abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62775847
En de volgende aflevering pas op 11 november, zo ga je ook geen kijkers vasthouden
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:43:32 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_62779621
ach ze doorbreken gewoon the pattern
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 29 oktober 2008 @ 12:55:40 #228
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_62779981
In de House van gisteren kwam er wel een melding voorbij dat Fringe daarna zou komen. Vreemd.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 29 oktober 2008 @ 15:29:36 #229
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_62784121
Ik ben ook gestopt met kijken... vorige aflevering afgezet na 15 min. ik kwam gewoon niet door die dikke diarree aan slecht acteerwerk en de slecht geimmiteerde situaties van The X-files.
En zoals iemand hier al aangaf gebruiken ze elke keer hetzelfde standaard recept vor een aflevering.

Ik vind die donkere kerel in Lost toch een stuk beter acteren btw..
PSN-ID: SoliD_S
  woensdag 12 november 2008 @ 12:13:07 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_63155050
nieuwe aflevering, wederom vaagheid all over, maar de slotscene was dan weer verrassend, zodat je nog niets over the pattern weet
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 12 november 2008 @ 13:27:25 #231
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_63156986
Heb eerlijk gezegd de afgelopen aflevering niet meer gekeken..
O wacht.. deze aflevering is nu pas uit..
------------------
pi_63169244
Kale man gespot
pi_63172957
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:20 schreef diertjuh het volgende:
Kale man gespot
Op het vliegveld toch?

Het Duits van Torv is best wel goed trouwens, stuk beter als dat van die andere knakker iig
pi_63173080
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Dramatisch lelijke poster dit trouwens

[ afbeelding ]
Dit promoclipje deed mij aan die poster denken, met al dat dramatische ingezoom op die gezichten
pi_63173457
quote:
Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef Symer het volgende:

[..]

Op het vliegveld toch?

Het Duits van Torv is best wel goed eigenlijk, stuk beter als dat van die andere knakker iig
Yup . Zag hem toevallig, omdat er een vrouw een arm beweging maakte .

Met dat Duits moest ik echt even goed luisteren, vooral bij die ene gast idd. Das was namelijk heel slecht

Walter Bishop was ook weer grappig deze episode
  Admin woensdag 12 november 2008 @ 22:39:28 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63175386
Okay, the Observer was op de luchthaven toen Dunham er was. Sterker nog, hij kwam tegelijk in de aankomsthal. Zaten ze in hetzelfde vliegtuig? Had zij dat niet door? Was hij er vanwege dat grotere plan waar Mr. Jones het over had?

Leuk dat deze zaak weer op een andere manier in het grotere geheel past.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63184689
Heb er 2 en vond er geen reet aan. Is weer zo'n typische show waar er a la X-files elke aflevering weer een of andere 'mysterie' is die me geen reet kan boeien met op de achtergrond een langer lopend draadje waarin er een of andere mysterieuze organisatie is die blabla. Oh ja, en natuurlijk een mannelijke en vrouwelijke hoofdrolspeler.

Overigens is er een exacte kopie beschikbaar voor de liefhebbers: Eleventh Hour. Ook net begonnen.
Mijn ervaring leert dat een van deze 2 het eerste seizoen niet afmaakt. Meestal de minst high profile versie.
En Fringe mag wel van JJ Abrams zijn, Eleventh Hour is van Jerry Bruckheimer, ook niet de minste.
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 12:23:15 #238
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63187056
Eleventh Hour is geen kopie, imho. Waar Fringe een doorgaande verhaallijn heeft over een groep onderzoekers onder FBI-hoede die een mysterie onderzoekt en daar steeds situaties in tegenkomt, gaat Eleventh Hour over misdaden of problemen veroorzaakt door fouten of bewust negatieve handelingen met een wetenschappelijke achtergrond. Jacob Hood is een eigengereid maar verder sociaal type wetenschapper, terwijl Walter Bishop niet spoort.

Ik zie de overeenkomsten wel, maar als je maar genoeg details weglaat zijn X-Files, Fringe, Eleventh Hour, the Mentalist, Bones, Life, etcetera allemaal hetzelfde. En dat is net zo correct als CSI en Law en Order hetzelfde noemen.

Overigens is Eleventh Hour een goede serie (afgeleid van een Britse serie (en die is weer oorspronkelijk geschreven door de showrunner van Crusoe op NBC)), dus kijk ze vooral allebei.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63188029
Het is niet exact hetzelfde nee, maar een ietwat zonderlinge mannelijke scientific dude en een blonde agency-chick die hem in goede banen moet leiden. Daarnaast zijn de topics (in elk geval van de paar fringes die ik heb gezien) wel altijd via science verklaarbaar.
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 13:09:20 #240
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63188223
True, maar Fringe gaat uit van een hoop fantasie, terwijl EH zich baseert op zoveel mogelijk waarheden. Dit is een quote uit een mail van Ethan Reiff, een van de EH showrunners, aan Stephen Gallagher, de Britse bedenker van de show:
quote:
We are in the midst of shooting our 6th episode and I'm happy to say that so far EVERY SINGLE PIECE OF SCIENCE COMES FROM THE REAL WORLD.
(bron)

Maargoed, in hoeverre ze op elkaar lijken is natuurlijk arbitrair. Waar het mij iig om gaat is dat je niet moet denken "ik kijk niet naar allebei, want ze zijn toch hetzelfde" want ik denk dat je dan jezelf tekort doet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63188329
quote:
Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef Breuls het volgende:
True, maar Fringe gaat uit van een hoop fantasie, terwijl EH zich baseert op zoveel mogelijk waarheden. Dit is een quote uit een mail van Ethan Reiff, een van de EH showrunners, aan Stephen Gallagher, de Britse bedenker van de show:
[..]

(bron)

Maargoed, in hoeverre ze op elkaar lijken is natuurlijk arbitrair. Waar het mij iig om gaat is dat je niet moet denken "ik kijk niet naar allebei, want ze zijn toch hetzelfde" want ik denk dat je dan jezelf tekort doet.
Het gaat me er eigenlijk meer om dat ik teveel shows volg en toch echt af en toe moet kiezen
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 13:20:40 #242
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63188521
Da's ook een goed argument.

Ik heb Fringe ook tot de 6e aflevering opgespaard (nadat ik de gelekte 4:3 versie van de pilot had gezien), mede om die reden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63188775
Vind het nog steeds een heel aardige serie, op het domme hoofdpersonage na. Vinden jullie haar trouwens ook zo op Cate Blanchett lijken?
Amen.
  Admin donderdag 13 november 2008 @ 13:40:35 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_63189089
Ja! Een beetje wel inderdaad.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_63356716
Eleventh hour, is dat van de game?

En ik ben fan van Fringe, ik mis de X files en dit is zoveel mooier qua beelden (de plaatsaanduidingen alleen al).

Dus, tvp.
pi_63360864
Het patroon van 3 groene lichten en 1 rode was in de vorige afleveringen al vaker te zien voor de oplettende kijker.

Zie http://www.fringepedia.net/index.php?title=The_Circles

Tof dat ze vooruit denken en alles op meerdere manieren met elkaar verbinden, maar het kan me net niet genoeg interesseren om er theorieën op los te laten.
  woensdag 19 november 2008 @ 23:10:35 #247
3185 Adelante
To let it go now
pi_63361108
wederom de kale man niet gespot

ik zit eigenlijk te wachten op een wat grotere aanslag door "the pattern", zo eentje waar een halve amerikaanse staat sterft ik snap in elk geval de appel poster nu, volgende poster is die van het zeepaardje, ben benieuwd
pi_63362670
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
wederom de kale man niet gespot

ik zit eigenlijk te wachten op een wat grotere aanslag door "the pattern", zo eentje waar een halve amerikaanse staat sterft ik snap in elk geval de appel poster nu, volgende poster is die van het zeepaardje, ben benieuwd
Ik heb de kale man wel gespot. Als ze met het buurtonderzoek bezig zijn en Dunham is aan het bellen. Dan staat er op de achtergrond bij de boom de kale man. Bij mij is het rond de 40ste minuut.

Voor mij was het ook even een momentje van 'hmm wacht eens volgens mij heb ik iets gemist' dus dat stukje maar even opnieuw gekeken.
pi_63367813
quote:
Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Guppi het volgende:
Eleventh hour, is dat van de game?

En ik ben fan van Fringe, ik mis de X files en dit is zoveel mooier qua beelden (de plaatsaanduidingen alleen al).

Dus, tvp.
het is een remake van een engelse serie van dezelfde naam, geen idee of er een link is met de game, want die heb ik nooit gespeeld.
  donderdag 20 november 2008 @ 10:55:28 #250
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_63368565
Afl 7 en 8 gedownload, van de week weer eens kijken
------------------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')