Dat dus..quote:
dit spreekt mij meer aan nuquote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef kwaakvaak het volgende:
ikmoeteigenlijkaanhetwerkmaarhebgeenzinpost
Heb liever de vrijdag vrij, dan de maandagquote:Op maandag 16 juni 2008 11:10 schreef Lastpost het volgende:
Ben ik even blij dat ik standaard de maandag vrij heb.
Ik ben sowieso iedere dag voor 2 uur klaar met werk, dus zo'n ramp is het niet om op de vrijdag te werken.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb liever de vrijdag vrij, dan de maandag
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is wat dat betreft ook niet verkeerd hoor. Stapels mooie vrijgezelle vrouwen hier. So they say. Kom ze alleen nooit tegen.
voor de vrouwen:quote:Op maandag 16 juni 2008 10:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Utrecht schijnt een goede keus te zijn, voornamelijk vanwege die enorme hoeveelheid alfastudies met bijbehorende alfameisjes
Ik woon in Den Haag maar daar is het niet veel soeps, tenzij je één of andere exotische taal kan spreken/verstaan
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Elke stad met een overkill aan beta studies. Delft en Enschede scoren vrij hoog, of Wageningen. Amsterdam is ook altijd goed natuurlijk, voor de meer mondaine man
Toevallig zit er bij mij min of meer op de hoek een joegoslavisch restaurant. Waar ik nog nooit geweest ben, maar dat terzijde. In mijn straatje woont in elk geval vanalles, Nederlanders, Turken, Marokkanen, Hindoestanen, Polen, Bulgaren en alles wat er tussenin zit. En vorige week gingen ze hier allemaal uit hun dak toen Nederland wonquote:Op maandag 16 juni 2008 10:37 schreef kwaakvaak het volgende:
Elegy, check... op die exotische taal dat is Maar of er nu een enorme groep Yugo's is in Den Haag, dat betwijfel ik dan weer wel. (alhoewel ik het best leuk zo vinden als hier een servische grill is, want vlees grillen.. damn dat kunnen ze daar op de Balkan wel) En veel of weinig soeps, tja dat hangt er een beetje vanaf wat je doelgroep is. Als ik puur naar mezelf kijk, maakt het mij niet uit wat voor etnische achtergrond iemand heeft, het is eerder best intressant. Alleen het kan best lastig zijn, in mijn laatste geval wilde het meisje best spelen met een Nederlander maar had ze voor de lange termijn toch haar zinnen gezet op een inheemse kerel.
Mischien heb ik het voordeel dat ik op gegroeid ben in een multiculti wijk al ruim voor de tijd dat het hip was om dat te zijn. Bij ons woonde, speelde en aten we alles door elkaar. Turks, spaans, marokkaans, surinaams, creools.
Elke stad met een overkill aan beta studies. Delft en Enschede scoren vrij hoog, of Wageningen. Amsterdam is ook altijd goed natuurlijk, voor de meer mondaine manquote:Op maandag 16 juni 2008 10:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar daar moet je dus naartoe als je een man bent...
Waar moet je zijn als vrouw?
ik ookquote:Op maandag 16 juni 2008 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb liever de vrijdag vrij, dan de maandag
Er zijn hier misschien wel veel mannen, maar het aantal mannen waarvoor ik m'n hoofd zou omdraaien als ik ze zag lopen op straat is op 1 hand te tellen volgens mijquote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zijn hier misschien wel veel mannen, maar het aantal mannen waarvoor ik m'n hoofd zou omdraaien als ik ze zag lopen op straat is op 1 hand te tellen volgens mij
quote:
Het is natuurlijk wel zo dat iemand aantrekkelijker kan worden als je hem beter leert kennen en je hem leuker vindt. Dan draai je je hoofd ook om voor iemand die in eerste instantie je aandacht niet kon trekken...quote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Liever wel ja
heb je nog eens wat aangenaams om naar te kijken en daarbij wordt het idee van 'misschien dat ik hier nog eens een leuke tegenkom' wat groter dan
Natuurlijk, maar ik doel met 'm'n hoofd omdraaien' niet alleen de super lekkere binken ofzo, maar ook de 'normale' jongen. Waarvan je denkt: dat lijkt me nou echt een super relaxte gast, die wil ik wel eens leren kennen..quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat iemand aantrekkelijker kan worden als je hem beter leert kennen en je hem leuker vindt. Dan draai je je hoofd ook om voor iemand die in eerste instantie je aandacht niet kon trekken...
Dit vind ik een mooie vrouwquote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Persoonlijk heb ik dan toch liever een vrouw die ik knap vind, op haar eigen manier, en dat kan werkelijk van alles zijn, van paar mooie ogen tot een lief buikje dan eentje waar heel mannelijk Nederland een strakke plasser van krijgt. Tuurlijk heb ik bepaalde uiterlijke kenmerken waar ik als een blok voor kan vallen, maar vaak zijn dat kleine details ipv mooie tieten en een strak kont in een te korte rok.
Het is op het Lorentzplein, de naam zal ik vanmiddag even opschrijven voor jequote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef kwaakvaak het volgende:
Koel, doe eens een naam van die toko, dan vind ik het vanzelf wel
Iets teveel sproeten, maar da's inderdaad ook wel iemand waar ik het mee zou kunnenquote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Ja, ik ookquote:Op maandag 16 juni 2008 11:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Iets teveel sproeten, maar da's inderdaad ook wel iemand waar ik het mee zou kunnen.
Leuke uitstraling met sproetjesquote:Op maandag 16 juni 2008 11:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooie vrouw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |