11:28:38 #19
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_59427103
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Je wordt ook genaaid bij het CBR maar jji met je, je mag maar 2 vragen fout hebben hou is op.
Of je er nou 5,6,7,8 of maar 2 fout mag hebben, op het moment dat je je rijbewijs heb laat je toch al die regelsn weer varen.
* Jack. verwacht FP berichtje over jou als chauffeur die z'n rijbewijs kwijtspeelt door een stomme actie

Als iedereen die regels gelijk vergeet eens hij/zij dat papiertje vastheeft zou 't nog een veel erger drama zijn op de wegen...
pi_59427151
TS heeft ergens wel gelijk hoor ookal zeiken we hem nu af. De nieuwe theorie-examens zijn vooral gespitst op inzicht, en niet op kennis. Als je nog nooit van je leven hebt gereden oid kan dat knap lastig zijn.
pi_59427203
Whehehehe, ik heb het ook in 1x gehaald. De vraagstelling is idd soms wel een beetje raar, daarover mag je best een beetje klagen.

Tijdens mijn theorie-examen zat ik trouwens naast een jongen die na 25 vragen ofzo gewoon wegliep. Hij wilde nog net voordat het zandlopertje af was het antwoord wijzigen en dan was ie telkens net te laat.

Tevens vind ik het ook belachelijk als mensen (meiden vooral) gaan janken als ze hun theorie niet halen Dat is echt rs. Net of hun wereld instort en dat er geen ergere dingen zijn dan zakken voor je theorie, die je de volgende dag gewoon weer over kunt doen.
It Never Hurts To Help!
  maandag 16 juni 2008 @ 11:33:34 #22
176670 Koskettimet
Vingermaster
pi_59427224
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.
Maar waarschijnlijk ben je de zoveelste internetheld die zich superieur voelt achter zijn door sperma geglazuurde computerscherm dus tegen je zeggen dat je even normaal moet doen heeft toch geen nut.
  maandag 16 juni 2008 @ 11:33:52 #23
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427228
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:23 schreef Ab-Normaal het volgende:

[..]

Oja, want voorrangsregels enzo, die zijn er alleen om mensen te pesten, in het dagelijks verkeer gebruik je die helemaal niet. Snelheidsaanduidingen zijn overbodig, jij rijdt zo hard als je zelf wilt. Maar dan wel komen janken als je een keer een boete hebt of een deuk gereden hebt .

Feit is gewoon dat er ontzettend veel incompetente prutsers in het verkeer rondrijden die van regels en vooruitkijken geen kaas gegeten hebben, maar wel vinden dat een rijbewijs een recht is. Een rijbewijs moet je verdienen, en dat begint met het goed kunnen toepassen van de regels, en dus ook kennis van die regels. En natuurlijk hoef je niet elk mierenneukerig puntje goed te hebben, maar daar heb je die twee fouten voor. De speling is nu veel te groot, 12% mag je fout doen. Als je in de praktijk 12% van je handelingen fout doet word je door je instructeur al na drie lessen uit de auto getieft.
Zerg schreef:
  maandag 16 juni 2008 @ 11:35:17 #24
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427255
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef Koewam het volgende:
TS heeft ergens wel gelijk hoor ookal zeiken we hem nu af. De nieuwe theorie-examens zijn vooral gespitst op inzicht, en niet op kennis. Als je nog nooit van je leven hebt gereden oid kan dat knap lastig zijn.
Dan is het nog terechter dat TS gezakt is. Als er iets tegenwoordig belangrijk is in het verkeer, is het inzicht. Als je dat nog niet voldoende hebt, moet je niet de weg op gaan. Kennelijk heeft TS niet voldoende, en moet ie toch nog even verder oefenen.
Zerg schreef:
  maandag 16 juni 2008 @ 11:37:00 #25
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_59427309
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Koskettimet het volgende:

[..]

Luister eens, ik baal gewoon dat ik het niet gehaald heb! Dat jij het blijkbaar in een keer hebt gehaald omdat je waarschijnlijk zo'n kutkneus bent die zelfs door helemaal geen fuck uit te voeren, het gymnasium is doorgekomen, dat betekent niet dat je godverdomme slimmer zou moeten zijn want zoals jij je nu opstelt, is nog van een lagere niveau dan een kleuter met het syndroom van down.
Maar waarschijnlijk ben je de zoveelste internetheld die zich superieur voelt achter zijn door sperma geglazuurde computerscherm dus tegen je zeggen dat je even normaal moet doen heeft toch geen nut.
Oja, ik ben een echte internetrukheld .

Point is, als je zo hard geleerd hebt en het dan nog niet gehaald hebt, waar ligt het dan aan? Het makkelijkst is natuurlijk om te zeggen dat het aan het examen ligt, maar aangezien er hele volksstammen zijn die het wél probleemloos halen, wordt het tijd om ook eens bij jezelf te rade te gaan of daar de fout misschien ligt. Te weinig geleerd, verkeerd geleerd of ... ?
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')