Ja Turken mogen namelijk niet blij zijn met de Nederlandse overwinningquote:Op maandag 16 juni 2008 01:42 schreef Sjibble het volgende:
We hadden dus dik feest dat nederland won Vrijdag.
Dik feest voor de HEMA op het plein.
Komt er een turk aanrijden met een turkse vlag in zn auto opgehangen, zo de oranjegekte in.
Auto gestopt, gedouwd, man uit zn auto getrokken en in elkaar geslagen, en dan keihard achteruitrijden.
Dan vraag je er toch om?
Kijk, dat is dan gewoon weer netjesquote:Op maandag 16 juni 2008 08:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Turken mogen namelijk niet blij zijn met de Nederlandse overwinning
Hier rijden er genoeg Turken rond met aan de ene kant een oranje vlaggetje en aan de andere kant een Turkse vlag
quote:Op maandag 16 juni 2008 01:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
er is niks met jou..![]()
Ik zei dat je ook koel was, jweets
Sommige figuren hierquote:Op maandag 16 juni 2008 10:16 schreef dubidub het volgende:
Ach, ben benieuwd wat er gebeurt als ze uit het toernooi geknikkerd worden. Dan maar een beetje getoeter.
Dat weet ik dus niet. Dat is dan ook datgene wat ik me afvraag. Gisterenavond werden er nameljk al stenen gegooid in Den Haag. En dat is dan als er gewonnen wordt.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:28 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Sommige figuren hier![]()
zeg is...wat denk je dat er dan gaat gebeuren?.....
Ga weg man sommige turkse chicks zijn bloedmooi..quote:Op maandag 16 juni 2008 00:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
kan je net zo goed je hond in een burka stoppen, verschil zie je toch niet
Dat zag ik gistermiddag ook op het nieuws. Was op de UvA oidquote:Op maandag 16 juni 2008 10:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ga weg man sommige turkse chicks zijn bloedmooi..
Dat je ze niet kunt regelen is een ding maar ga geen onzin blaten.
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:06 schreef Beelzebufo het volgende:
Mercatorplein??? Meer het Mekkatorplein inmiddels...
quote:Op maandag 16 juni 2008 09:04 schreef ruud.nl het volgende:
Laat die Turken toch gewoon hun feestje vieren man, ik vind het wel vermakelijk.
nou nou nou,.. das me toch ff erg!quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. Dat is dan ook datgene wat ik me afvraag. Gisterenavond werden er nameljk al stenen gegooid in Den Haag. En dat is dan als er gewonnen wordt.
Gisteren bij Jack van Gelder in't programma een reportage over Turke studenten, was ook een NL/Turkse vlagquote:Op maandag 16 juni 2008 08:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja Turken mogen namelijk niet blij zijn met de Nederlandse overwinning
Hier rijden er genoeg Turken rond met aan de ene kant een oranje vlaggetje en aan de andere kant een Turkse vlag
Dat 't tegenwoordig al normaal wordt gevonden als er stenen naar de politie worden gegooidquote:Op maandag 16 juni 2008 11:22 schreef RSie het volgende:
[..]
nou nou nou,.. das me toch ff erg!
heb je weleens gezien wat voor puinbak er achter blijft na een overwinning van Oranje.
Als Turkije verliest blijven ze gewoon binnen en halen ze gefrustreerd alle vlaggen binnen en gooien ze hun lollige hoedjes en mutsen bij het afval, net als de Hollanders!
dat het normaal is heb je mij niet horen zeggen. maar als ik het bijvoorbeeld naast de beelden van Feyenoord aanhangers na het kampioenschap zet waarbij de complete winkelstraten werden afgebroken en geplunderd vind ik het zeer zeker meevallen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat 't tegenwoordig al normaal wordt gevonden als er stenen naar de politie worden gegooid![]()
. Magoed, als jouw voorspelling klopt, hulde.
Ja, als Oranje wint ga ik ook met stenen gooienquote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:46 schreef D-Flying het volgende:
Waarom moeten mensen gelijk kut-volk roepen.
Ze zijn gewoon blij met hun overwinning.
ayayayayayay roepen Marokkanenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:29 schreef Hooidraad het volgende:
Wtf is er aan de hand in Utrecht, de hele middag die toeterende kutauto's en vrouwen die "ayayayayayay' roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |