Teleurstellend. Vorige week hadden ze 9 miljoen kijkers, wat behoorlijk weinig is voor een show met zo'n groot budget. De hoop is nu gevestigd op het vermogen van House (wat gisteravond begon in het uur vóór Fringe) om kijkers vast te houden en aan Fringe te binden.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:14 schreef Shoombak het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers trouwens?
Was dat niet over dat klonen met dat massive company waar ze het volgens mij de vorige ep over spraken.quote:Op woensdag 17 september 2008 14:20 schreef Adelante het volgende:
redelijke tweede uitzending, het mag alleen wel wat sneller en nog ranziger
[ afbeelding ]
wie was dit nou in dat laatste shot?
Na het zien van de aflevering gisteravond sluit ik me hier bij aan. Viel mij ook erg tegen (weer eigenlijk), zal nog zeker zoals je zegt nog 1 of 2 afleveringen kijken maar dan is het voor mij ook voorbij.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
De kijkcijfers van aflevering 2 zijn stukken beter nu House de lead in is. Ik vond de aflevering maar matig. Ik kom er niet lekker in en ik geef geen donder om de karakters.
Ik geef Fringe nog 2 afleveringen de kans om mij over te halen voordat ik afhaak.
samequote:Op woensdag 24 september 2008 10:12 schreef Adelante het volgende:
deel III in de download
Same here! Hoop dat het de trend door zetquote:Op woensdag 24 september 2008 14:00 schreef Symer het volgende:
Ik weet niet precies waarom, maar ik vond ep3 vermakelijker dan de eerste 2
Als je John Noble bedoelt, die speelde Denethor, vader van Boromir en Faramirquote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef rthls het volgende:
En moet zeggen dat Bilbo best leuke grapjes maakt af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |