Op het vliegveld toch?quote:
Dit promoclipje deed mij aan die poster denken, met al dat dramatische ingezoom op die gezichtenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:44 schreef Tim86 het volgende:
Dramatisch lelijke poster dit trouwens
[ afbeelding ]
Yupquote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Op het vliegveld toch?
Het Duits van Torv is best wel goed eigenlijk, stuk beter als dat van die andere knakker iig
(bron)quote:We are in the midst of shooting our 6th episode and I'm happy to say that so far EVERY SINGLE PIECE OF SCIENCE COMES FROM THE REAL WORLD.
Het gaat me er eigenlijk meer om dat ik teveel shows volg en toch echt af en toe moet kiezenquote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef Breuls het volgende:
True, maar Fringe gaat uit van een hoop fantasie, terwijl EH zich baseert op zoveel mogelijk waarheden. Dit is een quote uit een mail van Ethan Reiff, een van de EH showrunners, aan Stephen Gallagher, de Britse bedenker van de show:
[..]
(bron)
Maargoed, in hoeverre ze op elkaar lijken is natuurlijk arbitrair. Waar het mij iig om gaat is dat je niet moet denken "ik kijk niet naar allebei, want ze zijn toch hetzelfde" want ik denk dat je dan jezelf tekort doet.
Ik heb de kale man wel gespot. Als ze met het buurtonderzoek bezig zijn en Dunham is aan het bellen. Dan staat er op de achtergrond bij de boom de kale man.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Adelante het volgende:
wederom de kale man niet gespot![]()
ik zit eigenlijk te wachten op een wat grotere aanslag door "the pattern", zo eentje waar een halve amerikaanse staat sterftik snap in elk geval de appel poster nu, volgende poster is die van het zeepaardje, ben benieuwd
het is een remake van een engelse serie van dezelfde naam, geen idee of er een link is met de game, want die heb ik nooit gespeeld.quote:Op woensdag 19 november 2008 21:06 schreef Guppi het volgende:
Eleventh hour, is dat van de game?
En ik ben fan van Fringe, ik mis de X files en dit is zoveel mooier qua beelden (de plaatsaanduidingen alleen al).
Dus, tvp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |