abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 oktober 2008 @ 10:47:09 #201
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_62143122
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 02:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Oeh, hier is dus ook al een topic over. Supertoffe serie, eindelijk weer eens een degelijke scifi serie.

Weet iemand hoe het met de ratings zit? Please, please, please laat het niet gecancelled worden na het eerste seizoen.

Ohja. Vergeet ik bijna te zeggen dat Walter natuurlijk helemaal geweldig is. Root Beer
zie hier:
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef Jnk18 het volgende:
Full season pickup! 22 episodes zijn nu georderd

Fringe” has gone mainstream, scoring a full-season order from Fox on Wednesday.Fox’s back nine pick up comes as “Fringe” has so far ranked No. 1 among all new shows in the adults 18-49 demo (with several more entries yet to bow).

“Fringe” bowed to lukewarm ratings, but made a stunning bounce in week two. After four segs, the show has averaged a 4.2 rating and 11 share, and 10.7 million viewers overall.
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_62404239
Was weer een leuke aflevering!

Walter
Amen.
pi_62404372
De eerste 4 afleveringen gekeken, de 5de volgt vandaag. Erg leuke serie. Je moet het wel eerst even de kans geven. Maar als je er eenmaal inzit...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62404434
04:30, bij de lift!
Zow, en nu verder kijken..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 15:53:16 #205
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62407003
Kan de 5e vandaag niet meer kijken ivm werk, maar net aflevering 4 gezien en het wordt steeds beter
------------------
pi_62409847
ik moet zeggen dat ik er nog niet helemaal mijn draai in kan vinden
maar we wachten nog ff af...
what you see, is what you get!
pi_62410408
Dramatisch lelijke poster dit trouwens

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 15 oktober 2008 @ 17:51:26 #208
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_62410608
Ik ben ook nog niet overtuigd van deze serie.
De pilot zette het geheel aardig neer, mysterieus en genoeg aanknopingspunten om er een doorlopend verhaal van te maken.

Maar na vijf afleveringen heb ik het gevoel dat ik naar een serie zit te kijken die gebruik maakt van goedkope plotelementen. Zoals de standaard case/badguy of the week, waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.

Ook zit iedere aflevering praktisch hetzelfde in elkaar: Er gebeurt iets onverklaarbaars -> het team wordt erop gezet -> dmv absurde en onnavolgbare verklaringen vinden ze wie erachter zit -> maar wacht! er is nog iemand die op zoek is naar de persoon met die bovennatuurlijk gave! -> er volgt een race tegen de klok! veelal met een achtervolging waarin vele FBI agenten zijn betrokken, maar.. allemaal raken ze het spoort bijster en uiteindelijk blijft alleen Olivia over: een 1-on-1 achtervolging rest. Maar gelukkig is Peter Bishop er dan ook nog (zoals met die koevoet afgelopen aflevering).

+de karakters zijn van boordkarton, absoluut nog niet interessant.

Ik had er tot nu toe echt meer van verwacht.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 18:00:12 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_62410805

Dit was niet de kale man die bij eerdere pattern zaken was, toch?

En deze aflvering sprak niet echt tot de verbeelding, ik vind de gevolgen van gruwelijke ziektes leuker om te zien en die blonde hoofdpersone blijft dramatisch acteren.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62411544
Dat is hem zeker wel

http://fringepedia.net/index.php?title=The_Observer
In elke aflevering is hij dus langsgeweest

Leuke aflevering weer/
Dat statische electriciteit grapje van Walter
Die man die zijn arm in het apparaat kreeg
Trucje met het cassettebandje (had ik door! )
pi_62411856
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was niet de kale man die bij eerdere pattern zaken was, toch?

En deze aflvering sprak niet echt tot de verbeelding, ik vind de gevolgen van gruwelijke ziektes leuker om te zien en die blonde hoofdpersone blijft dramatisch acteren.
Haha had ik nieteens gezien
Even terug gekeken net en het is inderdaad die gast.

Wel een goede episode.
pi_62412339
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben ook nog niet overtuigd van deze serie.
De pilot zette het geheel aardig neer, mysterieus en genoeg aanknopingspunten om er een doorlopend verhaal van te maken.

Maar na vijf afleveringen heb ik het gevoel dat ik naar een serie zit te kijken die gebruik maakt van goedkope plotelementen. Zoals de standaard case/badguy of the week, waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.

Ook zit iedere aflevering praktisch hetzelfde in elkaar: Er gebeurt iets onverklaarbaars -> het team wordt erop gezet -> dmv absurde en onnavolgbare verklaringen vinden ze wie erachter zit -> maar wacht! er is nog iemand die op zoek is naar de persoon met die bovennatuurlijk gave! -> er volgt een race tegen de klok! veelal met een achtervolging waarin vele FBI agenten zijn betrokken, maar.. allemaal raken ze het spoort bijster en uiteindelijk blijft alleen Olivia over: een 1-on-1 achtervolging rest. Maar gelukkig is Peter Bishop er dan ook nog (zoals met die koevoet afgelopen aflevering).

+de karakters zijn van boordkarton, absoluut nog niet interessant.

Ik had er tot nu toe echt meer van verwacht.
Op veel punten wel met je eens, het is inderdaad geen Lost. Toch vind ik de grotere verhaallijn interessant genoeg en ook vind ik niet alle personages van bordkarton. Het hoofdpersonage is vrij matig maar Walter Bishop vind ik een mooi, complex character.

Dat na de pilot de serie achteruit is gegaan vind ik juist niet, de pilot vond ik zelf weinig aan maar de afleveringen die volgden overtuigden me steeds meer. Zolang ze deze lijn vasthouden blijf ik zeker kijken.
Amen.
pi_62423640
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef DJKoster het volgende:
http://fringepedia.net/index.php?title=The_Observer
In elke aflevering is hij dus langsgeweest
quote:
He was seen at South Station bus terminal in "The Ghost Network".
Gevonden!
Een fractie te zien als spiegeling:

En heel even volledig:
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:15:42 #214
3185 Adelante
To let it go now
pi_62580332
vanmorgen episode 6 weer in de download gezet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:52:59 #215
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62581364
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
vanmorgen episode 6 weer in de download gezet
Zal vanmiddag ens kijken
------------------
pi_62581829
Hm, heb de aflevering van vorige week ook nog steeds op de PC staan maar heb gewoon geen zin om te kijken Misschien over een tijd nog eens proberen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:55:38 #217
130755 Kinga
versier hier
pi_62588471
Hmmm, deze epi kon me niet boeien...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:57:18 #218
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_62588516
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, heb de aflevering van vorige week ook nog steeds op de PC staan maar heb gewoon geen zin om te kijken Misschien over een tijd nog eens proberen.
Heb precies hetzelfde.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:36:34 #219
3185 Adelante
To let it go now
pi_62589415
Ik heb de kale man niet gespot deze epsiode

Wederom een redelijke aflevering, maar het is het nog steeds top in mijn ogen.
pi_62599164
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de kale man niet gespot deze epsiode

Wederom een redelijke aflevering, maar het is het nog steeds top in mijn ogen.
Iemand anders wel!
  donderdag 23 oktober 2008 @ 14:13:39 #221
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62611068
Ik vond het wel weer een leuke aflevering
Het is inderdaad niet iets wat ik per se meteen moet zien, maar als serie erbij is het best leuk om af en toe een aflevering mee te pikken

De eerste tekenen van genegenheid tussen Peter en Olivia werden wel duidelijk in beeld gebracht op het eind, kwestie van tijd voordat dat een rol begint te spelen...
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 23 oktober 2008 @ 15:58:54 #222
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62614172
Vond het ook wel een leuke aflevering..
Alleen dat bloed zag er wel érg fake uit.
------------------
pi_62624314

Kom op.. ze kijkt gewoon bijna zijn richting op (een paar frames later nog meer zelfs), blinde doos
pi_62708425
Ik stop nu toch echt met kijken. Heb het een eerlijke kans gegeven, begon met wellicht iets te hoge verwachtingen maar het kan me gewoon echt niet boeien. Jammer maar ik stop dus na ep 6. Blijf het hier in de gaten houden mocht de boel omslaan want het onderwerp blijf ik interessant vinden.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 27 oktober 2008 @ 03:59:12 #225
28033 Pek
je moet wat
pi_62708664
Waarvan acte. kusje
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: