Bejaarde.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Silver_Shark het volgende:
allemaal van die toeters in me straat nubedankt scheids rood geven voor keeper en geen pingel
Ach wij toeteren op een waterscooterquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Susi het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je in je auto gaat zitten toeteren. Is toch helemaal niet gezellig ? Het zal het cultuurverschil wel zijn, dat ik het niet snap
Nevermindquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Wessiej het volgende:
Hmm woon in Den Haag nog geen toeter gehoord, nigguh what [ afbeelding ]
Dat kan alleen als de bal nog in het spel is.quote:
een kwartfinale tegen Duitsland noem ik geen makkie... plus het feit dat de bank van Portugal niet bepaald sterk te noemen is dus de A-keus moet zeker fit blijvenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
portugal komt zo wel erg simpel in de finale
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Oh en Osdorp en de Baarsjes niet wil je zeggenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Pritt het volgende:
Ik woon in Zeeburg (Amsterdam) dus jullie mogen niet klagen, hier is percentage Turken nogal hoog.
Zie inderdaad Zwitserland - Portugalquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een kwartfinale tegen Duitsland noem ik geen makkie... plus het feit dat de bank van Portugal niet bepaald sterk te noemen is dus de A-keus moet zeker fit blijven
Niet zo'n grote bek want door ons lakse imigratie beleid hoef jij niet meer in de zandbak te wonen/spelen.quote:
als je hier geboren bent, ben je toch een fucking Nederlanderquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef BramKVO het volgende:
Wat loopt iedereen hier nu eigenlijk weer te kankeren op de Turken ? Het was voor de neutrale toeschouwer een leuke match om zien en daar ben ik blij om. Had liever pen's gezien, maar het is natuurlijk wel een leuke, onverwachte en spannende ontknoping. Sommige reacties hier vind ik behoorlijk triestig.
Die moeten eerst langs de Duitsers, als het even tegenzit.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Genoeg getoeter en vuurwerk gehoord na Frankrijk-Nederland. Al moet ik zeggen dat het Amsterdam betrof.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef Susi het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom je in je auto gaat zitten toeteren. Is toch helemaal niet gezellig ? Het zal het cultuurverschil wel zijn, dat ik het niet snap
Maar ik wil slapen....die mafketels gaan tot midden in de nacht door met toeterenquote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef BramKVO het volgende:
Wat loopt iedereen hier nu eigenlijk weer te kankeren op de Turken ? Het was voor de neutrale toeschouwer een leuke match om zien en daar ben ik blij om. Had liever pen's gezien, maar het is natuurlijk wel een leuke, onverwachte en spannende ontknoping. Sommige reacties hier vind ik behoorlijk triestig.
ik moet het ze nog zien doen hoor...quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef Palmboom313 het volgende:
Alleen gele kaarten. Schorsingen blijven niet staan.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt er aan als turkije wint van kroatie , worden alle kaarten op 0 gezet, weet alleen niet of dit ook geld voor rood
Hou je bek vuile Yankquote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef popolon het volgende:
Wat zijn ze weer lekker tolerant die autochtone tokkies.
Hoop dat de spelers bus snel bij hun god is.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat? Wat een geouwehoer zeg kut scheid hoop dat ie zijn been breekt onderweg naar het kleedhok
Ik woon in een turkenwijkquote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig woon ik in de provincie. Hier geen last van feestende Turken.
Ik vind de Turken te aggresief. Als ze verliezen schoppen ze de tegenstanders in elkaar (kwalificaties iemand?...).quote:Op zondag 15 juni 2008 22:55 schreef BramKVO het volgende:
ZE DEUGEN NIET DIE TSJECHEN !quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef Doc het volgende:
YESSSS!! Een zegen voor het voetbal - dat bere saaie Tsjechische voetbal uiteraard nog een verdediger inbrengen als je onder druk staat ...) verslagen door passie. Ik zat te juichen bij de Turkse doelpunten.
Maar heb je wellicht ook een bepaalde verbondenheid met het land van je ouders of grootouders. Wat is daar in hemelsnaam mis mee?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
als je hier geboren bent, ben je toch een fucking Nederlander
Gelukkig wel ja, want Duitsland moet er door Portugal uitgeknikkerd wordenquote:
wat noem je ons kaaskoppen dan? je bent zelf ook een kaaskop anders mag je gelijk na turkije met de eerste volgende vliegtuigquote:
Hey Buurtgenootquote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maar ik wil slapen....die mafketels gaan tot midden in de nacht door met toeteren
Ik wil je bezoeken, is dit mogelijk? Geef ff je adres.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:54 schreef _Mike_ het volgende:
Kunnen we geen dorp Turkije noemen en ze daar allemaal heen verhuizen? Ik regel de schapen en kamelen wel.
Dan kunnen ze daar lekker rustig toeteren.
de Superturk.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef Timmai het volgende:
Overdag uitkering trekken en 's avonds lekker toeteren.
Rara wie ben ik?
is toch logisch dat de vele Turken (of andere nationaliteiten) die naar West-Europa verhuisd zijn, wél nog fan zijn van hun land ? Datzelfde geldt dan toch ook meestal voor hun kinderen ?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
Dat was een Tsjech lulquote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat die Turk Cech even over zijn hoofd aait bij de 2-2 ... voor hetzelfde geldt valt zijn hoofd uit elkaar
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan moet je ook uit die pauperbuurt van je verhuizen.
Welk land is dat? Negen banen in 1 vlagquote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesus jonge, anders ga jij even een leven kopen ofzoquote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef Timmai het volgende:
Rara wie ben ik?
Sorry ik deal niet in bomgordels.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil je bezoeken, is dit mogelijk? Geef ff je adres.²
Waarvoor?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Tsjechië had immers een pingel moeten krijgen en was het toen echt over en sluiten.
Een walgelijk generaliserend persoon.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef Timmai het volgende:
Rara wie ben ik?
Als Turk wordt je dagelijks geconfronteerd dat je Turk bent en als ze dan voor Turkije zijn is het weer niet goed. Jezus gun het ze het plezier man, tering zeg...quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef Timmai het volgende:
[..]
quote:
Pa Tokkiequote:Op zondag 15 juni 2008 22:58 schreef Timmai het volgende:
Rara wie ben ik?
Zijn goed vergelijkbaar met Zeeburg.quote:Op zondag 15 juni 2008 22:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Oh en Osdorp en de Baarsjes niet wil je zeggen
heel irritant ja.. dat wilde ik ook nog eens zien... wat kan mij die verkochte wedstrijd van de zwitsers schelenquote:
Haha ben je dom ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2008 22:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
is toch logisch dat de vele Turken (of andere nationaliteiten) die naar West-Europa verhuisd zijn, wél nog fan zijn van hun land ? Datzelfde geldt dan toch ook meestal voor hun kinderen ?
Wat heb jij nu last van dat toeteren ? Zo lang ze niet vechten of plunderen, maakt wat getoeter toch niet uit ?
Wel fijn dat je dat 'lul' even toevoegd...quote:
Die onthoofding.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Haha ben je dom ofzo?
Als je morgen vroeg op moet om te werken heb je natuurlijk wel last van het toeteren.
Ja, en Irak.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef qonmann het volgende:
blij dat de Marokkanen zich niet geplaatst hebben
stfuquote:
Had je maar een echte baan moeten zoeken ipv een krantenwijkquote:Op zondag 15 juni 2008 23:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Haha ben je dom ofzo?
Als je morgen vroeg op moet om te werken heb je natuurlijk wel last van het toeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |