alsof er niets anders te krijgen is voor ¤3500,-quote:
Vast wel, maar zoon koppel/pk prijs verhouding niet, mensen doen net of een motor naar 9999 al afgeschreven is.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
alsof er niets anders te krijgen is voor ¤3500,-
Daarom ook, heeft hier geen nut.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:07 schreef bvvt het volgende:
moet je je bike hier niet in de verkoop zetten
de [b]titel heb je al goed.......[/b]
Nou niet absoluut niet afgeschreven....quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vast wel, maar zoon koppel/pk prijs verhouding niet, mensen doen net of een motor naar 9999 al afgeschreven is.
Ohw oke, nee 600 cc is na 2 jaar als aixamquote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou niet absoluut niet afgeschreven....
Alleen ik d8 dat je misschien iets sportievers wilde aangezien je de hele boel aan de grond reed.
net een formule blad geschreven, dubbelzijdig en superklein. Morgenochtend tentamen en kan niet kijken in welk lokaal lekker!!!!!
Die Trophy is -zeker in deze setup- sportiever dan iedereen denkt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
Nou niet absoluut niet afgeschreven....
Alleen ik d8 dat je misschien iets sportievers wilde aangezien je de hele boel aan de grond reed.
quote:
quote:Droevig nieuws: Gisteren uit luxumburg terug gekomen met een gipsenpoot en een totall-loss motor! Zijn met een bedrijven uitje naar de Ardennen geweest en wat het nu geweest is ik weet het nog steeds niet. (In de Eifel deden we nog veel gekker). Een mooie rechte weg met aan het einde een heuvel zodat je niet kon zien dat de weg er direct achter naar links afboog. Kwam met een flinke snelheid in de wegberm terecht en kon hem niet meer op de weg terugbrengen. Daarna weet ik niets meer, ongeveer 20 minuten buiten westen geweest en mijn vriendin mij maar terug proberen te krijgen. Ik was ook nog aan het "stuipen"dus ze dacht dat ik al heel ver weg was. Kwam uiteindelijk bij en klaagde over pijn in mijn hand en voet. Ben met de Ambu naar het ziekenhuis gebracht en daar constateerden ze haarscheurtjes in mijn middenvoetsbeentjes en een afgescheurde/ingescheurde enkelbanden (binnenkant) Gekneusde ribben en overal blauwe plekken!!!. Mijn beschermengel heeft goed werk gedaan!!! Zeker als je hoord dat er vorige week nog een motorrijder is overleden op het zelfde plekje. De motor gaat vandaag waarschijnlijk naar MVM en dan maar kijken of ik hem nog kan herstellen. Wat eenzooi...
Hou jullie op de hoogte.
erg slim is het ook niet om knetterhard over zo'n blinde heuvel heen te knallen?quote:Op maandag 16 juni 2008 12:56 schreef Worldbeater het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. leuk met een groepje knallen op onbekend terrein.![]()
[..]
Ben al klaarquote:
True truequote:Op maandag 16 juni 2008 13:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
erg slim is het ook niet om knetterhard over zo'n blinde heuvel heen te knallen?
quote:Op maandag 16 juni 2008 13:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
True true, klink ook wel als een vaag verhaal heur. Ik weet niet wat er is gebeurd maar ik kwam van de weg af, na die heuvel en kon er niet meer op komen. Nou dat lijkt me vrij duidelijk....
In de Eiffel doen wel nog veel gekker?
Ga je dan langer van de weg af rijden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |