Zoals Engeland - Kroatie in de kwalificatie?quote:Op maandag 16 juni 2008 09:50 schreef Blight het volgende:
Volgens mij wordt dit een oersaaie pot. Niemand heeft er nog zin in.
Goed puntquote:Op maandag 16 juni 2008 11:30 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Zoals Engeland - Kroatie in de kwalificatie?
gisteren maakte het ook niet heel veel uit. Nu wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
de wedstrijden lijken nu aardig gelijk te gaan starten, in tegenstelling tot gisteren
2de helft liep 5 minuten uit de pasquote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
gisteren maakte het ook niet heel veel uit. Nu wel.
Ja, maar voor de eindstand was maar een wedstrijd echt bepalend. Nu zijn het beide wedstrijden, dus is het belangrijker om gelijk te beginnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2de helft liep 5 minuten uit de pas
Iedereen ziet liever de Duitsers op hun bek gaan, denk ik.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:44 schreef The_Board_Spion het volgende:
Volgens mij kijkt nietmnd deze wedstrijd
hardstikke waar, portugal speelde slecht , tsjechie en turkije maakte het goedquote:Op maandag 16 juni 2008 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, maar voor de eindstand was maar een wedstrijd echt bepalend. Nu zijn het beide wedstrijden, dus is het belangrijker om gelijk te beginnen.
snap ik ook nietquote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
blijf het ongelovelijk vinden dat polen niet harder aangepakt wordt op haar overtredingen
Alleen krijg ik het op mijn heupen als hij korluka blijft zeggen...quote:Op maandag 16 juni 2008 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze hockey commentator doet het toch wel naar behoren moet ik zeggen.
quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
blijf het ongelovelijk vinden dat polen niet harder aangepakt wordt op haar overtredingen
Waar kijk je dan? Op NED1, ARD en BBC hebben ze Duitsland - Oostenrijk.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:42 schreef rene29 het volgende:
ik snap niet dat ze hier deze wedstrijd hebben gkozen om uit te zenden...
Had veel liever duitsland-oostenrijk gezien....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |