Eten @ vliegveld: 6 euro voor een bakje koffiequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:49 schreef nils7 het volgende:
Toen ik er de eerste keer was kon ik ook zo mee met de volgende bus.
Had toen zelfs een plaatsje op de voorste bank. Maar die vertrok toen om 8 uur omdat ik (met vrienden toen) eerst uitgebreid heb gegeten bij de starbucks op het vliegveld hihi
maar ik zie het morgen welen laat het donderdag wel weten hihi...
Ik kon me niet meer herinneren hoelang het duurde met metro, voor me gevoel niet zo langnu maar hopen dat ik na een half uurtje klaar ben op het vliegveld
Ja daarom doen we dat niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:18 schreef saban het volgende:
[..]
Eten @ vliegveld: 6 euro voor een bakje koffie
Eskisehirquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef nils7 het volgende:
Half 4 geland![]()
Wachten in de bus om naar de gate te rijden(had wel wat anders verwacht van THY aangezien Onur Air wel aan de gate/slurf mag komen). En ook al geen film gehad, t viel me wat tegen
Rond 4 uur was wel klaar met koffer en paspoort-check etc. dus met 30 kg aan (hand)bagage gerent naar een pin automaat en daarna de metro. Gelukkig stond deze klaar en kon ik er zo in.
Rond 10 voor half 5 aangekomen bij Otogar. Me vriendin gebeld vanuit de metro voor de bus van 5 uur (moest er dan wel zijn om half 5). Dus net gehaald.
Een doner gescoort in het half uurtje wachten![]()
En om half twaalf s'avonds was ik in Eskisehir
Ik vind het niks (begenmedim).quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-0000
2008 al jaar oud al. nee dat is geen jeugd.
Voor jou ben ik nog altijd abla!! (ablacigim mag ookquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geboortedatum: 00-00-0000
2008 al jaar oud al. nee dat is geen jeugd.
Jah, die heb ik al verspeeldquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef Min-e het volgende:
ok 1 poging dan
Waarom weet ik dat soort dingen nooitquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:21 schreef Min-e het volgende:
Ik weet dat ik 6 dagen na jou jarig ben leuk he?
Jij weet genoeg? Het is maar waar je genoegen mee neemt. Denk dat het mijn jeugdigheid is...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom weet ik dat soort dingen nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |