Die foto had je binnen 3 minuten?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Even ter info: Die discussie was al vrij snel afgesloten.
Goed om te wetenquote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
haha ja dat is waar, met Danny als opperransbak![]()
Ik ben niet zo'n meeter, ben ik veel te sceptisch van. Misschien is dawg irl wel echt een oude viezerikquote:Op maandag 16 juni 2008 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, als dawg met je af wil spreken, moet je gewoon gaan. Dat best gezellig.
quote:
Jezus Christus!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Omdat ik er inmiddels (ruwe schatting) zo'n 150 gehad heb en ik nog steeds als rommelen in de marge beschouw.
Kloptquote:Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Ik ben gewoon leuk.
Ik weet van niks.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt dan dat we mogelijk 4 gezellige usertjes van hier moeten gaan missen. Te weten Dawg, Tegan, Kasta en Kluts. Abbadon, ik ga voor jou
Dat vraag ik me ook wel af!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Jezus Christus!
Echt waar... het is gewoon f*cking simpel. Als je er eenmaal achter bent waar de teleurstelling vandaan komt, weet je ook waar je de volgende keer op kunt letten.
Nu ga ik misschien wel te snel door de bocht.. maarre, kun je me nu eerlijk zeggen dat X van 150 dat je van hen niet doorhad dat het niets was?
Nou val ik geloof ik ook niet in het standaard date/afspreek plaatje, aangezien ik eigenlijk altijd degene al ken voordat ik er meer voor zal gaan voelen en dan weet je al verdomde veel van elkaar natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:27 schreef DragonFire het volgende:
[..]
jup maar alsnog, ik ga dus altijd eerst op uiterlijk af. Ken je bijvoorbeeld die site Paiq. Zit je beetje gezellig te kletsen en blijkt het weer eens een vrouw met een kont als gezicht. Als ik in real life op iemand af stap is het altijd gebaseerd op uiterlijk, want hoe kan ik nou weten hoe die persoon is. Of het daarna ook op karaktervlak past zie ik dan wel. Zo kan het nou juist zijn dat je denkt lijstje x te willen maar uiteindelijk blijkt y veel beter bij je te passen.
Nee joh. Los van alles, is dawg veel te oud voor mequote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat maakt dan dat we mogelijk 4 gezellige usertjes van hier moeten gaan missen. Te weten Dawg, Tegan, Kasta en Kluts. Abbadon, ik ga voor jou
In dat geval: is er ook nog iemand die ik even gruwelijk mag ge- danwel misbruiken?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik inmiddels wel waar ik op moet letten, maar er komen steeds nieuwe dingen bij dus zo blijf ik bezig.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Jezus Christus!
Echt waar... het is gewoon f*cking simpel. Als je er eenmaal achter bent waar de teleurstelling vandaan komt, weet je ook waar je de volgende keer op kunt letten.
Nu ga ik misschien wel te snel door de bocht.. maarre, kun je me nu eerlijk zeggen dat X van 150 dat je van hen niet doorhad dat het niets was?
Ik ken dawg IRL, dat is geen oude viezerikquote:Op maandag 16 juni 2008 18:23 schreef Tegan het volgende:
Ik ben niet zo'n meeter, ben ik veel te sceptisch van. Misschien is dawg irl wel echt een oude viezerik.
Klopt. Maar tot nu toe heb ik niet echt iemand ontmoet op Fok die ik datewaardig vind... Vriendschappelijk meeten heb ik opzich niet eens zo'n probleem mee.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ken dawg IRL, dat is geen oude viezerik
Enne... als je het nog nooit gedaan hebt, is het geen reden om het niet eens een keer te proberen. En als je geen zin hebt om person X te meeten, zeg je dat gewoonThat's the easiest way out
Misschien komt dat later nog wel, ligt er even aan hoe en wat, t'is met iemand waar ik voor mijn ex ook mee heb gedatequote:
Same!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar tot nu toe heb ik niet echt iemand ontmoet op Fok die ik datewaardig vind... Vriendschappelijk meeten heb ik opzich niet eens zo'n probleem mee.
Loos-jongen? Anyway, heel veilig voetbal gaan kijken. Als hij leuk is kun je 'm rustig bestuderen terwijl hij zich opwindt over het voetbal. Is hij bij nader inzien toch niet zo leuk, dan ben jij opeens uitermate geïnteresseerd in voetbalquote:Op maandag 16 juni 2008 18:32 schreef Tegan het volgende:
Ik zit er trouwens aan te denken om met Loos-jongen af te spreken om voetbal te gaan kijken morgenavond, maar ik durf eigenlijk niet. Jullie moeten me even moed inspreken...
Ja. Jongen die ik op borrel van mijn werk heb ontmoet in oktober. Toen tijdje gedate, om erachter te komen dat we niet echt bij elkaar passen. Maar nu (bijna) iedere keer als ik hem tegenkom op Loos, staan we wel te zoenen, ookal neem ik me voor dat niet te doen. Opzich wil ik wel kijken of er misschien toch iets is... Maar ik weet niet zeker of hij het wel leuk zou vindenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Loos-jongen? Anyway, heel veilig voetbal gaan kijken. Als hij leuk is kun je 'm rustig bestuderen terwijl hij zich opwindt over het voetbal. Is hij bij nader inzien toch niet zo leuk, dan ben jij opeens uitermate geïnteresseerd in voetbalSucces!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |