zie hier:quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Oeh, hier is dus ook al een topic over. Supertoffe serie, eindelijk weer eens een degelijke scifi serie.
Weet iemand hoe het met de ratings zit? Please, please, please laat het niet gecancelled worden na het eerste seizoen.
Ohja. Vergeet ik bijna te zeggen dat Walter natuurlijk helemaal geweldig is. Root Beer![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef Jnk18 het volgende:
Full season pickup! 22 episodes zijn nu georderd
Fringe” has gone mainstream, scoring a full-season order from Fox on Wednesday.Fox’s back nine pick up comes as “Fringe” has so far ranked No. 1 among all new shows in the adults 18-49 demo (with several more entries yet to bow).
“Fringe” bowed to lukewarm ratings, but made a stunning bounce in week two. After four segs, the show has averaged a 4.2 rating and 11 share, and 10.7 million viewers overall.
Haha had ik nieteens gezienquote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:00 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was niet de kale man die bij eerdere pattern zaken was, toch?
En deze aflvering sprak niet echt tot de verbeelding, ik vind de gevolgen van gruwelijke ziektes leuker om te zienen die blonde hoofdpersone blijft dramatisch acteren.
Op veel punten wel met je eens, het is inderdaad geen Lost. Toch vind ik de grotere verhaallijn interessant genoeg en ook vind ik niet alle personages van bordkarton. Het hoofdpersonage is vrij matig maar Walter Bishop vind ik een mooi, complex character.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ben ook nog niet overtuigd van deze serie.
De pilot zette het geheel aardig neer, mysterieus en genoeg aanknopingspunten om er een doorlopend verhaal van te maken.
Maar na vijf afleveringen heb ik het gevoel dat ik naar een serie zit te kijken die gebruik maakt van goedkope plotelementen. Zoals de standaard case/badguy of the week, waar je vervolgens nooit meer iets van hoort.
Ook zit iedere aflevering praktisch hetzelfde in elkaar: Er gebeurt iets onverklaarbaars -> het team wordt erop gezet -> dmv absurde en onnavolgbare verklaringen vinden ze wie erachter zit -> maar wacht! er is nog iemand die op zoek is naar de persoon met die bovennatuurlijk gave! -> er volgt een race tegen de klok! veelal met een achtervolging waarin vele FBI agenten zijn betrokken, maar.. allemaal raken ze het spoort bijster en uiteindelijk blijft alleen Olivia over: een 1-on-1 achtervolging rest. Maar gelukkig is Peter Bishop er dan ook nog (zoals met die koevoet afgelopen aflevering).
+de karakters zijn van boordkarton, absoluut nog niet interessant.
Ik had er tot nu toe echt meer van verwacht.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:30 schreef DJKoster het volgende:
http://fringepedia.net/index.php?title=The_Observer
In elke aflevering is hij dus langsgeweest
Gevonden!quote:He was seen at South Station bus terminal in "The Ghost Network".
Zal vanmiddag ens kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:15 schreef Adelante het volgende:
vanmorgen episode 6 weer in de download gezet
Heb precies hetzelfde.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:09 schreef DaFrenk het volgende:
Hm, heb de aflevering van vorige week ook nog steeds op de PC staan maar heb gewoon geen zin om te kijkenMisschien over een tijd nog eens proberen.
Iemand anders wel!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef Adelante het volgende:
Ik heb de kale man niet gespot deze epsiode
Wederom een redelijke aflevering, maar het is het nog steeds top in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |