Pff aansteller.quote:Op donderdag 11 september 2008 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gast, nog anderhalf uur ofzo!
mjah je moet als je je aan een Turkse meid bindtquote:Op donderdag 11 september 2008 17:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel een kort verblijfje in NL dan...
Hé B. Doganquote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef emokid het volgende:
Zo hé, moderne Turken hier. Ik mis de derbeder.
Ik zou het niet weten. Ik zou het aan TNT vragen als ik jou was.quote:Op zondag 21 september 2008 23:19 schreef nils7 het volgende:
Zeg weet iemand hoe lang de post er over doet in Turkije?
Heb vorige week een brief op de bus gedaan maar die is (precies een week later) nog steeds niet ontvangen.
O het gaat over mij.quote:Op zondag 21 september 2008 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yaşayışı ve davranışı düzensiz kimse.
Het is lekker, d'oh.quote:Op zondag 21 september 2008 23:26 schreef IHVK het volgende:
Bileziklerin güzelmis.![]()
Hm die baklava ziet er wel lekker uit.
En allemaal weer om 4 uur op straks? Of zijn jullie zondaars.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:09 schreef emokid het volgende:
Zo hé, moderne Turken hier. Ik mis de derbeder.
Ik kijk er nu al naar uit. Jolijt ende vreugde, echt!quote:Op zondag 21 september 2008 23:32 schreef IHVK het volgende:
Hiervandaan.
[..]
En allemaal weer om 4 uur op straks? Of zijn jullie zondaars.
Echt he.quote:Op zondag 21 september 2008 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit. Jolijt ende vreugde, echt!
Ik geniet er elke keer hartstochtelijk van. Vooral de maandagen zijn memorabel.quote:Op zondag 21 september 2008 23:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he.
Vooral al die vrolijke gezichten rond 4 uur.
Wat toevallig eigenlijk, straks is het tijd voor zo eentje!quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geniet er elke keer hartstochtelijk van. Vooral de maandagen zijn memorabel..
Ik heb er wel zin in.quote:Op zondag 21 september 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:
Vergeten waar het vasten voor staat en meteen aan de voer gaan, tot de nok vol!.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is lekker, d'oh.
Waar kwam derbeder van?
Yesilcam klassiekers,quote:Op maandag 22 september 2008 01:10 schreef emokid het volgende:
Haha natuurlijk. Wie kent die dagen niet, nog steeds te vinden deze klassiekers op Yesilcam alleen kijk ik in geen tijden meer Turks tv. Eens doen.
Ken je Kucuk Google al?quote:Op maandag 22 september 2008 01:13 schreef emokid het volgende:
Geweldig hoe ze altijd om geen duidelijke reden belanden op een podium in een restaurant, waar tevens altijd wel een bekende te vinden is die dan toekijkt.
Nog mooier zijn de Mapushane films.![]()
E-mailadres boven, annemin namusunu temizlemek istiyorum en als finishing touch de achtergrondmuziek. Briljant.quote:Op maandag 22 september 2008 01:19 schreef emokid het volgende:
Haaaaaaaaaaahahahaha ik lig dubbel hier, nu kan ik vredig slapen.
Deftere yazdir, Ekmek, Su![]()
Dat ik dit nog niet kende.
Mnou toen ik vanuit Turkije een kaartje naar Nederland stuurde was die er binnen 3 dagen!quote:Op zondag 21 september 2008 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ik zou het aan TNT vragen als ik jou was.
is dit zo juist vertaald?quote:seninle evlenmek istiyorum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |