Als het je niet bevalt dan tief je maar opquote:Op maandag 16 juni 2008 18:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Of jij mijn punt niet,heb je daar wel eens aangedacht.En een knuffelforum hoeft het ook niet te worden,maar een beetje normaal met elkaar omgaan in een gewoon tv forum lijkt me niks mis mee.
Jij had het wel verdiend.Zijn we nu weer vriendjesquote:Op maandag 16 juni 2008 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Moet jij vooral thumbs up smileys blijven geven aan iemand die een ander een debiel noemt.
Ja hallo! We hebben het wel over het koningskoppel Mannie en Bri, who could resist?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:
Daarna voor het spel het goedpraten en vriendinnen worden met hen...pffff typical
Zou je wel willen,maar gaat niet gebeurenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt dan tief je maar op
Hypocriet dus.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:51 schreef rooie3 het volgende:
Jij had het wel verdiend.Zijn we nu weer vriendjes
Oeps was die andere,ach een pot nat.![]()
Zeker weten.Kunnen jullie mooi naar het bassie en adriaanforum.Brian wacht met smart op julliequote:Op maandag 16 juni 2008 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hypocriet dus.
Ach, een 'idool' krijgt de fans die hij verdient.
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:55 schreef Copycat het volgende:
Of ik lees eerst bij, voordat ik reageer.
?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Kunnen jullie mooi naar het bassie en adriaanforum.Brian wacht met smart op jullie
Joh.. verder dan Fok is hun neus niet langquote:Op maandag 16 juni 2008 18:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zeker weten.Kunnen jullie mooi naar het bassie en adriaanforum.Brian wacht met smart op jullie
Groupies die eisen gaan stellen aan hun idoolquote:Op maandag 16 juni 2008 19:07 schreef hondjes het volgende:
ik was voorstander...maar...of ik dat blijf...ligt niet aan mij...maar aan de jonge heer van ballegooyen zelf....
Hoi, met Huub...quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef PC eend het volgende:
Of beter nog, begin een 06-lijn spreek er wat berichten op in en verloot wat ongewassen T-shirts, allemaal met als (onhaalbaar) doel je alsnog naar een miljoen te sms'en en zo het gedane onrecht recht te zetten
Schei nou eens uit met dat groupies, je generaliseert zo!quote:Op maandag 16 juni 2008 19:08 schreef PC eend het volgende:
Ik heb nog wel wat tips voor zijn toekomst![]()
De groupies vonden dat pokeren heel leuk, doe er je (financiele) voordeel mee![]()
Als je veel mensen trekt kan je misschien wel een deal met een pokersite maken...
Of beter nog, begin een 06-lijn spreek er wat berichten op in en verloot wat ongewassen T-shirts, allemaal met als (onhaalbaar) doel je alsnog naar een miljoen te sms'en en zo het gedane onrecht recht te zetten
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:07 schreef hondjes het volgende:
ik was voorstander...maar...of ik dat blijf...ligt niet aan mij...maar aan de jonge heer van ballegooyen zelf....
Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel, je vijanden geloven je toch niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schei nou eens uit met dat groupies, je generaliseert zo!
Je kunt iemand toch wel een aardig persoon vinden zonder meteen in aanbidding aan zijn voeten te liggen?
Daar zijn jullie als groupies zelf de veroorzaker van.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
Je kunt iemand toch wel een aardig persoon vinden zonder meteen in aanbidding aan zijn voeten te liggen?
Zucht! Dat was leuk, ja. Van de week kwam mijn telefoonrekening. Dat was minder leuk.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:13 schreef noekje het volgende:
Hoi, met Huub...
Doe eens een poging zou ik zeggen, tot nu toe is het je nog niet geluktquote:Op maandag 16 juni 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oh, echt waar? Ja, ik was genaaid. Ik dacht dat het een hulplijn was. Wist ik veel.quote:Op maandag 16 juni 2008 19:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zucht! Dat was leuk, ja. Van de week kwam mijn telefoonrekening. Dat was minder leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |