Inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De meest trieste vind ik nog die posts die ie soms doet in een TV-topic. Dan staan er echt 20 reacties ononderbroken onder elkaar van Tong, zonder dat er iemand op reageert![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik snap trouwens niet waarom mensen tijdens een programma op FOK moeten zeggen wat ze ervan vinden. Je kan toch ook rustig die programma afkijken en achteraf ff op Fok komen ? :/quote:Op maandag 16 juni 2008 13:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
De meest trieste vind ik nog die posts die ie soms doet in een TV-topic. Dan staan er echt 20 reacties ononderbroken onder elkaar van Tong, zonder dat er iemand op reageert![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wollah!quote:Op maandag 16 juni 2008 14:23 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet waarom mensen tijdens een programma op FOK moeten zeggen wat ze ervan vinden. Je kan toch ook rustig die programma afkijken en achteraf ff op Fok komen ? :/
En Allah, maar die bestaat niet, dus dat maakt het lastig.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:26 schreef shilizous_88 het volgende:
Echt een record die alleen tong zelf zou kunnen verbreken
Dat doet hij dan ook bij elke post boven de 300.000 opzichquote:Op maandag 16 juni 2008 15:26 schreef shilizous_88 het volgende:
Echt een record die alleen tong zelf zou kunnen verbreken
Tering! Wat een eerbetoon !quote:Op maandag 16 juni 2008 17:45 schreef DaveMasteR het volgende:
Tong80 heeft zich er speciaal op gekleed!
[ afbeelding ]
kutnewbie, je moet gewon je bek eens dichthouden over zo'n icoon.quote:Op maandag 16 juni 200813:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad [afbeelding], vuile postopkrikker. Zo kan ik ook wel aan 300000 posts komen.
Wat een triest figuur is het eigenlijk ook. Zal die al vergroeid zijn met zijn bureaustoel?
Wij allen zijn in tong80, tong80 is in ons allemaal.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we? Net of jij mee doet met tong
Ik mag niet hopen dat die in me zitquote:Op maandag 16 juni 2008 18:50 schreef soylent het volgende:
[..]
Wij allen zijn in tong80, tong80 is in ons allemaal.
Doe toch eens gewoon manquote:Op maandag 16 juni 2008 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
?
met nieuwjaar tel je toch ook af?
15 nog
Cool Arcee zit nu te rukkenquote:Op maandag 16 juni 2008 20:09 schreef RacerDKB het volgende:
aantal posts: 299992 (gemiddeld 109 per dag)
Palindroom hihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |